Hotel Ramee Guestline Muscat

امتیاز 4.9 از 5 | از 104 کاربر
hotel Ramee Guestline
hotel Ramee Guestline
hotel Ramee Guestline
hotel Ramee Guestline
hotel Ramee Guestline
hotel Ramee Guestline
hotel Ramee Guestline تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ramee Guestline Muscat

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

کشور عمان در لبه شبه جزیره عربستان قرار گرفته است و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. این کشور که از لحاظ گردشگری کمتر مورد توجه قرار گرفته است، جاذبه های عجیب و جذابی دارد که مطمئنا می تواند نظر شما را جلب کند. کوه های باورنکردنی آن به همراه قلعه های تاریخی و سواحل آب گرم، این کشور را به یکی از کشورهای زیبای شبه جزیره عربستان تبدیل کرده است. مسقط پایتخت این کشور به عنوان مهم ترین شهر کشور عمان سالانه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. 

این شهر زیبا و رویایی می تواند به راحتی خود را در لیست سفرهای شما راه بدهد زیرا هر گوشه از آن عجایب زیبا و باورنکردنی را در خود نهفته است. این کشور به دلیل راحتی سفر و نزدیکی می تواند گزینه ای عالی برای ایرانیان برای سفر باشد. مانند دیگر شهرهای توریستی، مسقط نیز دارای اقامتگاه ها و هتل های زیبایی است که سعی در فراهم آوردن امکان راحتی برای مسافران دارد. یکی از این هتل ها، هتل Hotel Ramee Guestline عمان می باشد.

هتل Hotel Ramee Guestline عمان، یکی از هتل های 4 ستاره مسقط می باشد. این هتل در qurum و نزدیکی ساحل قرار گرفته است بنابراین می تواند امکان استفاده از ساحل را به راحتی در اختیار مسافران قرار دهد. هتل رامی گست لاین که در سال 1997 میلادی افتتاح گردید و در سال 2014 میلادی بازسازی شد، دارای 92 باب اتاق می باشد که با داشتن امکانات و فضایی دلنشین سعی در فراهم کردن استراحتی خوب را برای مسافران دارد. 

امکانات و خدمات هتل Hotel Ramee Guestline عمان
با توجه به 4 ستاره بودن هتل Hotel Ramee Guestline عمان می توان انتظار اقامتی خوب و دلنشین را از این هتل داشت. این هتل دارای امکانات زیاد و مفیدی می باشد که هر کدام می تواند کیفیت اقامت در هتل را ارتقا دهد. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، آرایشگاه مردانه و زنانه، کلوپ شبانه، مرکز تجاری، سرویس رفت و برگشت، صرافی، مرکز تناسب اندام، سونا و جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، کتابخانه، میز بیلیارد و صندوق امانات اشاره کرد.

کرایه خودرو، باغ زیبا، اینترنت بی سیم رایگان، فضای مجزا برای سیگار کشیدن، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، روزنامه، خدمات لباسشویی، ساحل اختصاصی، تجهیزات کنفرانس، سالن استراحت، تهویه مطبوع، پارکینگ، انبار چمدان، خودپرداز، مرکز تجاری، تراس آفتاب گیر، میز تور، امکانات ویژه معلولین، ایستگاه کامپیوتر، اتاق جلسه، آسانسور برای دسترسی به طبقات و خدمات پزشکی از دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار می روند.

هتل رامی گست عمان دارای سه رستوران می باشد. رستوران it's mirchi، یکی از رستوران های هتل است که ارائه دهنده انواع غذاهای رایج منطقه شمال هندوستان، غذاهای عربی، چینی و دریایی، در وعده های ناهار و شام می باشد. رستوران kermanedu نیز انواع غذاهای منطقه جنوب هندوستان و مالابار را در وعده شام ارائه می دهد. در کافه رستوران rock bottom نیز انواع غذاهای آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی، دریایی و استیک به همراه انواع غذاهای روسی سرو می شود.

اتاق های هتل Hotel Ramee Guestline عمان 
اتاق های هتل Hotel Ramee Guestline عمان، دارای انواع اتاق استاندارد یک تخته، اتاق استاندارد دو نفره، اتاق دو تخته اقتصادی و سوئیت کلاسیک می باشد که مسافران می توانند با توجه به نیاز خود هریک از آن ها را رزرو نمایند. اتاق های استاندارد یک تخته دارای مساحتی 25 متر مربعی می باشند و چشم اندازی روی به استخر دارند. این اتاق ها دارای یک تخت خواب بزرگ یک نفره می باشند که امکان پذیرایی از یک بزرگسال را داراست.

اتاق های استاندارد دو نفره دارای مساحتی 25 متر مربعی می باشند و چشم اندازی رو به شهر دارند. این اتاق ها یک تخت خواب بزرگ دو نفره دارد و امکان پذیرایی از دو بزرگسال و دو کودک را دارا است. اتاق های دو تخته اقتصادی نیز دارای مساحتی 25 متر مربعی می باشد و از چشم انداز استخر برخوردار است. این اتاق ها دارای دو تخت خواب بزرگ یک نفره می باشد و امکان پذیرایی از دو بزرگسال و دو کودک خردسال را دارد. 

سوئیت کلاسیک نیز دارای مساحتی 51 متر مربعی می باشد و چشم اندازی رو به استخر دارد. این اتاق ها دارای فضای نشیمن و غذاخوری مجزا و ورودی اختصاصی می باشد. یک تخت خواب بزرگ دو نفره نیز در این اتاق ها تعبیه شده است و اتاق ها امکان پذیرایی از دو بزرگسال و دو کودک خردسال را دارند.

اتاق های هتل Hotel Ramee Guestline عمان، دارای امکاناتی مانند حمام خصوصی، سشوار در حمام، اتو، صندوق امانات، مینی بار، چای ساز به همراه چای، تلویزیون به همراه سی دی پلیر و شبکه تلویزیونی، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و یخچال می باشند.

فاصله هتل Hotel Ramee Guestline از مکان های مهم عمان
همانطور که گفته شد هتل Hotel Ramee Guestline عمان دارای موقعیت مکانی خوب و نزدیک به ساحل است که این امر دسترسی مسافران به ساحل را آسان کرده است. در ادامه به برخی از مکان های مهم شهر و فاصله آن ها تا هتل می پردازیم:

فاصله هتل تا مرکز تجاری کروم: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا زمین گلف الحمراء: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل تا خانه اپرای رویال مسقط: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه نیروهای نظامی مسلح سلطان: 6.4 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تاریخی طبیعی: 7.2 کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت قدیمی: 8.3 کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید عمان اونیو: 8.7 کیلومتر
فاصله هتل تا برج دیدبانی قدیمی: 9.4 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه دروازه مسقط: 10.3 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مسقط: 21.4 کیلومتر

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است