Hotel Holiday Inn Moskovskye Vorota

امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر
هتل هالیدی این موسکووسکی نمای رستوران
هتل هالیدی این موسکووسکی نمای کافه رستوران
هتل هالیدی این موسکووسکی نمای سرویس بهداشتی
هتل هالیدی این موسکووسکی نمای داخلی اتاق
هتل هالیدی این موسکووسکی نمای اتاق دو تخته
هتل هالیدی این موسکووسکی نمای سرویس حمام
هتل هالیدی این موسکووسکی نمای اتاق خواب تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Holiday Inn Moskovskye Vorota

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل هالیدی این موسکووسکی وروتا :
هتل 4 ستاره Holiday Inn Moskovskye Vorota در منطقه موسکوسکی واقع شده و در شهر سنت پترزبورگ قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل هالیدی این موسکوسکی تمیز و راحت می باشد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل Holiday Inn Moskovskye Vorota، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. این اقامتگاه یک پیاده روی 3 دقیقه ای تا ایستگاه مترو موسکوسکی دارد و تا مرکز شهر سنت پترزبورگ، 4 ایستگاه فاصله دارد. کلیه اتاق های این مجموعه شامل: سالن های پذیرایی بزرگ همراه با سیستم تهویه مطبوع، طراحی مدرن، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، صندلی راحتی و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی می باشند و همچنین برخی از اتاق ها شامل یک بشقاب میوه افتخاری می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفرر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کارکنان انگلیسی زبان هتل هالیدی این موسکوسکی 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به میهمانان خود می باشند و در نهایت می توان به این نکته اشاره کرد که فاصله این اقامتگاه تا فرودگاه موسکوسکی پروسپکت20 دقیقه می باشد.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - محوطه هتل
تعداد اتاق ها : 557 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Holiday Inn Moskovskye Vorota از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های لوکس، اتاق دو نفره جامع، اتاق استاندارد VIP، اتاق آپارتمان، اتاق دو تخته استاندارد یا دو نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
هتل Holiday Inn Moskovskye Vorota امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، روزنامه، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، فروشگاه، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، رستوران، کافی شاپ، مرکز تجاری، مغازه کادو فروشی، آرایشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، اتاق خانواده، لابی، میز جلو 24 ساعته، میز تور برای گردشگران تور سنت پترزبورگ، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات اتو، سرویس اتاق ها، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 2 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آنها انواع غذاهای محلی و اروپایی در 2 وعده ناهار و شام برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز همراه با پرداخت هزینه می باشد. این رستوران ها دارای بوفه نیز می باشند که در آنها وعده صبحانه برای مسافران سرو می شود.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ :
فاصله تا تئاتر مارینسکی 3.8 کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق 4.6 کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 4.7 کیلومتر، میدان کاخ 5.1 کیلومتر، موزه ارمیتاژ 5.2 کیلومتر، موزه دولتی روسیه 5.1 کیلومتر، ایستگاه قطار موسکوسکی 0.2 کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی 6.7 کیلومتر، کاخ الکساندر 19.6 کیلومتر، ایستگاه مترو فرونزنسکایا 1.4 کیلومتر، ایستگاه قطار الکتروسیلا 1.6 کیلومتر، ایستگاه مترو وارشاوسکی 1.7 کیلومتر، رودخانه نوا 6 کیلومتر و فرودگاه پالکوو 10.8 کیلومتر با ماشین می باشد. 
قوانین هتل Holiday Inn Moskovskye Vorota :
ساعت تحویل اتاق : ساعت 15:00
ساعت تخلیه اتاق : ساعت 24:00

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است