Hotel Four Seasons Moscow

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر
هتل فور سیزنز مسکو نمای استخر
هتل فور سیزنز مسکو نمای صندلی های استخر
هتل فور سیزنز مسکو نمای سالن سونا و جکوزی
هتل فور سیزنز مسکو نمای سالن ماساژ
هتل فور سیزنز مسکو نمای سالن آرایش
هتل فور سیزنز مسکو نمای پذیرش لابی
هتل فور سیزنز مسکو نمای سالن بدنسازی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Four Seasons Moscow

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

تاریخچه هتل فور سیزنز مسکو :
Four Seasons Hotel Moscow، هتلی است 5 ستاره که در داخل ساختمان تاریخی هتل رودخانه ای مسکو واقع شده و در سمت راست، قلب شهر مسکو قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل فور سیزنز تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه یک پیاده روی کوتاه تا کرملین، میدان سرخ و تئاتر بولشوی دارد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در Four Seasons Hotel Moscow را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در اقامتگاه موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. کلیه اتاق های هتل فور سیزنز نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک ماشین نسپرسو، میز کسب و کار، میز مطالعه، آیپد، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند در حمام بخار فنلاندی، حمام بخار ترکی و سالن ماساژ، مدتی را با آرامش سپری کنند. هتل فور سیزنز با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. هتل فور سیزنز یک اقامتگاه بسیار عالی برای گردشگرانی که به تئاتر، فرهنگ و تاریخ علاقه دارند، می باشد و همچنین این مجموعه در فاصله 50 متری از موزه تاریخی دولت، 75 متری میدان سرخ و 400 متری آرامگاه لنین واقع شده است. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی، ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی Four Seasons Hotel Moscow :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 180 اتاق
لیست اتاق های Four Seasons Hotel Moscow :
اتاق های هتل فور سیزنز از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای سوئیت چهار فصل همراه با تخت پادشاهی، سوئیت لوکس همراه با تخت خواب فوق العاده بزرگ، مجموعه اجرایی چهار فصل همراه با 2 تا تخت تک نفره، اتاق های بزرگ برتر همراه با تخت پادشاهی، اتاق لوکس پادشاهی، اتاق برتر همراه با تخت پادشاهی، اتاق برتر همراه با 2 تا تخت تک نفره، اتاق بزرگ برتر همراه با 2 تا تخت تک نفره، مجموعه چهار فصل همراه با 2 تا تخت تک نفره، سوئیت اجرایی چهار فصل همراه با تخت پادشاهی، سوئیت برتر همراه با تخت پادشاهی، اتاق های لوکس دو نفره همراه با 2 تا تخت تک نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات Four Seasons Hotel Moscow :
این اقامتگاه امکانات رفاهی متنوعی را مانند: استخر سرپوشیده (تمام فصل)، استخر آبگرم، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، فروشگاه و مغازه، عایق های صوتی دو جداره، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتاق VIP، سالن بدنسازی، خدمات دربان، اتاق خانواده، محل نگهداری از کودکان، دستگاه خود پرداز، خدمات بلیط برای گردشگران تور مسکو، میز تور، اتاق غیر سیگاری، سالن ماساژ، حمام بخار تایلندی، حمام بخار ترکی، سرویس اتاق ها، مرکز آبگرم و سلامتی، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، کافه اسنک، لابی، میز جلو 24 ساعته، مرکز کسب و کار، واکس کفش، آسانسور، سیستم گرمایش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ Four Seasons Hotel Moscow :
هتل فور سیزنز دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران کوادروم می باشد که درآن انواع غذاهای روسی، ایتالیایی و بیسترو الهام گرفته از غذاهای شمال اروپا برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در کافه مسکووسکی یا سالن ابریشم نیز مسافران می توانند با انواع نوشیدنی ها مدتی را در آرامش سپری کنند و پارکینگ آن نیز خصوصی و همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری مسکو :
فاصله Four Seasons Hotel Moscow تا تئاتر بولشوی 0.4 کیلومتر، استادیوم المپیک 2.8 کیلومتر، موزه تاریخی دولت 0.2 کیلومتر، میدان سرخ 0.3 کیلومتر، پارک بیتزاها 15.1 کیلومتر، فروشگاه آدامس 0.4 کیلومتر، آرامگاه لنین 0.4 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 6 کیلومتر، کرملین 0.5 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 13 کیلومتر، مرکز خرید ریاض 0.1 کیلومتر، کرملین ایزمایلووسکی 9.4 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 26.4 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 42 کیلومتر با ماشین می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است