Hotel Arghavan

امتیاز 4 از 5 | از 1 کاربر

امکانات Hotel Arghavan

آسانسور
آمفی تأتر
اتاق جلسه
اتاق سیگار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
نمازخانه

شهر مشهد به علت موقعیت مذهبی ویژه‌ای که در کشورمان دارد، هرساله مقصد بسیاری از زائرانی است که قصد زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع) را دارند. به همین علت است که برای مسافران بسیار مهم است که بتوانند در مکانی مناسب اقامت خود را بگذرانند. اگر در تور مشهد گردی خود به دنبال یک انتخاب مناسب برای اقامتتان هستید، هتل ارغوان مشهد به علت نزدیک بودن به حرم و امکانات خوبی که در اختیار شما قرار می‌دهد همواره یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. در این مقاله با لحظه آخر همراه باشید تا با این هتل زیبا بیشتر آشنا شویم.

معرفی هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان به‌خاطر دکوراسیون زیبا و اهمیت بالایی که به نظافت محیط هتل می‌دهد، همواره مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. این هتل نوساز و پنج‌ستاره که در فروردین‌ماه سال 1401 تاسیس شد است ، به علت طراحی شیک و مدرن و دکوراسیون زیبایی که دارد، باعث شده تا مسافران از مدت اقامت خود لذت کافی را ببرند. هتل ارغوان مشهد دارای ۱۸ طبقه است که شامل چهار طبقه زیر همکف، یک طبقه همکف و ۱۳ طبقه روی همکف می‌شود که 107 واحد برای اقامت مسافران در طبقات سوم تا یازدهم قرار گرفته است. رستوران هتل در طبقه دوم واقع شده است و با ظرفیت 200 نفری خود باعث شده تا اقامت کنندگان برای صرف وعده های غذایی خود محدودیت مکانی نداشته باشند.

امکانات هتل ارغوان مشهد

این هتل پنج‌ستاره برای تسهیل اقامت مسافران خود تمام امکانات موردنیاز را در اختیار آنها قرار داده است. اقامت‌کنندگان می‌توانند از امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، امکان اجاره خودرو، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، مینی مارکت و سرویس نظافت 24 ساعته استفاده کنند.  هم چنین به علت توریست پذیر بودن شهر مشهد و تورهای مشهد که از کشور های همسایه نیز برگزار می گردند، خدمات هتل برای مسافران انگلیسی زبان و عربی زبان هم ارائه می گردند. در کنار این خدمات برای مسافران غیر ایرانی امکا تبدیل ارز در هتل نیز وجود دارد تا در زمان مدت اقامتشان نیاز به صرافی های شهر نداشته باشند. اگر نظافت محل اقامتتان برای شما جز الویت های اول برای انتخابتان است، هتل ارغوان قطعا یکی از پیشنهاد لحظه ی آخر به شما است.

قوانین و مقررات هتل

  • هتل ارغوان مشهد نیز مانند تمام هتل‌ها، دارای قوانینی است تا مسافران در مدت اقامت خود با مشکلی روبرو نشوند و اقامت راحتی را در هتل زیبای ارغوان بگذرانند.
  • مسافران غیرایرانی برای هر شب اقامت باید 500 هزار تومان هزینه ی بیشتری پرداخت کنند.
  • ورود حیوانات به هتل ممنوع است.
  • سرویس رفت‌وآمد از حرم به هتل به‌صورت رایگان در اختیار زائران قرار می‌گیرد.
  • صیغه نامه به‌عنوان مدرک محرمیت مورد قبول هتل بین‌المللی ارغوان نیست.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان است و هزینه اقامت کودکان ۲ تا ۶ سال در صورت عدم درخواست تخت اضافه به‌صورت نیم‌بها محسوب می‌شود ولی هر اتاق اجازه ورود یک کودک را به صورت نیم بها یا رایگان دارد.
  • ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 2 ظهر می باشد.

آدرس هتل ارغوان مشهد

این هتل بین‌المللی در شهر مشهد واقع در بلوار وحدت و خیابان امیر المومنین است. این هتل فاصلهٔ بسیار کمی با حرم امام رضا (ع) دارد و باتوجه‌به موقعیت مکانی خوب آن به پاساژها و مراکز خرید مرکز شهر بسیار نزدیک است.

آدرس: مشهد، بلوار رحمت، خیابان امیرالمؤمنین

تلفن تماس: 05133697552

فاصله هتل ارغوان تا حرم

هتل ارغوان در فاصله حدود 1.6 کیلومتری حرم قرار دارد .و مسافرا تنها با 20 دقیقه پیاده روی یا کمتر از 5 دقیقه رانندگی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

فاصله هتل ارغوان تا مراکز مهم شهر

  •  ایستگاه مترو شهید مفتح 1.7 کیلومتر
  • مسجد گوهرشاد 2 کیلومتر
  • مرکز خرید آرمان 15 دقیقه فاصله
  • آرامگاه فردوسی 13 کیلومتر
  • فرودگاه هاشمی نژاد مشهد 15 کیلومتر
  • سرزمین موج ها آبی مشهد 16 کیلومتر

رزرو و قیمت هتل ارغوان

 باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و اتاق‌های دو تا چهار نفره را در اختیار افراد قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای آنها متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید.

تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. سهند زارعی سهند زارعی 1402/10/09
    0 نفر پسندیدند
    با سلام هتل نسبتا خوبی بود همه چی مجلل و با امکانات کامل ولی هزینه‌اش برای سفر چند روزه زیاده