Hotel Ibis St Petersburg Centre

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر
هتل ایبیز سنت پترزبورگ نمای لابی و پذیرش
هتل ایبیز سنت پترزبورگ نمای اتاق دو تخته
هتل ایبیز سنت پترزبورگ نمای اتاق با دو تخت تک نفره
هتل ایبیز سنت پترزبورگ نمای لابی
هتل ایبیز سنت پترزبورگ نمای کافی شاپ
هتل ایبیز سنت پترزبورگ نمای رستوران
هتل ایبیز سنت پترزبورگ نمای سالن کنفرانس تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ibis St Petersburg Centre

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل Ibis St Petersburg، هتلی 3 ستاره می باشد که در منطقه تیسنترالنی واقع شده و در قلب شهر سنت پترزبورگ قرار دارد. هتل ایبیز استی پترزبورگ سنتر پیاده تنها 5 دقیقه با مرکز خرید نوسکی پروسپکت و تا ایستگاه قطار سنت پترزبورگ 500 متر فاصله دارد.  ميهمانان عزيز و گرامی هتل Ibis St Petersburg می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل ایبیز استی پترزبورگ سنتر از میهمانان و گردشگران تور سنت پترزبورگ به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادنن توصیه های تفریحی کمک کنند، خوشحال می شوند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد. کلیه اتاق های هتل Ibis St Petersburg دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، میز کار و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند.  همچنین این اقامتگاه به دلیل اینکه در قلب شهر سنت پترزبورگ واقع شده است میهمانان و گردشگران عزیز و گرامی تور روسیه به راحتی می توانند از آنجا به موزه ها، پارک ها دسترسی پیدا کنند و در آنجا به گشت و گذار بپردازند.

کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل Ibis St Petersburg به زبان های روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.

مشخصات عمومی هتل Ibis St Petersburg :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 221 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Ibis St Petersburg از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق استاندارد دو قلو شامل (2 تخت تک نفره)، اتاق استاندارد دو قلو شامل: (1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ)   همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل Ibis St Petersburg :
هتل ایبیز استی پترزبورگ سنتر امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، اتاق عاری از آلرژی، مغازه و فروشگاه، فروشگاه پوشاک، کرایه ماشین، اتاق عایق صوتی، مغازه کادو فروشی، گاو صندوق، امکانات برای مهمانان ناتوان عزیز و گرامی، اتاق غیر سیگاری، روزنامه، خدمات دربان، اتاق چمدان، خدمات بلیط، میز تور برای گردشگران تور سنت پترزبورگ، تبدیل ارز، میز جلو 24 ساعته، بازی های تخته ای، پازل، خدمات اتو، سرویس خشکشویی (لاندری)، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق جلسه، اجاره دوچرخه، رستوران، کافی شاپ، اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ خصوصی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل Ibis St Petersburg دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی به نام رستوران ایبیس می باشد که در آن انواع غذاهای روسی، محلی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و پارکینگ آن نیز خصوصی و همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ :
فاصله هتل Ibis St Petersburg تا ورزشگاه پتروسکی 5 کیلومتر، تئاتر مارینسکی 3.4 کیلومتر، ساختمان دریایی 3.2 کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق 3 کیلومتر، موزه آرمیتاژ 2.9 کیلومتر، میدان کاخ 2.8 کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 2.7 کیلومتر، باغ تابستان 2.6 کیلومتر، کلیسای جامع کازانسکی 2.1 کیلومتر، موزه دولتی روسیه 2.1 کیلومتر، ایستگاه قطار ویتبسکی 1.7 کیلومتر، کاخ ورونتسوو 1.6 کیلومتر و فرودگاه پالکوو 15 کیلومتر با ماشین می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است