Hotel vremena goda moscow

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel vremena goda moscow

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
تاریخچه هتل ورمنا گودا مسکو :

vremena goda hotel moscow، هتلی نیمه مجلل و 4 ستاره می باشد که در منطقه آربات واقع شده و در مرکز شهر مسکو قرار دارد. این اقامتگاه پیاده تنها 5 دقیقه از ایستگاه مترو آرباتسکایا فاصله دارد. ميهمانان عزيز vremena goda hotel moscow می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این مجموعه از میهمانان و گردشگران تور مسکو به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادنن توصیه های تفریحی کمک کنند خوشحال می شوند. مسافران و گردشگران تور روسیه می توانند زمانی را در مرکز شهر مسکو به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد. کلیه اتاق های هتل vremena goda hotel moscow دارای سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، کتری برقی و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند. این اقامتگاه یک پیاده روی 15 دقیقه ای تا میدان سرخ و کاخ کرملین مسکو فاصله دارد.

مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 264 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل ورمنا گودا از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های استاندارد دو نفره شامل (1 تخت دو نفره کاما)، اتاق برتر دو نفره شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ)، اتاق استاندارد دوقلو شامل: (2 تخت تک نفره)، اتاق دو نفره همراه با حق بیمه شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ)، اتاق استاندارد تنها شامل: (1 تخت تک نفره) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
vremena goda hotel moscow امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه ناکا، اتاق غیر سیگاری، فروشگاه پوشاک، آسانسور، سرویس اتاق ها، ترانسفر فرودگاهی در دسترس، خدمات شاتل در دسترس، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات اتو، میز جلو 24 ساعته، رستوران و اینترنت بی سیم رایگان شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که درآن انواع غذاهای روسی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در کافه رستوران نیز انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای مسافران عزیز و گرامی سرو می شود و پارکینگ آن نیز در دسترس  نمی باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری مسکو :
فاصله vremena goda hotel moscow تا تئاتر بولشوی 1.1 کیلومتر، استادیوم المپیک 3.3 کیلومتر، ایستگاه مترو الکساندرووسکی 0.2 کیلومتر، میدان سرخ 0.9 کیلومتر، پارک کاره 14.6 کیلومتر، فروشگاه آدامس 1 کیلومتر، ایستگاه مترو آرباتسکایا 0.3 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 5.3 کیلومتر، کرملین 0.8 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 12.6 کیلومتر، ایستگاه قطار بلروسکی 3.1 کیلومتر، ایستگاه قطار پاولتسکی 3.5 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 26.3 کیلومتر، باغ الکساندر 0.6 کیلومتر، کتابخانه ایالتی روسیه 0.3 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 42 کیلومتر با ماشین می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است