هتل ثقلین

امتیاز 3.6 از 5 | از 0 کاربر

امکانات هتل ثقلین

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

شهر زیبای مشهد یکی از شهرهای بزرگ کشورمان است که سالانه تعداد زیادی مسافر را به سمت خود می‌کشاند. فرقی ندارد که با تور مشهد سفر می‌کنید یا ترجیح می‌دهید خودتان سفر کنید، درهرحال محل اقامتتان یکی از مهم‌ترین مواردی است که برایتان مطرح است. هتل ثقلین مشهد باتوجه‌به موقعیت مکانی و امکانات مناسبی که دارد، همواره یکی از اولین انتخاب‌های گردشگران تور های داخلی بوده است. در این مقاله با لحظه آخر همراه باشید تا بیشتر با جنبه‌های مختلف این هتل زیبا در مشهد آشنا شویم.

معرفی هتل ثقلین

به دلیل وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) در مشهد، همواره وجود اقامتگاهی مناسب برای مسافران یکی از مواردی مهم در این شهر بوده است و به همین خاطر است که مسافران در هر گوشه از شهر شاهد انواع هتل‌ها و مسافرخانه‌هایی هستند که برای اقامت گردشگران ترتیب داده شده است. هتل ثقلین نیز که با همین هدف در سال 1395 تاسیس شده است، از آن زمان تا به امروز در ارائه خدمات مورد نیاز مسافران موفق بوده است. هتل ثقلین مشهد یک هتل دو ستاره است که هفت طبقه دارد. اتاق های این هتل شامل اتاق های دو تا پنج تخته می شوند که اقامت کنندگان با توجه به نیاز های خود می توانند اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنند. ورودی هتل دارای یک لابی لوکس و زیبا است که امکان پذیرش 24 ساعته را برای مسافران فراهم کرده است.

امکانات هتل

هتل ثقلین مشهد یک هتل دو ستاره است که باتوجه‌به قیمت مناسبی که برای اقامت مسافران در نظر گرفته است، دارای امکانات بسیار خوبی است. از جمله امکانات هتل می‌توان به آسانسور، اینترنت رایگان و تلویزیون در لابی، صندوق امانات، امکانات برای معلولین، سرویس بهداشتی در لابی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، سیستم اعلان و اطفاء حریق و تاکسی سرویس برای مسافران اشاره کرد.

هتل دارای رستورانی با ظرفیت 70 نفر است که مسافران می توانند وعده های غذایی خود را در آنجا میل کنند و از غذاهای خوشمزه ی آنجا لذت ببرند. هم چنین برای مسافرانی که ترجیح می دهند که غذایشان را خودشان آماده کنند، اتاق های مجهز به آشپزخانه نیز در این هتل وجود دارد که این امکان را برای آنها فراهم می کند. اتاق های دو تا پنج تخته ی هتل آپارتمان ثقلین مشهد دارای طراحی خاص با کاغذ دیواری های زیبا است که در هنگام استراحت، حسی دلنشین و خوشایند را به مهمانان عزیز منتقل خواهند کرد. در این واحد های اقامتی امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان راحتی و تلویزیون برای مسافران در نظر گرفته شده است. هم چنین سرویس خواب اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو ارائه می شود.

قوانین و مقررات هتل

هتل ثقلین مشهد نیز مانند دیگر هتل‌ها دارای قوانین مشخصی است که انجام این قوانین به مسافران کمک می‌کند که در زمان اقامت خود در این هتل مشهد، آرامش بیشتری را تجربه کنند. در ادامه این مقاله، در لحظه آخر به مهم‌ترین قوانین خواهیم پرداخت.

  • زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد تا هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.
  • پذیرش  در این هتل اگر همراه با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین باشد، امکان‌پذیر است.
  • ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 14 ظهر می باشد.
  •  خانم‌های مجرد و تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند به‌راحتی در این هتل اقامت کنند.
  • این مجموعه فاقد پارکینگ اختصاصی است و هتل در این زمینه مسئولیتی در قبال مسافران ندارد.
  • اقامت کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس هتل ثقلین به صورت رایگان می باشد. اقامت کودکان با بازه سنی 3 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس تنها مشمول پرداخت ورودی است ولی هزینه اقامت کودکان 5 سال به بالا به صورت کامل دریافت خواهد شد.
  • هتل ثقلین دارای اتاق سینگل نیست و اتاق‌ها به‌صورت دو تا پنج تخته هستند.

موقعیت مکانی هتل ثقلین

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب مسافران مشهد در محل اقامتشان مؤثر است، نزدیکی هتل محل اقامت آنها به مراکز مهم شهر و موقعیت مکانی خوب هتل است. هتل ثقلین در فاصله کمی از حرم مطهر امام ثامن‌الحجج در خیابان خسروی نو و در نزدیکی بازار سرشور قرار دارد که این دسترسی مسافران را بسیار آسان می‌کند.

آدرس هتل: خیابان خسروی نو، اندرزگو ۲ (بازار سرشور) سرشور ۱۲

فاصله هتل ثقلین از حرم امام رضا (ع)

هتل ثقلین جز هتل‌های دوستاره‌ای است که در فاصله کمی از حرم امام مطهر قرار دارند و این نزدیکی به حرم یکی از مزیت‌های بزرگ این هتل است که دسترسی زائران را بسیار تسهیل می‌کند. مهم نیست که شما ترجیح می‌دهید از این هتل به کدام ورودی حرم برسید، در هر صورت شما با کمتر از نیم ساعت پیاده‌روی می‌توانید خود را در آستان مقدس امام رضا (ع) بیابید.

  • فاصله تا ورودی نواب صفوی: 26 دقیقه پیاده روی (2.3 کیلومتر)
  • فاصله تا ورودی باب از جواد:  13 دقیقه پیاده روی (1.3 کیلومتر)
  • فاصله تا ورودی شیرازی:  26 دقیقه پیاده روی (2.0 کیلومتر)
  • فاصله تا ورودی باب‌الرضا:  13 دقیقه پیاده روی (1.0 کیلومتر)

رزرو اتاق در هتل

باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌های دو تا پنج تخته با سرویس‌دهی‌های متفاوت را در اختیار افراد قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین شهر مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید.

 

 

 

 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است