Hotel Novotel Moscow Centre

امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر
هتل نووتل مسکو سنتر نمای منو غذا
هتل نووتل مسکو سنتر نمای منو غذا
هتل نووتل مسکو سنتر نمای منو غذا

امکانات Hotel Novotel Moscow Centre

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل نووتل مسکو سنتر :
Novotel Moscow Centre هتلی است 4 ستاره که در منطقه تورسکوی واقع شده و در شهر مسکو قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل نووتل مسکو سنتر تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه با ماشین 15 دقیقه تا میدان سرخ مسکو و کرملین واقع در مرکز شهر مسکو دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در هتل Novotel Moscow Centre را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های این مجموعه نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، نور پردازی ملایم، مبلمان راحتی، مبلمان چوبی با کیفیت بالا، مینی کافه، گاو صندوق، انواع نوشیدنی های داغ، بطری آب معدنی رایگان، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و حوله و دمپایی و لوازم آرایش می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند با پیاده روی در فضای سبز هتل نووتل مسکو سنتر، مدتی را با آرامش سپری کنند. اين مجموعه با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان
تعداد اتاق ها : 255 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Novotel Moscow Centre از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های برتز دو نفره شامل (یک تخت دو نفره + مبل تخت خواب شو)، اتاق های برتز شامل: (2 تا تخت یک نفره + 1 مبل تخت خواب شو)، اتاق های برتر شامل: (2 تا تخت دو نفره فوق العاده بزرگ) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل :
Novotel Moscow Centre امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، فروشگاه خرید پوشاک، رستوران، کافی شاپ، مینی کافه، گاو صندوق، صندوق امانات، روزنامه، اتاق عایق صوتی، خدمات از خواب بیدار کردن، مرکز تناسب اندام، لابی، میز جلو 24 ساعته برای پاسخگویی به مسافران و گردشگران تور مسکو، فضای سبز، مرکز تجاری، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران ساحل لاجوردی می باشد که درآن انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در کافه رستوران نیز انواع نوشیدنی ها برای مسافران عزیز و گرامی سرو می شود و پارکینگ آن نیز در دسترس نمی باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری مسکو :
فاصله تا تئاتر بولشوی 2.7 کیلومتر، استادیوم المپیک 1.7 کیلومتر، ایستگاه مترو مندلیوسکایا 0.1 کیلومتر، میدان سرخ 3.3 کیلومتر، میدان سفید 0.9 کیلومتر، تئاتر ارتش روسیه 1 کیلومتر، ایستگاه مترو نووسلوبودسکایا 0.3 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 7.8 کیلومتر، فروشگاه آدامس 3.3 کیلومتر، کرملین 3.5 کیلومتر، ایستگاه مترو دوستویوسکایا 2.1 کیلومتر، ایستگاه مترو بلوروسکایا 1.1 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 23.4 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 45 کیلومتر با ماشین می باشد. 
 

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است