Hotel Charm Tbilisi

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Charm Tbilisi

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

اگر در سفر به تفلیس، به دنبال هتلی با امکانات معقول و قیمت ارزان هستید، Charm Hotel می تواند گزینه مناسبی به شمار رود. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی Charm Hotel بپردازیم.

تفلیس، پایتخت گرجستان، یکی از توریستی ترین شهر های این کشور از مقاصد پربازدید جهان است که به لطف جاذبه های گردشگری، مکان های تاریخی، کلیساها، طبیعت سبز و غیره نه تنها در دنیا بلکه در میان ایرانیان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. تفلیس هتل ها و اقامتگاه های زیادی دارد که با توجه به امکانات و خدماتی که برای گردشگران تور تفلیس ارائه می دهند، از بازه قیمت های مختلفی برخوردار هستند. در میان بیش از 200 هتل موجود در شهر تفلیس، Charm Hotel جزء 100 هتل برتر شهر می باشد که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.

Charm Hotel در خیابان Chakhrukhadze واقع شده است که به موجب آن، گردشگران تور تفلیس که قصد اقامت در این هتل را دارند، دسترسی مناسبی به برخی از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهر دارند. همچنین لازم به ذکر است گردشگران می توانند از سرویس تاکسیرانی و گشت شهری هتل جهت تردد در شهر نیز استفاده نمایند.

در ادامه به برخی از امکانات و خدماتی که Charm Hotel برای مشتریان خود ارائه می دهد اشاره می کنیم:

ارائه سرویس اینترنت بی سیم پرسرعت در لابی و اتاق ها، 7 اتاق برای افراد غیر سیگاری که در بازه قیمتی 50 الی 80 دلار برای هرشب اقامت قرار دارند، اتاق هایی با امکانات سرمایشی و گرمایشی، روم سرویس 24 ساعته، خدمات لاندری، خدمات ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای تردد در شهر را دارند و رستورانی با سرو انواع غذاهای محلی، دریایی و غیره با کیفیت بالا در کنار منوی صبحانه رایگان برای مشتریان خود.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است