Hotel Gorki Panorama

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر
هتل گورکی پانوراما نمای ورودی
هتل گورکی پانوراما نمای اتاق دو تخته + تک نفره
هتل گورکی پانوراما نمای داخلی اتاق
هتل گورکی پانوراما نمای سرویس بهداشتی
هتل گورکی پانوراما نمای رستوران
هتل گورکی پانوراما نمای سالن بدنسازی
هتل گورکی پانوراما نمای استخر تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Gorki Panorama

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل گورکی پانوراما :
هتل Gorki Panorama، هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه استوسادوک واقع و در شهر سوچی قرار دارد. این اقامتگاه 960 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته و دارای چشم اندازهای پانورامایی از قله های پوشیده از برف می باشد. همچنین کلیه اتاق های هتل گورکی پانوراما تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها لوکس بودن آنها می باشد. کلیه اتاق های هتل Gorki Panorama دارای یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، گاو صندوق، مینی بار و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی، سشوار، دمپایی و لوازم آرایش رایگان می باشند. همچنین این اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی سوچی 45 دقیقه با ماشین فاصله دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در حمام بخار فنلاندی و سالن ماساژ این مجموعه به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل Gorki Panorama موجود می باشد. کارکنان هتل گورکی پانوراما به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور سوچی سخن بگویند.
مشخصات عمومی هتل Gorki Panorama : 

وضیعت دید هتل : خیابان - قله های پوشیده از برف
تعداد اتاق ها : 302 اتاق
لیست اتاق های هتل Gorki Panorama :
اتاق های هتل Gorki Panorama از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های برتر دو نفره، اتاق استاندارد دو تخته یا دو نفره، سوئیت لوکس دوقلو، اتاق برتر دو نفره، اتاق استاندارد دوقلو، اتاق استاندارد دو نفره (پیشنهاد ویژه ماه می)، سوئیت لوکس دو نفره، سوئیت برتر - پیشنهاد ویژه (2 نفر بزرگسال + 2 نفر کودک خردسال) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و صبحانه رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل Gorki Panorama :

هتل Gorki Panorama امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، گاو صندوق، رستوران، کافی شاپ، مرکز تجاری، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، فروشگاه اسکی، حمام بخار فنلاندی، استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، مرکز آبگرم و سلامتی، ساحل اختصاصی، تجهیزات بازی فضای باز کودکان و نوجوانان، شبکه های تلویزیونی کودکان، منطقه بازی داخل سالن، محل نگهداری از کودکان، خدمات کودک، زمین بازی کودکان، بازی اسکی، دوچرخه سواری، اجاره دوچرخه همراه با پرداخت هزینه، خدمات انو، سرویس خشکشویی، واکس کفش، فروشگاه خرید پوشاک، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، اتاق خانواده، لابی، میز جلو 24 ساعته برای مسافران و گردشگران تور سوچی، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ عمومی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ هتل Gorki Panorama : 
هتل Gorki Panorama دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای روسی، بین المللی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و همراه با هزینه می باشد.
فاصله هتل Gorki Panorama تا مقاصد گردشگری سوچی :
فاصله هتل گورکی پانوراما تا رستوران رومانف 0.1 کیلومتر، سوپرمارکت گورکی 1 کیلومتر، بالابر اسکی چرخ و فلک کوه 0.3 کیلومتر، کاروسل-(2) 0.2 کیلومتر، کاروسل-(8) 0.2 کیلومتر، بالابر اسکی گزپروم 2.4 کیلومتر، بالابر اسکی استرلا 2.9 کیلومتر، بالابر اسکی المپیا 3.1 کیلومتر، مجتمع اسکی روزا 2.8 کیلومتر، بالابر اسکی استرلا 2.9 کیلومتر، بالابر اسکی لس زاپوودنی 4.8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی آدلر سوچی 35.4 کیلومتر با ماشین می باشد. 

 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است