Hotel Mercure Sochi Centre

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر
هتل مرکور سوچی نمای اتاق دو تخته
هتل مرکور سوچی نمای داخلی اتاق
هتل مرکور سوچی نمای چشم انداز دریا
هتل مرکور سوچی نمای سالن اتاق
هتل مرکور سوچی نمای صبحانه
هتل مرکور سوچی نمای اتاق خواب با 2 تا تخت تک نفره
هتل مرکور سوچی نمای سرویس حمام تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Mercure Sochi Centre

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل مرکور سوچی سنتر :
هتل Mercure Sochi Centre، هتلی 4 ستاره می باشد که در مرکز شهر سوچی واقع شده است. این اقامتگاه پیاده، 2 دقیقه تا ساحل دریای سیاه و 5 دقیقه تا سالن کنسرت جشنواره  فاصله دارد. همچنین کلیه اتاق های هتل مرکور سوچی سنتر تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها مدرن بودن آنها همراه با چشم انداز دریا می باشد. این اقامتگاه در طول فصل تابستان یک ساحل مجهز و اختصاصی ارائه می دهد. کلیه اتاق های هتل Mercure Sochi Centre دارای فضایی بزرگ، سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک میز کار، یک میز مطالعه، گاو صندوق، کتری برقی و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند. همچنین این اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی آدلر سوچی 30 کیلومتر فاصله و ایستگاه قطار مرکزی 2 کیلومتر فاصله دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در حمام بخار فنلاندی و سالن ماساژ این مجموعه به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل Mercure Sochi Centre موجود می باشد. کارکنان هتل مرکور سوچی سنتر به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور سوچی سخن بگویند.

مشخصات عمومی  : 
وضیعت دید هتل : محوطه هتل - ساحل - شهر
تعداد اتاق ها : 200 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Mercure Sochi Centre از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های استاندارد دوقلو شامل: (2 تا تخت تک نفره)، اتاق استاندارد دو نفره با چشم انداز شهر شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ)، اتاق اجرایی شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ)، اتاق استاندارد دو نفره با چشم انداز دریا شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و صبحانه رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل Mercure Sochi Centre :
هتل مرکور سوچی سنتر امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، گاو صندوق، اتاق عایق صوتی، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، فروشگاه پوشاک، حمام بخار فنلاندی، پیاده روی، خدمات انو، سرویس خشکشویی، واکس کفش، لابی، میز جلو 24 ساعته، میز تور برای مسافران و گردشگران تور سوچی، سالن ماساژ، حمام بخار، ساحل، اتاق بازی، خدمات دربان، پارک ماشین توسط پارکبان همراه با پرداخت هزینه، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ عمومی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ : 
هتل Mercure Sochi Centre دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای اروپایی و روسی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی و انواع نوشیدنی ها ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و رایگان می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سوچی :
فاصله هتل Mercure Sochi Centre تا سیرک سوچی 1.4 کیلومتر، آکواریوم اوکنا تاینی 1.5 کیلومتر، تئاتر سبز 1.5 کیلومتر، پارک تا ریویرا 1.7 کیلومتر، کوه آخوند 10 کیلومتر، آبشارهای اورخووسکی 15 کیلومتر، معبد مستراح 16.2 کیلومتر، سالن سینما استریو 0.2 کیلومتر، سالن کنسرت جشنواره 0.3 کیلومتر، تئاتر زمستان سوچی 0.7 کیلومتر، چشمه موسیقی سوچی 0.9 کیلومتر، تئاتر تابستان سوچی 1.2 کیلومتر و فرودگاه بین المللی آدلر سوچی 22.6 کیلومتر با ماشین می باشد. 

 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است