Hotel AZIMUT Resort And SPA Sochi

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر
هتل ازیموت ریسورت اند اسپا نمای استخر
هتل ازیموت ریسورت اند اسپا نمای فضای بازی
هتل ازیموت ریسورت اند اسپا نمای صندلی های آفتابگیری
هتل ازیموت ریسورت اند اسپا نمای اتاق خواب
هتل ازیموت ریسورت اند اسپا نمای رستوران
هتل ازیموت ریسورت اند اسپا نمای سالن کنفرانس
هتل ازیموت ریسورت اند اسپا نمای سالن استراحت تصاویر بیشتر

امکانات Hotel AZIMUT Resort And SPA Sochi

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
تاریخچه هتل ازیموت ریزورت اند اسپا سوچی :
AZIMUT Hotel Resort And SPA Sochi، هتلی 4 ستاره می باشد و در منطقه آدلر واقع شده و در خیابان یکم خط ساحلی قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل ازیموت ریزورت اند اسپا سوچی تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه یک پیاده روی 15 دقیقه ای تا پارک المپیک واقع در مرکز شهر سوچی دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت AZIMUT Hotel Resort And SPA Sochi، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور سوچی که قصد اقامت در هتل ازیموت ریزورت اند اسپا سوچی را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در اتاق بخار به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های این مجموعه نیز شامل: یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، بالکن اختصاصی، مینی کافه، یک کتری برقی، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و سشوار و لوازم آرایش می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند با استفاده از ماساژ و حمام بخار فنلاندی مدتی را با آرامش سپری کنند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت و همچنین آوردن حیوانات خانگی در این مجموعه مجاز می باشد.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - دریا
تعداد اتاق ها : مشخص نمی باشد
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل ازیموت ریزورت اند اسپا سوچی از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های دو تخته استاندارد، سوئیت کوچک، سوئیت، اتاق لوکس دو نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
AZIMUT Hotel Resort And SPA Sochi امکانات رفاهی متنوعی را مانند: فضای سبز، ساحل اختصاصی، مرکز آبگرم و سلامتی، ترانسفر فرودگاهی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، کرایه ماشین، تاکسی سرویس رایگان، سیستم تهویه مطبوع، خدمات دربان، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صرافی، سالن ماساژ، حمام آب داغ، سونا و جکوزی، حمام بخار فنلاندی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، فروشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، صرافی، لابی، میز جلو 24 ساعته، میز تور برای گردشگران تور سوچی، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران ازیموت می باشد که درآن انواع غذاهای روسی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران نیز انواع نوشیدنی ها سرو می شود و پارکینگ آن نیز رایگان می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سوچی :
فاصله تا فرودگاه بین المللی سوچی 10 کیلومتر، ایستگاه قطار پارک الیمپیسکی 10 دقیقه با ماشین می باشد.
 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است