Hotel Hampton by Hilton ExpoForum

امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر
هتل همپتون بای هیلتون سن پترزبورگ نمای اتاق خواب
هتل همپتون بای هیلتون سن پترزبورگ نمای سرویس حمام
هتل همپتون بای هیلتون سن پترزبورگ نمای داخلی اتاق
هتل همپتون بای هیلتون سن پترزبورگ نمای اتاق خواب دو تخته
هتل همپتون بای هیلتون سن پترزبورگ نمای امکانات اتاق
هتل همپتون بای هیلتون سن پترزبورگ نمای سرویس دستشویی
هتل همپتون بای هیلتون سن پترزبورگ نمای سالن کنفرانس تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Hampton by Hilton ExpoForum

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

تاریخچه هتل همپتون بای هیلتون اکسپوفروم :
هتل 3 ستاره Hampton by Hilton Saint Petersburg ExpoForum در شهر سنت پترزبورگ واقع شده است. این اقامتگاه، 5 دقیقه پیاده تا مرکز کنوانسیون نمایشگاه سنت پترزبورگ فاصله دارد. همچنین کلیه اتاق های هتل همپتون بای هیلتون اکسپوفروم تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها مدرن بودن آنها می باشد. کلیه اتاق های این مجموعه دارای فضایی بزرگ، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، میز کسب و کار، چای و قهوه ساز و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی و سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند و در برخی از اتاق ها نیز صندلی چرخدار در دسترس می باشد. همچنین این اقامتگاه تا فرودگاه پولکوو 7 کیلومتر فاصله دارد. هتل Hampton by Hilton Saint Petersburg ExpoForum به دلیل فاصله کم تا ایستگاه مترو، مسافران و گردشگران تور سنت پترزبورگ می توانند به راحتی به مرکز شهر دسترسی داشته باشند. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند در کافه رستوران مدتی را با آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. کارکنان هتل همپتون بای هیلتون اکسپوفروم به زبان های روسی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور سنت پترزبورگ سخن بگویند.

مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 207 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Hampton by Hilton Saint Petersburg ExpoForum از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های استاندارد دو قلو (غیر سیگاری)، اتاق ملکه 2 نفره همراه با تخت خواب دو نفره (غیر سیگاری)، اتاق ملکه 2 نفره همراه با صندلی چرخدار (غیر سیگاری)،  اتاق 3 نفره همراه با تخت 2 نفره و مبل تخت خواب شو همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
هتل Hampton by Hilton Saint Petersburg ExpoForum  امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، سرویس تاکسی، سیستم تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، دستگاه خود پرداز، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزش، واکس کفش، مرکز تناسب اندام، سیستم گرمایش، آسانسور، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز کسب و کار، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ خصوصی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران همپتون می باشد که در آن انواع غذاهای روسی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران  تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی رایگان ارائه می شود. یک ساندویچ فروشی نیز در مجاورت رستوران وجود دارد و در نهایت پارکینگ آن نیز خصوصی بوده و در دسترس می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ :
فاصله تا کاخ الکساندر 5.1 کیلومتر، قصر کاترین 5.7 کیلومتر، سلو سارسکوج 5.7 کیلومتر، ستون چسمنسکایا 6.3 کیلومتر، کلیسای جامع سوفیا 6.8 کیلومتر، کوپچینو 7.5 کیلومتر، زویوزدنایا 7.8 کیلومتر، پارک پاولوفسکی 9.8 کیلومتر، کاخ پاولوفسک 10.3 کیلومتر، موزه روسیه 19.6 کیلومتر، میدان کاخ 19.7 کیلومتر، تئاتر مارینسکی 18.4 کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتجسکایا 19.4 کیلومتر و فرودگاه پالکوو 6.7 کیلومتر با ماشین می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است