هتل جوار الملک

امتیاز 3.9 از 5 | از 0 کاربر
هتل جوار الملک مشهد 1
هتل جوار الملک مشهد 2
هتل جوار الملک مشهد 3
هتل جوار الملک مشهد 4
هتل جوار الملک مشهد 5
هتل جوار الملک مشهد 6
هتل جوار الملک مشهد 7 تصاویر بیشتر

امکانات هتل جوار الملک

آسانسور
اتاق سیگار
استخر
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
فضای سبز
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

شما اگر بخواهید هتلی را برای محل اقامت تان انتخاب کنید، چه چیزی را در اولویت تان قرار می‌دهید؟ آیا به نظر شما تعداد ستاره‌های یک هتل، به‌تنهایی کافی است که یک هتل را بر دیگری ترجیح دهیم یا باید به امکان دسترسی هتل بیشتر از امکانات آن توجه کنیم؟

شهر زیبای مشهد از دیرباز یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشورمان بوده است و همین امر موجب شده تا اهمیت تاسیس هتل در این شهر روزبه‌روز بیشتر شود. هتل جوار الملک که یکی از همین هتل‌های تازه‌تأسیس و مجلل در شهر مشهد است، از زمان تاسیس تا به اکنون بسیار مورد استقبال مسافران تور مشهد قرار گرفته است. تا پایان این مقاله با ما در لحظه آخر همراه باشید تا سری به هتل این بزنیم و با آن بیشتر آشنا شویم.

معرفی هتل جوار الملک مشهد

هتل جوارالملک یک هتل زیبا و لوکس در شهر گردشگری مشهد است که در سال 1401 در جایی نزدیک به حرم امام رضا (ع) تأسیس شده است. این هتل چهارستاره که دارای 15 طبقه و 142 واحد و 400 تخت است، به‌صورت 24 ساعته میهمانان جدید را پذیرش می‌کند. هتل جوار الملک دارای یک لابی بزرگ و مجلل با لابی با ظرفیت 40 نفر است. این هتل هم چنین دارای یک کافی‌شاپ مدرن و یک رستوران با طراحی خاص است که تمام وعده‌هایی غذایی را در فضایی دل‌نشین همراه با منوی متنوع برای میهمانان سرو می‌کند. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته (توئین، دبل)، سه تخته و کانکت چهار تخته است. اقامت‌کنندگان باتوجه‌به شرایط خود می‌توانند انتخاب کنند که کدام نوع اتاق فولبرد (همراه با سرو سه وعده‌غذایی برای اقامت‌کننده) یا اتاق معمولی (همراه با سرو بوفه صبحانه) را برای اسکان خود ترجیح می‌دهند. متراژ اتاق‌های هتل جوارالملک  از 25 متر تا 60 متر متفاوت است و افراد محدودیتی در زمینهٔ مکان وسایل خود نخواهند داشت.

امکانات هتل جوار الملک مشهد

هتل لوکس و مجلل جوار الملک که یکی از هتل‌های چهارستارهٔ مشهد است، همواره در ارائه خدمات به میهمانان خود رضایت آنها را جلب کرده است. این هتل شهر مشهد با کادر مجرب و حرفه‌ای خود، تمم سعی خود را می‌کند تا امکانات مورد نیاز مسافران را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در اختیار آنها قرار دهد تا تجربهٔ سفر آنها با آرامش و رفاه همراه شود. برخی از امکانات هتل چهارستاره جوارالملک شامل موارد زیر است:

  • رستوران با انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و گیاهی
  • دستگاه واکس کفش
  • سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
  • روم سرویس ۲۴ ساعته
  • خدمات تور
  • سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
  • لباسشویی
  • پارکینگ اختصاصی
  • اتاق چمدان
  • مجموعه آبی شامل استخر، سونای بخار و خشک و جکوزی
  • فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی

قوانین و مقررات هتل جوار الملک مشهد

هتل جوارالملک از زمان تاسیس تا به اکنون تمام تلاش خود را کرده است تا تجربهٔ اقامت میهمانان هتل به‌دوراز مشکل باشد و میهمانان قادر باشند تا زمان خود را با آرامش سپری کنند. در همین خصوص است که هتل جوارالملک برای اقامت‌کنندگان خود قوانینی را طرح کرده است که به شرح زیر هستند.

  • پذیرش  در این هتل اگر همراه با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین باشد، امکان‌پذیر است.
  • ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 14ظهر می باشد.
  • خانم‌های مجرد و تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند به‌راحتی در این هتل اقامت کنند.
  • ورود حیوانات خانوادگی در هتل ممنوع است.
  • در صورتی که مسافران تا 48 ساعت قبل از زمان ورود، اتاق خود را کنسل کنند مجبور به دریافت هزینه نیستند و در غیر این صورت، باید هزینه یک شب اقامت را پرداخت کنند.
  • اقامت کودک زیر 3 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می‌باشد و بازه سنی برای اقامت کودک بین 3 الی 7 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می‌گردد.
  • اقامت رایگان و نیم‌بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد.
  • وارد کردن خسارت به اتاق و اموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.
  •  ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. 

موقعیت مکانی هتل جوارالملک مشهد

یکی از موارد برجسته در مورد این هتل، موقعیت مکانی مرکزی است که در شهر مشهد دارد. هتل جوار الملک که هتلی زیبا با ساختاری مدرن محسوب می‌شود در خیابان قدیمی آخوند خراسانی مشهد واقع شده است.

آدرس: مشهد، آخوند خراسانی، خراسانی 8

راه‌های دسترسی به هتل

ایستگاه مترو سعدی در ۱ کیلومتری هتل مجلل جوارالملک مشهد قرار گرفته و این رفت‌وآمد به مکان‌های مختلف شهر را برای افرادی که با تور مشهد سفر نکرده‌اند، ساده‌تر می‌کند. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است و مکان‌هایی نظیر باغ ملی مشهد، مسجد هفتاد‌ و دو تن، حمام مهدی‌قلی بیگ و موزه ظروف در نزدیکی آن قرار دارند. همچنین اگر ترجیح می‌دهید که در سفرتان خرید هم بکنید، خبر خوب این است که  این هتل تا بازار رضا تنها حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد.

 فاصله هتل جوار ال ملک ت ا حرم امام رض ا (ع)

این هتل چهار ستاره در مشهد، نه‌تنها از امکانات و خدمات قابل‌توجهی برای میهمانان خود برخوردار است، بلکه برای مسافرانی که به‌قصد زیارت حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج به مشهد سفرکرده‌اند نیز یک انتخاب مناسب است. زائران می‌توانند به‌راحتی با کمتر از 20 دقیقه پیاده روی خود را به حرم برسانند و زیارت کنند.

فاصله تا حرم ورودی باب‌الرضا: 2 دق یقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۲۴ متر)

فاصله تا حرم ورودی باب الجواد: ۳ دق یقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۵۸ متر)

رزرو اتاق در هتل جوار المل ک مشهد

باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات م ختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌ها با امکانات متفاوتی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین شهر مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل جوارالمک، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید. هم چنین می‌توانید با بررسی تور داخلی در سایت، مقاصد سفر دیگری  را که برای سفر، دوست دارید را پیدا کنید.

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است