هتل ارم قشم

امتیاز 4 از 5 | از 112 کاربر
تصاویر بیشتر

امکانات هتل ارم قشم

نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
میز بیلیارد
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
چایخانه
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق جلسه
آمفی تأتر
پذیرش
زمین بازی
امکانات ویژه معلولین
کرایه خودرو
واکس کفش
خدمات فکس
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار

هتل ارم قشم در سال 1395 ساخته شده است و زمین آن 1000 متر مربع است. این هتل که یک هتل 4 ستاره در قشم است، به عنوان یکی از بهترین هتل های قشم شناخته می‌شود. در خصوص اتاق‌های هتل ارم باید بگوییم این هتل 96  اتاق و سوئیت دارد و شامل یک ساختمان 5 طبقه است. اتاق‌های هتل ارم در انواع مختلف تک خواب، دو خواب، دو خواب تویین و... ساخته شده است. در صورتی که قصد سفر به قشم و رزرو آنلاین هتل در قشم را دارید، در ادامه قصد داریم مشخصات، امکانات، قوانین و مقررات و سایر اطلاعات این هتل را توضیح دهیم.

رزرو آنلاین هتل ارم قشم در لحظه آخر

با رزرو آنلاین هتل ارم قشم در سفربا تور قشم، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید. پیش از رزرو آنلاین هتل ارم قشم در سایت لحظه آخر می‌توانید امکانات اتاق‌های این هتل را به طور کامل مطالعه نمایید و با اطلاعات کامل از قوانین و مقررات اتاق رزرو کنید. همچنین به صورت آنلاین می‌توانید قیمت‌های رزرو را مشاهده کنید. اما از آن‌جایی که این هتل هتلی معروف است، ممکن است به زودی ظرفیت اتاق‌های آن پر شود بنابراین بهتر است یک الی دو هفته قبل از سفر حتما اقدام به رزرو آنلاین اتاق‌ها نمایید.

قیمت رزرو هتل ارم قشم

قیمت رزرو هتل ارم قشم مانند دیگر هتل‌ها بر اساس تعداد شب‌های اقامت، نوع اتاق شما، ظرفیت اتاق ها، زمان ورود و خروج ( ایام تعطیل یا غیرتعطیل) و مواردی از این قبیل تعیین می‌شود. معمولا در ایام تعطیل قیمت رزرو هتل ارم قشم افزایش پیدا می‌کند. همچنین در فصل‌هایی که سفر به قشم بیشتر است، معمولا قیمت هتل‌ها نیز افزایش میابد. اما به طور کلی هر چقدر اتاق شما امکانات بیشتر با ظرفیت بالاتر داشته باشد، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

معماری هتل ارم قشم

هتل ارم قشم یک هتل لوکس و زیباست که سبک معماری آن لوکس و مدرن است. این هتل با استفاده از نورپردازی‌های زیبا تزئین شده است و دارای ستون‌های بلندی‌ست که ما را به یاد معماری‌ها اصیل ایرانی می‌اندازد. چیدمان اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و جذاب است. یکی از ویژگی‌های معماری این هتل تزئین آن با گل و گیاه است که فضایی طبیعی و زنده به محیط می‌بخشد. فضای لابی، اتاق‌ها و نمای هتل شیک و لوکس است. در فضای سبز این هتل آلاچیق، فواره و آب‌نماهای زیبایی قرار گرفته است  که مشتریان می‌توانند در فضای این محدوده بشینند و غروب آفتاب را تماشا کنند. چشم‌انداز این هتل به سمت آب‌های زیبای خلیج فارس است و چشم‌اندازی زیبا را به ارمغان می‌آورد.

