Hotel Dostoevsky

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Dostoevsky

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل دوستووسکی :
هتل 4 ستاره Dostoevsky Hotel در منطقه تسنترالنی دیستریکت واقع و در شهر سنت پترزبورگ قرار دارد. این اقامتگاه دور از تناتر الکساندرینسکی در یک محل مناسب نزدیک ایستگاه مترو، پیاده 5 دقیقه از منطقه نوسکی پروسپکت سنت پترزبورگ فاصله دارد. همچنین کلیه اتاق های هتل دوستووسکی تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها مدرن بودن آنها می باشد. کلیه اتاق های این مجموعه دارای فضایی بزرگ، مبلمان راحت، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، مینی بار و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی و سشوار و لوازم آرایش رایگان می باشند. همچنین این اقامتگاه تا کلیسای جامع ایساکیوسکی 3 کیلومتر فاصله دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند در سالن سونا و جکوزی مدتی را با آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. کارکنان هتل دوستووسکی به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور سنت پترزبورگ سخن بگویند.

مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - محوطه هتل
تعداد اتاق ها : 218 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Dostoevsky Hotel از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های استاندارد دو قلو شامل (2 تخت یک نفره)، اتاق برتر دو نفره یا دو تخته شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ + 2 تا تخت تک نفره)، سوئیت کوچک شامل: (2 تا تخت یک نفره)، مجموعه اجرایی شامل: (1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ)، سوئیت بزرگ شامل : (1 تخت دو نفره بزرگ) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
هتل Dostoevsky Hotel  امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، سرویس تاکسی، مرکز خرید و مغاره، مغازه کادو فروشی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، روزنامه، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، صرافی، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزش، سالن سونا، واکس کفش، فروشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مطبوعات، سیستم گرمایش، آسانسور، خدمات بلیط برای مسافران و گردشگران تور سنت پترزبورک، صرافی، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ خصوصی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران دوستووسکی می باشد که در آن انواع غذاهای روسی و بین المللی همراه با موسیقی زنده برای میهمانان و گردشگران   تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز در دسترس نمی باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ :
فاصله تا تئاتر مارینسکی 2.9 کیلومتر، کلیسای قیامت 1.6 کیلومتر، ایستگاه مترو دوستوجوسکاجا 0.1 کیلومتر، میدان کاخ 2.1 کیلومتر، کاخ انیتسچکوو 0.6 کیلومتر، موزه روسیه 1.4 کیلومتر، ایستگاه مترو ولادیمیرسکاجا 0.1 کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی 4.3 کیلومتر، کلیسای ولادیمیر 0.1 کیلومتر، موزه قطب شمال و جنوب 0.4 کیلومتر، موزه فابرج 0.7 کیلومتر، بنای یادبود کاترین کبیر 0.8 کیلومتر، تئاتر الکساندرینسکی 0.7 کیلومتر و فرودگاه پالکوو 15 کیلومتر با ماشین می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است