Hotel Korston Moscow

امتیاز 4.2 از 5 | از 101 کاربر
هتل کرستن نمای اتاق دو تخته
هتل کرستن نمای رستوران
هتل کرستن نمای سرآشپز
هتل کرستن نمای اتاق دو تخته
هتل کرستن نمای سرویس بهداشتی
هتل کرستن نمای کافه رستوران
هتل کرستن نمای اتاق تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Korston Moscow

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل کورستن مسکو :
korston hotel، هتلی است 4 ستاره که در حومه شهر سبز در تپه های وروبیووی واقع شده و در شهر مسکو قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل کورستن تمیز و راحت می باشد. korston hotel یک پیاده روی 5 دقیقه ای تا طبیعت تپه های اسپارو و ورزشگاه لوژنیکی دارد و همچنین مسافرین عزیز و گرامی می توانند با پیمودن 500 متر به ایستگاه مترو گوری وروبیووی برسند. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در korston hotel را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در اقامتگاه موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. کلیه اتاق های هتل کورستن نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، مینی کافه، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، لوازم آرایشی لوکس و سشوار می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران  تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند در حمام بخار فنلاندی و سالن ماساژ، مدتی را با آرامش سپری کنند. korston hotel با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی korston hotel :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر - محوطه هتل
تعداد اتاق ها : 380 اتاق
لیست اتاق های korston hotel :
اتاق های korston hotel از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های استودیو برتر (3نفره)، اتاق برتر دونفره (غیر سیگاری)، اتاق برتر دو نفره یا دو تخته، اتاق برتر لوکس (غیر سیگاری)، سوئیت برتر (3 نفره)، اتاق برزگ و لوکس دو نفره، اتاق لوکس دو نفره، استودیو بزرگ دو نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات korston hotel :
korston hotel امکانات رفاهی متنوعی را مانند: فضای سبز، تراس آفتابگیر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، حمام بخار فنلاندی، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، صرافی، مطبوعات، امکانات اتاق VIP، تفریحات شبانه، تیم انیمیشن، دوچرخه سواری، پیاده روی، اجاره دوچرخه در صورت درخواست مشتری، کارائوکه، بازی اسکی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات بلیط برای گردشگران تور مسکو، میز تور، اتاق غیر سیگاری، اتاق دو جداره عایق صوتی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، لابی، میز جلو 24 ساعته، مرکز کسب و کار، واکس کفش، مطبوعات، مغازه کادو فروشی، فروشگاه زیبایی، کرایه ماشین، فروشگاه و مغازه، مجموعه لباس عروس، آسانسور، سیستم گرمایش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ korston hotel :
korston hotel دارای 4 مجموعه کافه رستوران بین المللی با نام های رستوران انجمن، اوو، جو جو و رستوران دختران می باشد. در کافه رستوران انجمن انواع غذاهای روسی، یونانی، ایتالیایی، خاورمیانه، مراکشی، بین المللی و  اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده، درکافه رستوران ودکا انواع غذاهای اروپایی، ژاپنی و کره ای سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده، در کافه رستوران جو جو korston hotel  انواع غذاهای انگلیسی، فرانسوی، یونانی، ایتالیایی، خاورمیانه و اروپایی سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و همچنین در کافه رستوران دختران نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و در کافه رستوران اوو نیز روزانه از ساعت 6:00 تا ساعت 17:00 صبحانه سرو می شود و پارکینگ آن نیز خصوصی و رایگان می باشد.
فاصله korston hotel تا مقاصد گردشگری مسکو : 
فاصله korston hotel تا تئاتر بولشوی 7 کیلومتر، استادیوم المپیک 9.3 کیلومتر، ایستگاه مترو اسپورتیونایا 2 کیلومتر، میدان سرخ 6.5 کیلومتر، پارک بیتزاها 9 کیلومتر، فروشگاه آدامس 6.6 کیلومتر، ایستگاه مترو لنینسکی پروسپکت 1.4 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 1.4 کیلومتر، کرملین 6.2 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 14.8 کیلومتر، سیرک دولت بزرگ روسیه 1.9 کیلومتر، آربات استاری 5.5 کیلومتر، باغ نسکوچنی 1.9 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 30.4 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 38.6 کیلومتر با ماشین می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است