هتل آفریقا

امتیاز 3.6 از 5 | از 41 کاربر
هتل آفریقا مشهد 1
هتل آفریقا مشهد 2
هتل آفریقا مشهد 3
هتل آفریقا مشهد 4
هتل آفریقا مشهد 5
هتل آفریقا مشهد 6
هتل آفریقا مشهد 7 تصاویر بیشتر

امکانات هتل آفریقا

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

تابه‌حال برایتان آمده که به سفر بروید و نگران محل اقامت تان باشید؟ آیا بهتر نیست که قبل از رفتن به یک شهر، محل اقامت خود را انتخاب کنید تا از ابتدای سفر آرامش بیشتری داشته باشید؟ ترجیح می‌دهید که با تور داخلی سفر کنید یا خودتان برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید؟

شهر مشهد باتوجه‌به موقعیت گردشگری که در کشور دارد، سالانه مقصد بسیاری از مسافران است و به همین خاطر، شاهد تعداد زیادی هتل  و اقامتگاه در شهر زیارتی مشهد هستیم. یکی از هتل‌های شناخته شده در مشهد که امروز قصد معرفی آن را داریم، هتل آفریقا است. در این مقاله با لحظه آخر همراه باشید تا یکی از گزینه‌های مناسب اقامت در تور مشهدگردی تان را بیشتر بشناسید.

معرفی هتل آفریقا مشهد

شهر مشهد به دلیل وجود تعداد بالای مسافرانی که هرساله به این شهر سفر می‌کنند، جز یکی از پر هتل ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. هتل آفریقا که هتلی دوستاره در مرکز شهر مشهد است، در سال 1387 تاسیس شده است و پس از آن بار دیگر برای رفاه حال اقامت‌کنندگان در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آفریقا دارای 52 واحد اقامتی در 6 طبقه است که مجموعاً ظرفیتی معادل 150 نفر را به هتل می‌دهد. این هتل دارای یک کافی‌شاپ زیبا در طبقه همکف و یک رستوران با ظرفیت 100 نفری در طبقه منفی یک است که به اقامت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با یک منوی انتخابی و متنوع، غذای دلخواه خود را در فضای تمیز و شیک رستوران هتل آفریقا میل کنند. این هتل دارای اتاق‌های دو تا پنج تخته است که خدمات خود را به‌صورت اتاق فولبرد (همراه با سرو سه وعده‌غذایی برای اقامت‌کننده) و اتاق معمولی (همراه با سرو صبحانه برای اقامت‌کننده) به میهمانان هتل ارائه می‌دهند.

امکانات هتل آفریقا

یکی از مواردی که برای هر اقامت‌کننده‌ای می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد، امکانات هتل محل اسکان آن فرد است. هتل آفریقا که یک هتل دو ستاره با قیمتی بسیار مناسب برای اقامت‌کنندگان است، امکانات قابل‌قبولی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله امکانات هتل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • صندوق امانات
  • سرویس دسترسی به حرم
  • خدمات فکس و فتوکپی
  • خدمات خشک‌شویی
  • اینترنت رایگان
  • خدمات تور
  • اتاق چمدان
  • دستگاه واکس کفش
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات

قوانین و مقررات هتل آفریقا

اقامت‌کنندگان هتل‌ها برای اینکه بتوانند مدت اقامت خود را با آرامش و آسودگی خاطر سپری کنند، نیاز دارند که در محیطی دارای ضوابط مشخص اوقات خود را بگذرانند. هتل آفریقا نیز یکی از مکان‌هایی است که برای ایجاد و حفظ امنیت و آرامش میهمانان خود قوانینی را قرار داده است تا تجربهٔ سفر آنها با آرامش و رفاه همراه باشد. در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا با قوانین هتل آفریقا آشنا شویم.

  • پذیرش  در این هتل اگر همراه با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین باشد، امکان‌پذیر است.
  • ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 14ظهر می باشد.
  • خانم‌های مجرد و تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند به‌راحتی در این هتل اقامت کنند.
  • ورود حیوانات خانوادگی در هتل ممنوع است.
  • در صورتی که مسافران تا 48 ساعت قبل از زمان ورود، اتاق خود را کنسل کنند مجبور به دریافت هزینه نیستند و در غیر این صورت، باید هزینه یک شب اقامت را پرداخت کنند.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای 5 سال نفر کامل محاسبه می شود.

موقعیت مکانی هتل آفریقا

شهر مشهد، دومین شهر پرجمعیت ایران است که هر ساله تعداد زیادی تور مشهد به آن برگزار می‌شود و پذیرای میلیون‌ها مسافر در ماه‌های مختلف سال است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا اهمیت وجود هتل در آن چندین برابر شود. در بین هتل‌های متعدد شهر مشهد چیزی که باعث می‌شود مسافران تور داخلی یا مسافران مستقل، یک هتل را بر دیگری ترجیح دهند، موقعیت مکانی آن هتل است. هتل آفریقا که در شلوغ‌ترین مکان شهر مشهد واقع در خیابان شانزدهم امام رضا، نبش چهارراه عنصری واقع شده است، امکان دسترسی افراد به دیگر مراکز مهم مشهد را سهولت بخشیده است. از جمله مکان‌های نزدیک به هتل آفریقا می‌توان مجتمع‌های 17 شهریور را که خود شامل مجتمع تجاری آسمان، مجتمع تجاری اکسون، پاساژ قائم و پاساژ افشار است، را نام برد.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا 16، نبش چهار راه عنصری، هتل آفریقا

راه‌های دسترسی هتل آفریقا

اقامت در هتل آفریقای مشهد به مسافران این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند به مراکز مهم شهر دسترسی پیدا کنند. این هتل که در فاصله‌ای نزدیک به ایستگاه مترو هفده شهریور و ایستگاه اتوبوس هفده شهریور قرار دارد، به شما اجازهٔ دهد تا اگر به‌جای  سفر با تور مشهد، به‌صورت شخصی سفرکرده‌اید بتوانید به‌راحتی به مکان‌های موردنظرتان برسید. اگر در هتل آفریقا اقامت دارید، فاصلهٔ شما از جاذبه‌هایی مثل مسجد گوهرشاد، آرامگاه شیخ بهایی و کلیسای مسرور قدس ۱۰ دقیقه، گنبد سبز حدود ۱۵ دقیقه، حمام مهدی‌قلی بیک، مجموعهٔ کوه سنگی و آرامگاه نادرشاه افشار حدود ۲۰ دقیقه، سرزمین موج‌های آبی ۲۸ دقیقه و آرامگاه فردوسی ۴۸ دقیقه است.

فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع)

برای زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند، در کنار نظافت و امکانات هتل محل اقامتشان شاید مهم‌ترین نکته این باشد که بتوانند در کمترین زمان ممکن به حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی پیدا کنند. هتل آفریقا یکی از هتل‌هایی است که در فاصلهٔ بسیار کم از حرم قرار دارد و زائران می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی به هر کدام از ورودی‌های حرم برسند.

فاصله تا حرم ورودی باب الجواد: 10 دقیقه پیاده‌روی (۷۶۲ متر)

فاصله تا حرم ورودی باب‌الرضا: 7 دقیقه پیاده ‌روی(۵۶۱ متر)

رزرو اتاق در هتل آفریقا

باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌ها با امکانات متفاوتی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین شهر مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل آفریقا، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید. هم چنین می‌توانید با بررسی تورهای داخلی در سایت، مقاصد سفر دیگر را هم بشناسید.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است