Hotel Courtyard by Marriott Vasilievsky

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Courtyard by Marriott Vasilievsky

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل کورت یارد بای ماریوت واسیلیواسکای :
هتل 4 ستاره Courtyard by Marriott St. Petersburg Vasilievsky در منطقه واسیلوسترویکی واقع و در شهر سنت پترزبورگ قرار دارد. این اقامتگاه پیاده، 9 دقیقه تا ساحل زیبای سنت پترزبورگ فاصله دارد. همچنین کلیه اتاق های هتل کورت یارد بای ماریوت واسیلیواسکای تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها مدرن بودن آنها می باشد. کلیه اتاق های این مجموعه دارای فضایی بزرگ، مبلمان راحت، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، چای و قهوه ساز، میز کار با صندلی ارگوئومیک و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی می باشند. همچنین این اقامتگاه تا دانشگاه ایالتی پردیس 0.6 مایل فاصله و تا ورزشگاه پتروفسکیی سنت پترزبورگ 7 دقیقه پیاده روی دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل Courtyard by Marriott St. Petersburg Vasilievsky، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در حیاط این مجموعه به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. کارکنان هتل کورت یارد بای ماریوت واسیلیواسکای به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور سنت پترزبورگ سخن بگویند.

مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - ساحل
تعداد اتاق ها : 214 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Courtyard by Marriott St. Petersburg Vasilievsky از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های لوکس دو نفره پیشنهاد ویژه، سوئیت کوچک، سوئیت، اتاق VIP یا اتاق دو نفره همراه با چشم انداز، اتاق لوکس همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
هتل  Courtyard by Marriott St. Petersburg Vasilievsky  امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، روزنامه، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، صرافی، رستوران، کافی شاپ، واکس کفش، فروشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، اتاق خانواده، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ خصوصی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران پیروت می باشد که در آن انواع غذاهای فرانسوی و روسی همراه با موسیقی زنده برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز خصوصی و همراه با هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ :
فاصله تا تئاتر مارینسکی 0.6 مایل، کلیسای جامع سنت اسحاق 1.3 مایل، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 1.6 مایل، میدان کاخ 1.7 مایل، موزه ارمیتاژ 1.8 مایل، موزه دولتی روسیه 2.1 مایل، ایستگاه قطار موسکووسکی 2.8 مایل، ورزشگاه پتروسکی 2.3 مایل، ستون افتخار 0.8 مایل، کلیسای جامع ترینیتی 0.8 مایل، خانه موسیقی سنت پترزبورگ 0.6 مایل، هنرستان سنت پترزبورگ 0.7 مایل، جزیره جدید هلند 0.7 مایل، دانشگاه لسگافت 0.6 مایل و فرودگاه پالکوو 8.3 مایل با ماشین می باشد.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است