Hotel Novotel Sheremetyevo Airport Novotel

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر
هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت نمای اتاق دو تخته
هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت نمای کافه لابی
هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت نمای رستوران
هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت نمای سالن کنفرانس
هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت نمای سالن بدنسازی
هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت نمای سالن اتاق ها
هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت نمای سرویس حمام تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Novotel Sheremetyevo Airport Novotel

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت (نووتل) :
Novotel Sheremetyevo هتلی است 4 ستاره که در منطقه خیمکی واقع شده و در شهر مسکو قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل Novotel Sheremetyevo تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه کنار فرودگاه واقع شده است و سرویس ترانسفری رایگان را به کلیه ترمینال های فرودگاهی ارائه می دهد. هتل Novotel Sheremetyevo از ایستگاه راه آهن آرواکسپرس که 100 متر با اقامتگاه فاصله دارد، 35 دقیقه تا مرکز ارتباطی مسکو فاصله دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت این مجموعه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت را دارند، می باشند.6 تا اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های این مجموعه نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، کاناپه، محل نشستن، میز مطالعه، ساعت زنگدار، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، عایق صوتی، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و سرویس بهداشتی و حوله و دمپایی و لوازم آرایش می باشند. موقعیت هتل Novotel Sheremetyevo، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند با پیاده روی در فضای سبز هتل نووتل شرمتیوو ایرپورت، مدتی را با آرامش سپری کنند. اين مجموعه با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان
تعداد اتاق ها : 493 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Novotel Sheremetyevo از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های استاندارد ابتکار شامل (یک تخت دو نفره فوق العاده بزرگ + مبل تخت خواب شو، تخت های دو نفره فوق العاده بزرگ)، اتاق های برتز شامل: (تخت دو نفره فوق العاده بزرگ، تخت بزرگ دو نفره)، سوئیت های اجرایی شامل: (تخت دو نفره + مبل نشیمن تخت خواب شو) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
Novotel Sheremetyevo امکانات رفاهی متنوعی را مانند: استخر سرپوشیده، مینی کافه، کافی شاپ، رستوران، اتاق خانواده، ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، تاکسی سرویس رایگان، سیستم تهویه مطبوع، خدمات دربان، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صرافی، سالن ماساژ، حمام آب داغ، سونا و جکوزی، حمام بخار فنلاندی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، فروشگاه خرید پوشاک، مغازه برای خرید، مغازه کادو فروشی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، شیکه های تلویزیونی کودکان، کافی شاپ، رستوران، اجاره دوچرخه در صورت درخواست گردشگران تور مسکو، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، لابی، میز جلو 24 ساعته، فضای سبز، مرکز تجاری، واکس کفش، پارکینگ رایگان، مرکز کسب و کار، روزنامه، صندلی های حمام آفتاب و یا صندلی ساحل، مرکز تجاری، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل Novotel Sheremetyevo دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی به نام رستوران جاردین می باشد که درآن انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در کافه رستوران نیز انواع نوشیدنی ها و صبحانه برای مسافران عزیز و گرامی سرو می شود و پارکینگ آن نیز رایگان می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری مسکو : 
فاصله تا بوهتا ردوستی 14.6 کیلومتر، ایستگاه مترو میاکینینو 15.4 کیلومتر، باشگاه قایق بادبانی نووی برگ 15.8 کیلومتر، باغ گیاه شناسی 17.8 کیلومتر، باشگاه لی مریدین کشور مسکو 17.9 کیلومتر،  8.8 کیلومتر، ایستگاه مترو پیاتنیتسکوی 12.7 کیلومتر، مرکز بسکتبال خیمکی 8.9 کیلومتر، پیست اسکی وایپارک 12 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 16.2 کیلومتر، ایستگاه مترو پلانرنایا 11.3 کیلومتر، ایستگاه مترو اسخودننسکایا 12.5 کیلومتر، برج اوستانکینو 20 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 0.3 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 68 کیلومتر با ماشین می باشد. 
 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است