Hotel Anichkov Bridge Mini

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Anichkov Bridge Mini

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر

تاریخچه هتل آنیچکوو بریج مینی :
هتل 2 ستاره Anichkov Bridge در شهر سنت پترزبورگ واقع شده است و در حد فاصل بین خیابان معروف نوسکی و ایستگاه مترو گوستینی دوور که پیاده 6 دقیقه با اقامتگاه فاصله دارد، قرار گرفته است. کلیه اتاق های هتل Anichkov Bridge تمیز و راحت می باشد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل آنیچکوو بریج مینی موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفرر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های این مجموعه نیز شامل: کتری برقی، چای و قهوه ساز، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و لوازم آرایش می باشند. 

کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان
تعداد اتاق ها : نامعلوم
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Anichkov Bridge از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های 3 نفره، اتاق دو نفره، همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و دوش اختصاصی می باشند.
امکانات اتاق ها :
هتل Anichkov Bridge امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق ها، فروشگاه، لابی، میز جلو 24 ساعته و اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل آنیچکوو بریج مینی دارای رستوران و کافی شاپ نمی باشد و به همین دلیل گردشگران و میهمانان تور روسیه می توانند تنها با پیمودن 5 دقیقه پیاده روی به کافه ها و رستوران های اطراف هتل دسترسی داشته باشند. همچنین این اقامتگاه دارای پارکینگ نیز نمی باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ :
فاصله تا تئاتر مارینسکی 1.8 مایل، کلیسای جامع سنت اسحاق 1.3 مایل، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 1 مایل، میدان کاخ 1 مایل، موزه ارمیتاژ 1.1 مایل، موزه دولتی روسیه 0.5 مایل، ایستگاه قطار موسکووسکی 0.7 مایل، ورزشگاه پتروسکی 2.4 مایل، کاخ آنیچکوو 0.2 مایل، موزه فبرج 0.1 مایل، ایستگاه قطار گوستینی دوور 0.4 مایل، ایستگاه مترو مایاکوسکایا 0.4 مایل و فرودگاه پالکوو 9.7 مایل با ماشین می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است