اتاق‌های هتل ارم قشم

همانطور که پیش‌تر گفتیم این هتل 5 طبقه داشته و تعداد اتاق‌های آن نیز 96 واحد است. اتاق‌های هتل ارم قشم در انواع تک نفره، دو نفره، چهارنفره و سوئیت طراحی شده است. اتاق‌های این هتل ساده و تمیز هستند و داخل هر اتاق شبکه ماهواره وجود دارد. بنابراین می‌توانید در اوقاتی که داخل اتاق هستید از برنامه‌های ماهواره لذت ببرید. در صورتی که قصد ارتباط با خارج از اتاق را دارید می‌توانید از تلفن‌های داخل اتاق استفاده کنید. تمامی اتاق‌ها دارای اینترنت هستند و امکانات کافی را دارند. انواع اتاق‌های هتل ارم از نوع اتاق‌های استاندارد و معمولی، اتاق‌های دوبلکس، سوئیت‌های جونیور و سوئیت‌های رویا هستند که هر کدام از آن‌ها از نظر امکانات و فضا با دیگر متفاوتند.

کافی شاپ و رستوران هتل ارم قشم

رستوران هتل ارم قشم، از فضایی زیبا و دل‌باز برخوردار است. این رستوران دو طبقه داشته و چشم‌انداز آن رو به دریاست. داشتن نورپردازی خوب و پنجره‌های بزرگ سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید به دریا دید داشته8 باشید. در این رستوران انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی سرو می‌شود و منوی متنوعی دارد. یکی از برتری‌های این هتل داشتن سفره‌‎خانه در کنار رستوران است. در صورت تمایل می‌توانید در کنار رستوران از سفره‌خانه این هتل نیز استفاده کنید و در فضایی سبز از محیط لذت ببرید. در نهایت کافی شاپ رستوران ارم با فضایی مدرن و زیبا و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، پذیرای میهمانان هتل است.

قوانین هتل ارم قشم

برای اقامت و رزرو هتل ارم قشم لازم است با قوانین این هتل آشنا شوید تا در صورتی که با هر یک از قوانین موافق نبودید اقدام به رزرو ننمایید. در ادامه قوانین مهم هتل ارم قشم را بیان می‌کنیم:

  • ساعت ورود به هتل 2 ظهر و ساعت خروج 12 ظهر است.
  • ارائه مدرک شناسایی معتبر یعنی شناسنامه و کارت ملی و مدرک محرمیت برای زوجین ضروری است.
  • پذیرش خانم‌های مجرد بالای 18 سال با مدرک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.
  • اقامت برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. کودکان 2 تا 6 سال اقامت نیم بها دارند اما از کودکان بالای 6 سال هزینه کامل اقامت دریافت می‌شود.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل محاز نیست.

فاصله هتل ارم تا جاذبه‌های گردشگری قشم

خوشبختانه این هتل تا ساحل قشم فاصله زیادی نداره و به راحتی با پای پیاده می‌توانید به ساحل زیبای خلیج فارس برسید. این هتل به بیشتر جاذبه‌های گردشگری قشم نزدیک است. در ادامه فاصله هتل ارم تا جاذبه‌های گردشگری معروف را بیان می‌کنیم:

  • دره ستاره گان : حدود 24 کیلومتر
  • جزیره ناز : حدود 31 کیلومتر
  • اسکله گردشگری جنگل حرا : حدود 66 کیلومتر
  • تنگه چاهکوه : حدود 94 کیلومتر
  • غار خربس : حدود 15 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی قشم : 54 کیلومتر
تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. sadeghi sadeghi 1402/10/09
    0 نفر پسندیدند
    سرو صبحانه خیلی ضعیف بود انقدری 2 روز متوالی نان صبحانه بیات بود و تنوع خاصی هم نداشت
  2. صبا مرشدی صبا مرشدی 1402/10/09
    0 نفر پسندیدند
    امکانات هتل به عنوان یه هتل 4ستاره واقعا راضی کننده نبود و سروصدا هم خیلی آزار دهنده بود.
  3. رضا رضا 1402/10/09
    0 نفر پسندیدند
    بهتون اقامت تو این هتل رو خیلی پیشنهاد نمی کنم چون سرویس دهی مناسب نبود، نظافت اتاق ها خوب نبود،منوی صبحانه تنوع خاصی نداشت و...