Hotel Solo Sokos Vasilievsky

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Solo Sokos Vasilievsky

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
Solo Sokos Vasilievsky، هتلی 4 ستاره می باشد و همچنین این اقامتگاه در منطقه تاریخی واسیلیوسکی واقع در شهر سن پترزبورگ می باشد و همچنین کلیه اتاق های هتل سولو سوکوس واسیلیوسکی تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه یک پیاده روی 10 دقیقه ای تا ایستگاه مترو واسیلیوسکایا واقع در مرکز شهر سن پترزبورگ دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل Solo Sokos Vasilievsky آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور سن پترزبورگ که قصد اقامت در هتل ازیموت را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در اتاق بخار به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های لوکس این مجموعه نیز شامل: یک میز کار، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و لوازم آرایش می باشند. موقعیت هتل Solo Sokos Vasilievsky، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند با استفاده از حمام بخار فنلاندی مدتی را با آرامش سپری کنند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در هتل سولو سوکوس واسیلیوسکی وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود مي باشد. 
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 255 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های Solo Sokos Vasilievsky از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های دو تخته یا دو نفره هوشمند استاندارد، اتاق های استاندارد تک نفره، سوئیت تاریخی و هوشمند، اتاق های استاندارد دو تخته یا دو نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل:
هتل Solo Sokos Vasilievsky امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ماشین فروش نوشیدنی و تنقلات، ترانسفر فرودگاهی، مغازه فروش کادو، سالن آرایش و زیبایی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات دربان، اتاق غیر سیگاری، صرافی، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ، حمام بخار فنلاندی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، فروشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، لابی، میز جلو 24 ساعته، میز تور برای گردشگران تور سن پترزبورگ، خدمات بلیط، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ : 
هتل Solo Sokos Vasilievsky دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در محیطی آرام و مدرن واقع شده است و درآن انواع غذاهای روسی و مدیترانه ای برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سن پترزبورگ :
فاصله هتل Solo Sokos Vasilievsky تا تئاتر مارینسکی 1.2 کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق 2.3 کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 2.6 کیلومتر، میدان کاخ 2.9 کیلومتر، موزه ارمیتاژ 3 کیلومتر، موزه دولتی روسیه 3.4 کیلومتر، ایستگاه قطار موسکووسکی 4 کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی 4.2 کیلومتر، کلیسای جامع ترینیتی 0.6 کیلومتر، ستون افتخار 0.6 کیلومتر، ایستگاه مترو بالتیسکایا 0.8 کیلومتر، کلیسای وارشاوسکی 1 کیلومتر، کلیسای بزرگ وابسته به دسته سرایندگان و فرودگاه پالکوو 12.8 کیلومتر با ماشین می باشد. 
 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است