هتل لیانا

امتیاز 5 از 5 | از 1 کاربر

امکانات هتل لیانا

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

تابه‌حال برایتان پیش‌آمده که به شهری سفر کنید و دغدغهٔ پیدا کردن جایی برای سپری‌کردن شب را داشته باشید؟!

 همهٔ ما قبل از اینکه لیست مکان‌هایی که در سفرمان می‌خواهیم ببینیم را بنویسیم، به محل اقامت مان فکر می‌کنیم. شهر مشهد یکی از شهرهایی است که در تمام ماه‌های سال مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند و همین امر باعث اهمیت وجود هتل‌های اقامتی در مشهد شده است. هتل لیانا مشهد یکی از هتل‌های تازه‌تأسیس این شهر است که از زمان تأسیس خود، نظر مسافران زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله تا پایان با ما در لحظه آخر همراه باشید تا بیشتر این هتل را بشناسیم.

معرفی هتل لیانا مشهد

هتل لیانا مشهد در سال 1401 در خیابان امام رضا 32  در شهر گردشگری مشهد افتتاح شده است. این هتل 6 طبقه که دارای 52 واحد است، یکی از هتل‌های زیبا با قیمت مناسب و خدمات عالی است که مسافران را به‌صورت 24 ساعته پذیرش می‌کند. این هتل مشهد از نظر کیفیت ارائه خدمات و نظافت محیط هتل همواره در سطح رضایت‌بخشی قرار داشته است که این خود این هتل را به گزینه‌ای مناسب برای محل اسکان تور داخلی تبدیل کرده است. هتل لیانا دارای انواع اتاق‌های دوتخته تا پنج تخته است که هر کدام از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند.

امکانات هتل لیانا مشهد

هتل لیانا یکی از هتل‌هایی است که در جهت ارائه امکانات و خدمات رفاهی مسافران شهر مشهد، ساخته شده است. مدیریت هتل همراه با پرسنلی مجرب و خوش‌برخورد خود، همواره در راستای هرچه باکیفیت‌تر کردن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. هتل سه ستاره لیانا که در خیابان امام رضا 32 در شهر مشهد واقع شده است، دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و همچنین سوئیت یک‌خوابه با ظرفیت چهار نفره است. امکانات اتاق‌های این هتل شامل تلویزیون، تلفن، یخچال، سشوار، چای‌ساز و اینترنت است. سرویس صبحانه برای تمام اتاق‌های هتل به‌صورت رایگان است؛ ولی مسافران تور مشهد می‌توانند در صورت تمایل، اتاق‌هایی را رزرو کنند که ارائه سرویس ناهار و شام را هم دارا باشند. از امکانات داخل هتل لیانا مشهد می‌توان به اینترنت رایگان و محدود در لابی، پارکینگ سرپوشیده، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه‌داری، رستوران ایرانی و اتاق چمدان اشاره کرد. از امکانات دیگر هتل لیانا مشهد می‌توان به خدمات خشک‌شویی اتاق چمدان و صندوق امانات، کافی‌شاپ و اینترنت در لابی اشاره کرد.

قوانین و مقررات هتل لیانا مشهد

یکی از مواردی که در انتخاب یک هتل مدنظر مسافران است، میزان امکانات رفاهی آن هتل است. هتل سه ستاره لیانا که یک هتل تازه‌تأسیس همراه با طراحی مدرن و شیک محسوب می‌شود، همواره در تلاش بوده است تا بهترین امکانات را به مشتریان خود ارائه دهد و در همین خصوص قوانینی را تعیین نموده تا اقامت مسافران را لذت‌بخش‌تر کند.

  • در صورت انتخاب مسافر خارجی احتمال تغییر قیمت وجود دارد.
  • مهمانان تا 72 ساعت قبل از زمان اقامت خود، می توانند بدون پرداخت جریمه اتاق خود را لغو کنند.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
  • برگزاری جشن تولد و مهمانی در هتل ممنوع است.
  • سن اقامت کودک زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می باشد و هزینه ی اقامت کودک بالای 5 سال به طور کامل محاسبه می گردد.لازم به ذکر است که اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد.
  • پذیرش  در این هتل اگر همراه با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین باشد، امکان‌پذیر است.
  • ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 14 ظهر می باشد.
  •  خانم‌های مجرد و تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند به‌راحتی در این هتل اقامت کنند.
  • ورود حیوانات خانوادگی در هتل ممنوع است.

موقعیت مکانی هتل لیانا مشهد

از ویژگی‌های بارز این مجموعه می‌توان به دسترسی راحت و آسان به خطوط بی‌آرتی، و مترو و نزدیکی به مراکز خرید اطراف حرم اشاره کرد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو بسیج و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بسیج است. هتل لیانای مشهد در مرکز شهر و در نزدیکی حرم، در خیابان امام رضا 32 واقع شده است.

آدرس: مَشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 32، نبش چهار راه اول

فاصله هتل لیانا مشهد تا حرم امام رضا (ع)

هتل سه ستاره لیانا مشهد، یکی از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است که همین نکته باعث تسهیل دسترسی زائران برای زیارت از حرم شده است.

فاصله تا ورودی باب الجواد: 2.9 کیلومتر (28 دقیقه پیاده‌روی)

فاصله تا ورودی باب‌الرضا: 1.8 کیلومتر( 25 دقیقه پیاده روی)

رزرو اتاق در هتل لیانا مشهد

باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌ها با امکانات متفاوتی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین شهر مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل لیانا، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید.

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

نظرات کاربران

  • ساینا ساینا 1403/01/11
    0 نفر پسندیدند
    سلام . ما ۳ شب در این هتل اقامت داشتیم . اتاق ها بزرگ و دل باز . نظافت عالی . خیلی دنج و راحت . رستوران هم همین ک زیر زمین نبود برام خیلی خوشایند بود غذا ها بد نبودن . نسبت به هزینه ای ک میدین خوب هستن. در کل هتل خوبی بود و خاطره ی خوبی داشتیم .