Hotel Luca Apartment

امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Luca Apartment

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر

یکی از مهم ترین اقداماتی که پیش از سفر باید به آن پرداخت، انتخاب محل اقامت مناسب است. به همین دلیل ما در این مقاله از سایت لحظه آخر می خواهیم گردشگران را با یک اقامتگاه خوب و ایده آل آشنا کنیم. این اقامتگاه هتل آپارتمان Luca Apartment نام دارد که در خیابان Zandukeli تفلیس و در محله ای آرام و دلنشین واقع شده است. هتل آپارتمان Luca Apartment انتخاب بسیار خوبی برای گردشگرانی است که به آثار باستانی و صنایع دستی علاقه بسیاری دارند. چرا که در قسمت های مختلف این هتل و حتی در اتاق های آن نیز، نشانه هایی از دکوراسیون سنتی به چشم می خورد. در ادامه این نوشته اطلاعات دقیق تر و بیشتری درباره هتل آپارتمان Luca Apartment در اختیار گردشگران تور تفلیس قرار می دهیم.
ساختمان هتل آپارتمان Luca Apartment از تعدادی واحد اقامتی مجزا تشکیل شده که در یک نوع Studio Apartment در اختیار گردشگران تور گرجستان قرار می گیرد. اتاق های این هتل همگی شامل یک تخت کوئین و یک کاناپه تخت خواب شو هستند و ظرفیت آن ها دو نفر است. در اتاق های این هتل امکانات متعددی جهت رفاه گردشگران و اقامت کنندگان تعبیه شده است. برای مثال از امکانات موجود در اتاق ها می توان به چای ساز و قهوه ساز، حمام، تلویزیون، آشپزخانه، تراس، ماهواره، منظره باغ، کمد لباس و غیره اشاره کرد.
فاصله هتل تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری یکی از مواردی است که برای انتخاب محل اقامت باید به آن توجه داشت، به همین علت ما در این بخش به بررسی فاصله هتل آپارتمان Luca Apartment با اماکن مختلف پرداخته و به صورت موردی برای گردشگران تور تفلیس نام می بریم:
• فاصله تا میدان قهرمانان تفلیس: 0.7 مایل
• فاصله تا سیرک تفلیس: 0.7 مایل
• فاصله تا باغ وحش تفلیس: 0.8 مایل
• فاصله تا میدان آزادی تفلیس: 1.1 مایل
• فاصله تا باغ گیاه شناسی تفلیس: 1.5 مایل
• فاصله تا کلیسای سنت جورج: 1.5 مایل
• فاصله تا نزدیک ترین ایستگاه مترو: 1.9 مایل
• فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس: 12 مایل
از دیگر موارد مهم برای انتخاب یک هتل، امکاناتی است که در آن به گردشگران و مسافران ارائه می کنند. بنابراین برای اطلاع از امکانات هتل آپارتمان Luca Apartment به مطالعه این بخش بپردازید: اینترنت وای فای رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات مخصوص معلولین و افراد ناتوان، کافی شاپ، روم سرویس، پارک آبی، فروشگاه، لاندری، میز تور، سالن زیبایی، سوئیت های ماه عسل و خانوادگی و غیره. گردشگران عزیز توجه داشته باشید که کارکنان هتل آپارتمان Luca Apartment به 4 زبان انگلیسی، گرجی، آلمانی و روسی مسلط هستند و می توانید با خیال راحت از برقراری ارتباط با آن ها، نسبت به رزرو هتل در آن اقدام نمایید.
قوانین هتل آپارتمان Luca Apartment
1. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
2. سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است.
3. ساعت تحویل گرفتن اتاق ها: 12:00.
4. ساعت تخلیه کردن اتاق ها: 11:00.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است