Hotel Radisson Sonya

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر
هتل رادیسون سونیا نمای اتاق دو تخته
هتل رادیسون سونیا نمای رستوران
هتل رادیسون سونیا نمای داخلی اتاق
هتل رادیسون سونیا نمای کافی شاپ
هتل رادیسون سونیا نمای لابی
هتل رادیسون سونیا نمای سونا
هتل رادیسون سونیا نمای سالن سونا و جکوزی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Radisson Sonya

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل رادیسن سونیا :
هتل Radisson Sonya، هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تیسنترالنی واقع و در شهر سنت پترزبورگ قرار دارد. این اقامتگاه پیاده، 25 دقیقه تا موزه آرمیتاژ و موزه روسیه فاصله دارد. همچنین کلیه اتاق های هتل Radisson Sonya تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها نمای آنها می باشد که به سبکی کلاسیک طراحی شده است و همچنین این نماها از نویسنده معروف روسی، فئودور داستایوفسکی الهام گرفته شده است. کلیه اتاق های هتل Radisson Sonya دارای فضایی بزرگ و تزئین شده، عایق صوتی دو جداره، گاو صندوق، مینی کافه، دستگاه چای و قهوه ساز، مبلمان راحت، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار می باشند. همچنین این اقامتگاه تا ایستگاه مترو چرنیشوسکایا 10 دقیقه پیاده فاصله دارد و همچنین تا فرودگاه پالکوو تنها 17 کیلومتر فاصله دارد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل Radisson Sonya، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در حمام بخار این مجموعه به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل Radisson Sonya موجود می باشد. کارکنان هتل رادیسن سونیا به زبان های روسی، لهستانی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور سنت پترزبورگ سخن بگویند.

مشخصات عمومی هتل Radisson Sonya :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 173 اتاق
لیست اتاق های هتل Radisson Sonya :
اتاق های هتل Radisson Sonya از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق استاندارد دو تخته یا دو نفره پیشنهاد سال نو شامل: (1 تخت دو نفره یا 2 تخت تک نفره)، اتاق تک نفره شامل: (1 تخت دو نفره)، اتاق دو تخته یا دو نفره شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ یا 2 تخت تک نفره)، اتاق دو تخته کسب و کار یا دو نفره شامل: (1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ یا 2 تخت تک نفره) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل Radisson Sonya :
هتل Radisson Sonya  امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، روزنامه، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، خدمات تهیه بلیط برای گردشگران تور سنت پترزبورگ، خدمات دربان، پارک ماشین همراه با پرداخت هزینه به پارکبان، صرافی، رستوران، کافی شاپ، حمام بخار، اتاق ملاقات و ضیافت، فروشگاه پوشاک، کرایه ماشین در صورت درخواست مشتری، اتاق عایق صوتی، مغازه کادو فروشی، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مجموعه لباس عروس، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ عمومی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ هتل Radisson Sonya :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران دگردیسی می باشد که در آن انواع غذاهای اروپایی و روسی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 2 وعده ناهار و شام بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و همراه با هزینه می باشد.
فاصله هتل Radisson Sonya تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ :
فاصله تا تئاتر مارینسکی 3.7 کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق 2.7 کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 2.2 کیلومتر، میدان کاخ 2 کیلومتر، موزه ارمیتاژ 2 کیلومتر، موزه دولتی روسیه 1.2 کیلومتر، ایستگاه قطار فینلیاندسکی 1.2 کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی 3.5 کیلومتر، باغ تابستان 0.7 کیلومتر، قصر تابستانی 0.7 کیلومتر، آکادمی صنعت و هتر سن پترزبورگ 0.5 کیلومتر، پل لیتینی 0.6 کیلومتر، ساختمان دریایی 2.5 کیلومتر، کلیسای جامع تبدیل 0.4 کیلومتر و فرودگاه پالکوو 16.9 کیلومتر با ماشین می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است