Hotel Best Western PLUS Centre

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر
هتل بست وسترن پلوس سنتر نمای لابی
هتل بست وسترن پلوس سنتر نمای اتاق
هتل بست وسترن پلوس سنتر نمای سرویس بهداشتی
هتل بست وسترن پلوس سنتر نمای داخلی اتاق
هتل بست وسترن پلوس سنتر نمای سالن
هتل بست وسترن پلوس سنتر نمای داخلی هتل
هتل بست وسترن پلوس سنتر نمای لابی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Best Western PLUS Centre

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل بست وسترن پلوس سنتر :
Best Western Plus Centre Hotel، هتلی است که در منطقه نوسکی پروسپکت واقع شده و در شهر سنت پترزبورگ قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل بست وسترن پلوس سنتر تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه در نزدیکی میدان معروف و مرکزی نوسکی واقع شده و ایستگاه قطار موسکووسکی در نزدیکی آن قرار دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در هتل بست وسترن پلوس سنتر را دارند، می باشند. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های لوکس این مجموعه در سال 2014 مورد بازساری قرار گرفته و نیز شامل: چای و قهوه، کتری برقی، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و لوازم آرایش می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران تور سنت پترزبورگ صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان
تعداد اتاق ها : 107 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل بست وسترن پلوس سنتر از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های استاندارد دو قلو، اتاق کار، اتاق استاندارد دو نفره، اتاق خانوادگی، سوئیت همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل:
Best Western Plus Centre Hotel امکانات رفاهی متنوعی را مانند: اتاق خانواده، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، فروشگاه، مزون لباس عروس، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، رستوران، کافی شاپ، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران فرانسوی دو نورد 1834 می باشد که درآن انواع غذاهای روسی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در این مجموعه هر روز صبح یک وعده صبحانه انگلیسی و فنلاندی برای میهمانان ارائه می شود. در این رستوران فرانسوی هم نانوایی و هم شیرینی فروشی وجود دارد و این مجموعه پارکینگ نیز ندارد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سن پترزبورگ : 
فاصله تا تئاتر مارینسکی 3.6 کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق 3 کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 2.6 کیلومتر، میدان کاخ 2.6 کیلومتر، موزه ارمیتاژ 2.7 کیلومتر، موزه دولتی روسیه 1.8 کیلومتر، ایستگاه قطار موسکووسکی 0.2 کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی 4.8 کیلومتر، سالن کنسرت اکتیبرسکی 0.6 کیلومتر، مرکز خرید گالری 0.4 کیلومتر، ایستگاه مترو ولادیمیر 0.8 کیلومتر، کلیسای ولادمیر 0.7 کیلومترو فرودگاه پالکوو 15.5 کیلومتربا ماشین می باشد. 
 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است