Hotel Wyndham Sea Pearl Resort

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Wyndham Sea Pearl Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

اگر قصد دارید در سفر به پوکت با پرداخت میانگین 80 الی 100 دلار در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شهر اقامت داشته باشید که از امکانات هتل های 5 ستاره هم برخوردار شوید، Wyndham Sea Pearl Resort می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی Wyndham Sea Pearl Resort بپردازیم.

پوکت یکی از شهر های توریستی تایلند است که به لطف جاذبه های گردشگری، معابد، طبیعت سبز و سواحل بی نظیر سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا می باشد. این شهر جهت ارائه خدمات اقامتگاهی برای گردشگران تور پوکت هتل ها و اقامتگاه های مختلفی را در نظر گرفته است که هرکدام امکانات و خدمات مناسبی را ارائه می دهند. یکی از این هتل ها که جزء 100 هتل برتر منطقه پاتونگ است Wyndham Sea Pearl Resort می باشد.

این هتل در خیابان Prabaramee منطقه پاتونگ واقع شده است که به موجب آن گردشگران تور پوکت دسترسی مناسبی به برخی از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهر مانند غواصی ناملو، استادیوم بوکسینگ، معبد سوانگ خیری وانگ، خیابان بانگلا و غیره داشته باشند.

در ادامه به برخی از امکاناتی که این هتل برای گردشگران تور پوکت ارائه می دهد اشاره می کنیم:

ارائه سرویس اینترنت پرسرعت بی سیم در لابی و اتاق ها، دو استهر روباز و سرپوشیده به همراه میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی و خدماتی مانند ماساژ اسپا، 181 اتاق برای افراد غیر سیگاری مجهز به امکانات مدرن سرمایشی و گرمایشی و خدماتی مانند لاندری، روم سرویس 24 ساعته و غیره، باگاه بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن بدنسازی و رستورانی بزرگ به همراه سرو انواع غذاهای محلی، دریایی، اروپایی و بین المللی با کیفیت بالا.

همچنین لازم به ذکر است این هتل برای گردشگران تور پوکت که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای تردد در شهر دارند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است