Hotel Russian Apartments on Zubovsky

امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر
هتل روساپارت نمای اتاق
هتل روساپارت نمای اتو
هتل روساپارت نمای اتاق دو تخته
هتل روساپارت نمای اتاق
هتل روساپارت نمای داخلی اتاق
هتل روساپارت نمای راهرو اتاق
هتل روساپارت نمای سرویس بهداشتی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Russian Apartments on Zubovsky

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

تاریخچه هتل آپارتمان راشیین آن زوبووسکی :
هتل Russian Apartments on Zubovsky، هتلی نیمه مجلل و 3 ستاره می باشد که در منطقه خاموونیکی واقع شده و در مرکز شهر مسکو قرار دارد. هتل آپارتمان راشیین آن زوبووسکی آن زوبووسکی پیاده تنها 5 دقیقه از میدان سرخ فاصله دارد. ميهمانان عزيز هتل Russian Apartments on Zubovsky می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این مجموعه از میهمانان و گردشگران تور مسکو به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادنن توصیه های تفریحی کمک کنند خوشحال می شوند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد. کلیه اتاق های هتل Russian Apartments on Zubovsky دارای سیستم تهویه مطبوع، مایکروویو، یخچال و فریزر، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند.  همچنین این اقامتگاه یک پیاده روی 5 دقیقه ای تا ایستگاه مترو پارک کولتوری، 15 دقیقه ای تا آپارتمان های روسیه و خیابان قدیمی آربات و 10 دقیقه ای تا رودخانه مسکوا و کلیسای سنت نیکلاس در خاموونیکی دارد که میهمانان و گردشگران عزیز و گرامی تور مسکو می توانند از آنجا به موزه ها، آثار معماری و هنرهای فرهنگی دسترسی پیدا کنند.

کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران تور روسیه صحبت می کنند.

مشخصات عمومی :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 5 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Russian Apartments on Zubovsky از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق استاندارد دو تخته یا دو نفره شامل (1 تخت دو نفره بزرگ یا 2 تخت تک نفره) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
این اقامتگاه امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، ماشین فروش تنقلات، ماشین فروش نوشیدنی، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، مغازه و فروشگاه، مغازه کادو فروشی، سرویس اتاق، دستگاه فکس و فتوکپی، دستگاه واکس کفش، سرویس خشکشویی (لاندری)، پارک ماشین همراه با دریافت هزینه، میز تور برای مسافران و گردشگران تور روسیه، میز جلو 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ خصوصی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل آپارتمان راشیین آن زوبووسکی دارای رستوران و کافی شاپ نمی باشد که در این صورت میهمانان و گردشگران تور روسیه می توانند از رستوران و کافی شاپ های نزدیک هتل استفاده نمایند و پارکینگ آن نیز در دسترس نمی باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری مسکو :
فاصله هتل Russian Apartments on Zubovsky تا تئاتر بولشوی 3.1 کیلومتر، استادیوم المپیک 5.3 کیلومتر، خانه مرکزی دانشمندان 0.2 کیلومتر، میدان سرخ 2.7 کیلومتر، پارک کاره 12.8 کیلومتر، فروشگاه آدامس 2.8 کیلومتر، ایستگاه قطار کیووسکی 2.6 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 3.3 کیلومتر، کرملین 2.4 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 12.8 کیلومتر، موزه کاخ تولستوی 0.5 کیلومتر، وزارت امور خارجه 0.9 کیلومتر،  فرودگاه بین المللی شرمتیوو 27.4 کیلومتر، خانه مرکزی هنرمندان 1.1 کیلومتر، خانه ملنیکوف 1.1 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 41 کیلومتر با ماشین می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است