Hotel Isaka

امتیاز 4 از 5 | از 103 کاربر
هتل ایساکا تفلیس
اتاق هتل ایساکا تفلیس
اتاق 2 تخته هتل ایساکا تفلیس
سرویس بهداشتی هتل ایساکا تفلیس
حمام هتل ایساکا تفلیس
راه پله هتل ایساکا تفلیس

امکانات Hotel Isaka

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل ایساکا تفلیس از هتل‌های 3 ستاره و ارزان این شهر محسوب می‌شود. یکی از مزیت‌های این هتل فاصله 450 متری آن تا  ایستگاه مترو است که باعث می‌شود به ‌راحتی به هر نقطه از تفلیس دسترسی داشته باشید. این هتل دارای امکاناتی مانند فضای پیک‌نیک، خشک‌شویی و مناطق تعیین شده برای استعمال دخانیات است. در فضای سرسبز این هتل امکان اجاره دوچرخه نیز وجود دارد. همچنین در هتل ایساکا تورهای گردشگری برگزار می‌‌شود که شما را به جاذبه‌های تاریخی دیدنی تفلیس می‌رسانند. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و از سرویس‌دهی خوبی نیز برخوردار است.

اتاق های هتل ایساکا تفلیس

هتل ایساکا تفلیس دارای اتاق‌هایی مجهز به سیستم ضد صدا هستند و تجربه اقامتی توأم با آرامش را برایتان رقم می‌زنند. موقعیت مکانی اتاق‌های این هتل کاملاً آفتاب‌گیر است و این موضوع ضمن گرم‌کردن اتاق‌ها، میزان نور درون فضای داخلی را بیشتر می‌کند. اتاق‌های هتل ایساکا تفلیس دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتری برقی، فضای غذاخوری، وسایل شست‌وشو، تلویزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای، میز کار و بالکن هستند. از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق توئین، اتاق دبل کامفورت، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل اکونومی و اتاق تریپل کامفورت اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل ایساکا تفلیس

در هتل ایساکا یک رستوران در طبقه همکف و کافی‌شاپی در لابی وجود دارد. رستوران هتل ایساکا تفلیس با سرو غذاهای گرجی و بین‌المللی لذیذ، پذیرای گردشگران است. این رستوران دارای چشم‌اندازی رو به خیابان‌های اطراف تفلیس بوده و کافی‌شاپ آن نیز خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان ارائه می‌دهد. در این کافه انواع میان وعده‌ها و شیرینی‌های گرجی و همچنین نوشیدنی‌های سرد و گرم برای پذیرایی از میهمانان وجود دارد.

قوانین هتل ایساکا تفلیس

در هتل ایساکا تفلیس قوانین زیر وجود دارد. دقت داشته باشید که هرساله امکان تغییر قوانین وجود دارد و بهترین راه برای اطلاع از آن‌ها تماس گرفتن با پشتیبانی این هتل است.

  • زمان خروج از هتل 12 ظهر درنظر گرفته شده است.
  • برای کودکان زیر 2 سال هزینه اقامت دریافت نمی‌شود.
  • در این هتل آوردن حیوانات خانگی با وزن کمتر از 10 کیلو و با قلاده یا قفس و با پرداخت هزینه اضافی امکان‌پذیر است.
  • حیوانات خانگی نباید در محیط‌هایی مانند رستوران یا کافی‌شاپ آورده شوند.
  • استعمال دخانیات در داخل اتاق‌ها ممنوع است.
  • هتل ایساکا در قبال وسایل موجود در اتاق‌ها هیچ‌گونه مسئولیتی تقبل نمی‌کند.

فاصله هتل ایساکا تا اماکن و جاذبه های گردشگری

هتل ایساکا در مرکز شهر تفلیس واقع شده و تا مکان‌های تاریخی و مهم این شهر فاصله نزدیکی دارد. البته شرایط ترافیکی و نوع وسیله حمل‌ونقل ممکن است زمان رسید تا مقصد را دستخوش تغییر کند. شما می‌توانید با استفاده از مترو، اتوبوس یا ماشین شخصی به جاهای دیدنی تفلیس که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، دسترسی پیدا کنید.

  • میدان آزادی: 2.3 کیلومتر
  • قلعه ناریکلا و کلیسای جامع سیونی: 1.8 کیلومتر
  • پل صلح: 1.8 کیلومتر
  • کلیسا جامع تثلیث: 1.2 کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است