Hotel Oktyabrskaya Saint Petersburg

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر
هتل اکتیابرسکایا نمای لابی
هتل اکتیابرسکایا نمای رستوران
هتل اکتیابرسکایا نمای سالن اتاق
هتل اکتیابرسکایا نمای اتاق با 2 تخت تک نفره
هتل اکتیابرسکایا نمای سرویس حمام
هتل اکتیابرسکایا نمای اتاق با 2 تخت تک نفره
هتل اکتیابرسکایا نمای داخلی اتاق تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Oktyabrskaya Saint Petersburg

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل اکتیابرسکایا :
Oktyabrskaya Hotel، هتلی مجلل و 4 ستاره می باشد که در قلب شهر سنت پترزبورگ واقع شده است. این اقامتگاه پیاده، از نوسکی پروسپکت و ایستگاه مترو وستانیا، 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین کلیه اتاق های هتل اکتیابرسکایا تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها مدرن بودن آنها همراه با فضای داخلی آزاد و شیک می باشد. کلیه اتاق های Oktyabrskaya Hotel دارای نمایی با کسب کلاسیک، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی و سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند. همچنین این اقامتگاه تا ایستگاه راه آهن مسکو کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند با پیاده روی در نوسکی پروسپکت مدتی را با آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در Oktyabrskaya Hotel موجود می باشد. کارکنان هتل اکتیابرسکایا به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور سنت پترزبورگ سخن بگویند.

مشخصات عمومی Oktyabrskaya Hotel :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 373 اتاق
لیست اتاق های Oktyabrskaya Hotel :
اتاق های Oktyabrskaya Hotel از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق یک نفره شامل: (1 تخت تک نفره)، اتاق دو قلو استاندارد / اتاق دو تخته شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ یا 2 تخت تک نفره)، اتاق آسایش دو نفره همراه با 1 تخت یا 2 تخت جداگانه شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ یا 2 تخت تک نفره)، اتاق کوچک دو نفره شامل: (2 تخت تک نفره + 1 مبل تخت خواب شو)، اتاق لوکس دو نفره شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ + 1 مبل تخت خواب شو)، اتاق آپارتمانی شکل دو نفره شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ + 1 مبل تخت خواب شو) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات Oktyabrskaya Hotel :
Oktyabrskaya Hotel  امکانات رفاهی متنوعی را مانند: مرکز خرید و مغاره، مغازه کادو فروشی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات دربان، مرکز مقالات، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، صرافی، رستوران، کافی شاپ، واکس کفش، دستگاه خود پرداز، میز تور برای مسافران و گردشگران تور روسیه، سرویس اتو، نظافت روزانه، فروشگاه زیبایی، سوئیت ماه عسل، مجموعه لباس عروس، سیستم گرمایش، آسانسور، خدمات بلیط برای مسافران و گردشگران تور سنت پترزبورک، صرافی، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی و اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ Oktyabrskaya Hotel :
این اقامتگاه دارای 2 مجموعه رستوران بین المللی با نام های رستوران مجلس و آباژور می باشد که در رستوران مجلس انواع غذاهای روسی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران   تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی ارائه می شود و همچنین در رستوران آباژور انواع غذاهای روسی، آسیایی و سوچی برای مسافران سرو می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز در دسترس نمی باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ :
فاصله Oktyabrskaya Hotel تا تئاتر مارینسکی 3.8 کیلومتر، کلیسای ناجی در خون 2 کیلومتر، ایستگاه مترو پلوشچاد وستانیا 0.2 کیلومتر، میدان کاخ 2.7 کیلومتر، ایستگاه راه آهن مسکو 0.4 کیلومتر، موزه روسیه 1.8 کیلومتر، ایستگاه مترو مایاکووسکایا 0.4 کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی 4.7 کیلومتر، کلیسای جامع بانوی ما از ولادیمیر 0.9 کیلومتر، موزه قطب شمال و جنوب 0.8 کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق 3.1 کیلومتر، سالن کنسرت اکتیبرسکی 0.4 کیلومتر، کلیسای جامع فیودوروسکی 0.8 کیلومتر و فرودگاه پالکوو 15.8 کیلومتر با ماشین می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است