Hotel PJ Patong Resortel

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر
هتل پی جی ریسورتل نمای استخر روباز
هتل پی جی ریسورتل نمای اتاق دو تخته
هتل پی جی ریسورتل نمای اتاق با 2 تخت خواب تک نفره
هتل پی جی ریسورتل نمای تراس
هتل پی جی ریسورتل نمای لابی و پذیرش

امکانات Hotel PJ Patong Resortel

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
تاریخچه هتل پی جی پاتونگ ریسورتل :
هتل PJ Patong Resortel، هتلی 3 ستاره می باشد که در منطقه ساحلی پاتونگ واقع شده و در شهر پوکت قرار دارد. هتل پی جی پاتونگ ریسورتل پیاده تنها 3 دقیقه از ساحل فاصله دارد. ميهمانان عزيز هتل PJ Patong Resortel می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل پی جی پاتونگ ریسورتل از میهمانان و گردشگران تور پوکت به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادنن توصیه های تفریحی کمک کنند خوشحال می شوند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد. کلیه اتاق های هتل PJ Patong Resortel دارای سیستم تهویه مطبوع، بالکن خصوصی مشرف به خیابان پاتونگ، طراحی مدرن و تزئین شده با چوب های تیره، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یخچال و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند.  همچنین این اقامتگاه یک پیاده روی 15 دقیقه ای تا ساحل لیولی پاتونگ و 5 دقیقه ای تا مرکز خرید و فروشگاهی جونگسیلن دارد که میهمانان و گردشگران عزیز و گرامی تور تایلند می توانند از پیاده روی و خرید خود لذت لازم و کافی را ببرند.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های جینی، تایلندی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی :
وضیعت دید هتل : ساحل - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 90 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل PJ Patong Resortel از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های تک نفره اقتصادی، اتاق استاندارد دو نفره، سوئیت کوچک، اتاق برتر دو نفره شامل دو تخت تک نفره، اتاق دو نفره برتر شامل تخت دو نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل:
هتل پی جی پاتونگ ریسورتل پوکت امکانات رفاهی متنوعی را مانند: رستوران، کافی شاپ، کافه، تاکسی سرویس با پرداخت هزینه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، کرایه ماشین، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق، اتاق چمدان، میز تور برای گردشگران و میهمانان عزیز و گرامی تور پوکت، میز جلو 24 ساعته، خدمات اتو، خشکشویی (لاندری)، سالن بیلیارد، استخر روباز، تراس یا بالکن و اینترنت بی سیم رایگان شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل PJ Patong Resortel دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام فلوید می باشد که درآن انواع غذاهای محلی تایلندی، چینی، هندی، غذاهای دریایی، استیک، آسیایی، پیتزا و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور تایلند سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و پارکینگ آن نیز در دسترس نمی باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری پوکت :
فاصله هتل PJ Patong Resortel تا ورزشگاه بوکس پاتونگ 0.5 کیلومتر، دانشگاه شاهزاده سنگکلا 5.6 کیلومتر، معبد چالنگ 6.4 کیلومتر، فانتاسیای پوکت 7.2 کیلومتر، پارک مینی گلف دینو 7.3 کیلومتر، بیمارستان پوکت بانکوک 8.2 کیلومتر، محدوده تیراندازی پوکت 8.5 کیلومتر، موزه هوآ تایلندی 9.3 کیلومتر، اسکله چالونگ 9.3 کیلومتر، شهر قدیمی پوکت 9.5 کیلومتر با ماشین می باشد. 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است