Hotel Apartments Kievskaya

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Apartments Kievskaya

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
Apartments Kievskaya، هتل آپارتمانی است 3 ستاره که در منطقه دوروگومیلوو واقع شده و در شهر مسکو قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل آپارتمان کیوسکایا تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه در بخشی از منطقه تاریخی مسکو واقع شده و همچنین مسافرین عزیز و گرامی می توانند با پیمودن 3 ایستگاه به میدان سرخ برسند. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در هتل  Apartments Kievskaya را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در اقامتگاه موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. کلیه اتاق های هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه با کتری برقی، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و لوازم آرایش می باشند.  موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند در فضای خارجی این مجموعه مدتی را با آرامش سپری کنند. هتل Apartments Kievskaya با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در اقامتگاه وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. هتل آپارتمان کیوسکایا یک اقامتگاه بسیار عالی برای گردشگرانی که به پیاده روی و قدم زدن در شهر دوروگومیلوو دارند، می باشد.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل Apartments Kievskaya :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : مشخص نمی باشد
لیست اتاق های هتل Apartments Kievskaya :
اتاق های هتل Apartments Kievskaya از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق استودیو 4 نفره شامل: (1 تخت دو نفره بزرگ) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل Apartments Kievskaya :
هتل Apartments Kievskaya امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سالن بیلیارد، استخر آبگرم، استخر سرپوشیده، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، سالن بدنسازی، خدمات دربان، دستگاه خود پرداز، خدمات بلیط برای گردشگران تور مسکو، میز تور، اتاق غیر سیگاری، اتاق دو جداره عایق صوتی، سالن ماساژ، حمام بخار تایلندی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، لابی، میز جلو 24 ساعته، مرکز کسب و کار، واکس کفش، مطبوعات، مجموعه لباس عروس، آسانسور، سیستم گرمایش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ هتل Apartments Kievskaya :
هتل Apartments Kievskaya دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که درآن انواع غذاهای روسی، آمریگایی، آسیایی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و همچنین در کافه رستوران نیز انواع نوشیدنی ها و تنقلات سرد و گرم برای مسافران عزیز و گرامی سرو می شود و پارکینگ آن نیز خصوصی و رایگان می باشد.
فاصله هتل Apartments Kievskaya تا مقاصد گردشگری مسکو : 
فاصله هتل Apartments Kievskaya تا تئاتر بولشوی 3.8 کیلومتر، استادیوم المپیک 5.4 کیلومتر، ایستگاه قطار کیوسکی 0.8 کیلومتر، میدان سرخ 3.8 کیلومتر، پارک کاره 13.8 کیلومتر، فروشگاه آدامس 3.9 کیلومتر، ایستگاه مترو استودنچسکایا 1.4 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 3.7 کیلومتر، کرملین 3.6 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 10.7 کیلومتر، ایستگاه مترو ویستاووچنایا 1 کیلومتر، ایستگاه مترو دلووی 1.1 کیلومتر، مرکز تجارت جهانی 0.7 کیلومتر،  فرودگاه بین المللی شرمتیوو 25.9 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 42.9 کیلومتر با ماشین می باشد. 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است