Hotel President Moscow

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر
هتل پرسیدنت نمای اتاق دو تخته
هتل پرسیدنت نمای لابی
هتل پرسیدنت نمای سالن اجتماعات
هتل پرسیدنت نمای سالن کنفرانس
هتل پرسیدنت نمای سالن اتاق
هتل پرسیدنت نمای داخلی اتاق
هتل پرسیدنت نمای کافه لابی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel President Moscow

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل پرزیدنت مسکو :
President Hotel Moscow، هتلی است 4 ستاره در نزدیکی سواحل رودخانه در مرکز شهر مسکو واقع شده است و همچنین کلیه اتاق های هتل پرزیدنت تمیز و راحت می باشد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در President Hotel Moscow را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در اقامتگاه موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. کلیه اتاق های هتل پرزیدنت نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، مینی کافه، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، لوازم آرایشی لوکس و سشوار می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند در حمام بخار فنلاندی و سالن ماساژ، مدتی را با آرامش سپری کنند. President Hotel Moscow با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 210 اتاق
لیست اتاق های President Hotel Moscow :
اتاق های این اقامتگاه از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق عمومی دو نفره همراه با تخت جداگانه، اتاق اجرایی آپارتمانی شکل، مجموعه کلاسیک، اتاق آسایش دو نفره همراه با 1 تخت جداگانه، اتاق آسایش دو نفره 1تخت یا 2 تخت جداگانه، اتاق لوکس دو نفره همراه با 2 تخت جداگانه، اتاق دو نفره همراه با 1 تخت، اتاق تک نفره، اتاق لوکس، اتاق کوچک همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات President Hotel Moscow :
هتل پرزیدنت امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، تراس، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، اتاق خانواده، سالن بدنسازی، حمام بخار فنلاندی، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، مطبوعات، کارائوکه، سیستم تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق ها، خدمات انو، سرویس خشکشویی، کافی شاپ، سالن زیبایی، رستوران، لابی، میز جلو 24 ساعته برای مسافران و گردشگران تور مسکو، مرکز کسب و کار، واکس کفش،مغازه کادو فروشی، فروشگاه زیبایی، فروشگاه و مغازه، مجموعه لباس عروس، آسانسور، سیستم گرمایش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ President Hotel Moscow :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران مجمع می باشد که در طبقه 15 هتل پرزیدنت واقع شده و در آن انواع غذاهای محلی روسیه، اروپایی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران  تور روسیه  سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و در دو وعده صبحانه و نهار و شام ارائه می شود و همچنین پارکینگ آن نیز همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل پرزیدنت تا مقاصد گردشگری مسکو :
فاصله President Hotel Moscow تا کرملین 1.6 کیلومتر، خیابان قدیمی آربات 1.9 کیلومتر، فروشگاه آدامس 2 کیلومتر، میدان سرخ 1.9 کیلومتر، تئاتر بزرگ 2.5 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 4.4 کیلومتر، مجتمع ورزشی المپیک 4.9 کیلومتر، اسپارتاکوس 14.1 کیلومتر، کلیسای یوگرشا 19.2 کیلومتر، مکان مارتا و مریم 0.6 کیلومتر، خانه مرکزی هنرمند 0.6 کیلومتر، پارک هنر موزون 0.5 کیلومتر، بنای یادبود پیتر من 0.3 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 28.2 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 40.2 کیلومتر با ماشین می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است