Hotel Russian Seasons Deluxe

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر
هتل راشین سیزنز دلوکس نمای استخر
هتل راشین سیزنز دلوکس نمای رستوران
هتل راشین سیزنز دلوکس نمای داخلی هتل
هتل راشین سیزنز دلوکس نمای سالن اتاق ها
هتل راشین سیزنز دلوکس نمای اتاق خواب
هتل راشین سیزنز دلوکس نمای تراس
هتل راشین سیزنز دلوکس نمای داخلی اتاق تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Russian Seasons Deluxe

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

تاریخچه هتل راشین سیزنز دلوکس :
هتل 5 ستاره Russian Seasons در منطقه آدلر واقع شده و در شهر سوچی قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل راشین سیزنز دلوکس تمیز و راحت می باشد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور سوچی که قصد اقامت در هتل Russian Seasons را دارند، می باشند. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های این مجموعه نیز شامل: یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، مبلمان تخت خواب شو، سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ،  یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و لوازم آرایش می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند با استفاده از  مدتی را با آرامش سپری کنند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - محوطه هتل
تعداد اتاق ها : 200 اتاق
تعداد طبقات : 12 طبقه
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Russian Seasons از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های 2 تخته استاندارد یا اتاق دو نفره، اتاق 2 تخته بازرگانی یا اتاق دو نفره و سوئیت، همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند
امکانات و خدمات هتل :
هتل Russian Seasons امکانات رفاهی متنوعی را مانند: استخر، رستوران، کافی شاپ، مرکز سلامتی و درمان، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، تاکسی سرویس رایگان، سیستم تهویه مطبوع، خدمات دربان، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صرافی، سالن ماساژ، حمام آب داغ، سونا و جکوزی، حمام بخار فنلاندی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، فروشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، لابی، میز جلو 24 ساعته، میز تور برای گردشگران تور سوچی، واکس کفش، تفریحات اسکی و همراه با ارائه تجهیزات، روزنامه، دستگاه فکس و فتوکپی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران Russian Seasons می باشد که درآن انواع غذاهای روسی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز رایگان می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سوچی : 
فاصله تا ورزشگاه المپیک ماهی ها و همچنین میدان مسابقات شایبا 3 کیلومتر با ماشین می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است