Hotel Holiday Inn Moscow Simonovsky

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر
هتل هالیدی این سیمونووسکی نمای اتاق دو تخته
هتل هالیدی این سیمونووسکی نمای اتاق 2 تا تک تخته
هتل هالیدی این سیمونووسکی نمای داخلی اتاق
هتل هالیدی این سیمونووسکی نمای چای و قهوه ساز
هتل هالیدی این سیمونووسکی نمای سرویس بهداشتی
هتل هالیدی این سیمونووسکی نمای سرویس حمام
هتل هالیدی این سیمونووسکی نمای منوی انتخابی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Holiday Inn Moscow Simonovsky

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل هالیدی این مسکو سیمونووسکی :
Holiday Inn Moscow Simonovsky هتلی است 4 ستاره که در منطقه تاگانسکی واقع شده و در شهر مسکو قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل هالیدی این مسکو سیمونووسکی تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه در ناحیه تاگانسکی در مسکو، نزدیک کلیسای نووسپاسکی، حیاط کروتیتسکی و کلیسای پوکرو واقع شده و یک پیاده روی 15 دقیقه ای تا ایستگاه مترو تاگانسکایا دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در هتل هالیدی این مسکو سیمونووسکی را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های این مجموعه نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، ساعت زنگدار، تراس اختصاصی، اینترنت سیمی رایگان، بطری آب، چای و قهوه ساز، مینی کافه، اتو به همراه میز اتو، دکوراسیون مجلل و تزئین شده، سیستم گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، میز کار، میز مظالعه، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و حوله، دمپایی، سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم آرایش می باشند. موقعیت هتل Holiday Inn Moscow Simonovsky، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند با پیاده روی در فضای سبز هتل، مدتی را با آرامش سپری کنند. اين مجموعه با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. هتل هالیدی این مسکو سیمونووسکی یک اقامتگاه بسیار عالی برای گردشگرانی که به پیاده روی در تاگانسکی، پارک ها و گشت و گذار علاقه دارند، می باشد.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 220 اتاق
لیست اتاق ها : 
اتاق های هتل Holiday Inn Moscow Simonovsky از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های دو نفره (غیر سیگاری) شامل (2 تخت یک نفره)، اتاق لوکس (غیر سیگاری) شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ)، اتاق استاندارد شامل: (2 تا تخت یک نفره + یک تخت دو نفره بزرگ)، اتاق اجرایی شامل: (1 تخت دو نفره فوق العاده بزرگ)، مجموعه اجرایی شامل : (1 تخت دو نفره بزرگ + 1 مبل تخت خواب شو) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
هتل هالیدی این مسکو سیمونووسکی امکانات رفاهی متنوعی را مانند: مرکز خرید پوشاک، عایق صوتی، مغازه کادو فروشی، گاو صندوق، مجموعه لباس عروس، امکانات اتاق VIP، روزنامه، مرکز آبگرم و سلامتی، روزنامه، مرکز کسب و کار، ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، تاکسی سرویس رایگان، سیستم تهویه مطبوع، خدمات دربان، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صندوق امانات، اتاق عایق صوتی، خدمات از خواب بیدار کردن، صرافی، محل بازی کودکان شامل: پازل، بازی های تخته ای، کتاب، دی وی دی و موسیقی برای کودکان، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، مینی کافه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، لابی، میز جلو 24 ساعته، فضای سبز، مرکز تجاری، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل Holiday Inn Moscow Simonovsky دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران محراب می باشد که درآن انواع غذاهای روسی، آسیایی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در کافه رستوران نیز انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای مسافران عزیز و گرامی سرو می شود و پارکینگ آن نیز همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری مسکو : 
فاصله تا تئاتر بولشوی 4.3 کیلومتر، استادیوم المپیک 6.1 کیلومتر، ایستگاه مترو مارکسیستسکایا 1.3 کیلومتر، میدان سرخ 3.8 کیلومتر، گلیسای یوگرشا 16.4 کیلومتر، فروشگاه آدامس 3.7 کیلومتر، ایستگاه مترو تاگانسکایا 1.2 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 6.9 کیلومتر، کرملین 3.7 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 17 کیلومتر، ایستگاه مترو کرستیانسکایا 0.4 کیلومتر، کلیسای نووسپاسکی 0.4 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 30.4 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 38.1 کیلومتر با ماشین می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است