هتل شریف حسینی

امتیاز 3.5 از 5 | از 90 کاربر
لابی هتل شریف حسینی
رستوران هتل شریف حسینی مشهد
لابی هتل شریف حسینی در مشهد
اتاق دو تخته هتل شریف حسینی در مشهد
امکانات هتل شریف حسینی مشهد
تصاویر هتل شریف حسینی مشهد

امکانات هتل شریف حسینی

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

شهر مشهد مقدس از قطب های گردشگری ایران محسوب می شود که در طول ایام سال مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. هتل ها و مراکز اقامتی زیادی در این شهر وجود دارد که به خدمت رسانی زائران و مسافران مشغول می باشند. از جمله این هتل ها، هتل شریفی حسینی است که هتلی 1 ستاره می باشد. اگر توقع شما در سطح بالایی نیست و فقط قصد اقامت معمولی را دارید این هتل می تواند انتظار شما را برآورده کند. هتل شریفی حسینی در سال 86  در خیابان امام رضا 16 مشغول به فعالیت شد وخدمات خود را در 6 طبقه و 24 اتاق به میهمانانش ارائه داد. این هتل برای این که بتواند خدمات خود را گسترده تر نماید در سال 95 مورد بازسازی قرار گرفت. 

هتل ها و مراکز اقامتی زیادی در این شهر وجود دارد که در درجات کیفی مختلف مشغول به پذیرش مسافر می باشند اما هتل شریفی حسینی در گروه هتل آپارتمان هایی می باشد که با اینکه 1 ستاره است اما در راستای پذیرش و مهیا کردن اقامت خوب و مناسب میهمانان همیشه در تلاش است که بتواند نظر مثبت این عزیزان را کسب کند و در زمره ارزان ترین هتل های شهر مشهد می باشد.

امکانات و خدمات هتل شریفی حسینی

هتل شریفی حسینی با توجه به 1 ستاره بودنش توانسته امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار مسافرین قرار دهد و هر آنچه را که ممکن است میهمانان به آن نیاز پیدا کنند در دسترس این عزیزان بگذارد. از جمله امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات CIP( تشریفات ویژه)، سیستم تهویه هوای مطبوع، کپسول آتش نشانی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سرویس حمل چمدان، آسانسور، تلفن در لابی، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، روزنامه، خدمات تور، تلویزیون LED در لابی، پذیرش 24 ساعته!

ظرفیت لابی این هتل حدود 40 نفر است که می تواند مکان خوبی برای استراحت مسافران باشد و همزمان که مشغول استراحت هستند از اینترنت با حجم ترافیک نامحدودی که به صورت رایگان در لابی فعال است بهره بگیرند. تلویزیون موجود در لابی می تواند برای مدتی شما را سرگرم دیدن برنامه های مورد علاقه تان نماید.   

در هتل شریفی حسینی شما می توانید با خیال راحت به رستوران موجود در هتل بروید و غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید. رستوران تمیز هتل ظرفیتی حدود 80 نفر دارد و از مواد اولیه مرغوب برای تهیه غذا استفاده می کنند و دیگر نیاز نیست خودتان آشپزی کنید و یا وقتی را برای رفتن به رستوران های خارج از هتل بگذارید.

کافی شاپی که در هتل است پذیرای میهمانان و مسافران می باشد و با انواع نوشیدنی های سرد و گرم از آنان میزبانی می کند. در این کافی شاپ می توان ساعاتی را به استراحت پرداخت و لحظاتی خوب و شیرین را رقم زد و به ذهن تان مدتی آرامش را هدیه داد.

اگر با خود کودکتان را به همراه دارید این هتل طبق بازه سنی مشخص شده ی کودکان هزینه ها را در نظر گرفته است، برای کودکان زیر 3 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس اقامت رایگان است و اگر کودک شما 3 تا 8 سال سن دارد با هزینه نیم بها در صورت استفاده نکردن از سرویس پذیرش خواهد شد.

رفتار خوب پرسنل هتل باعث شده است که مهمانان به راحتی مشکلات و سوالات خود را در زمینه اقامت خود با آن ها در میان بگذارند و با روی گشاده پاسخ بگیرند. خوشبختانه پذیرش 24 ساعته در این هتل توانسته نظر مساعد مسافران را جلب نماید و نگرانی در زمینه اقامت و ورود و خروج خود نداشته باشند.

اتاق های هتل آپارتمان حسینی شریفی                                

اتاق های این هتل آپارتمان به صورت فولبرد و در انواع 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته به میهمانان ارائه می گردد و می توان چند روزی در این هتل استراحت کرد و اقامت خوبی را در پیش گرفت.

تلاش مسئولان هتل این بوده است که مسافران این هتل دغدغه امکانات مناسب و خوب را در محل اقامت خود نداشته باشند و به همین دلیل علی رغم 1 ستاره بودن هتل توانسته است هر آنچه لازمه میهمانان و مسافران است را مهیا نماید. از جمله این امکانات می توان موارد ذیل را نام برد:

آب رایگان در روز ورود، بالکن، رخت آویز، تلفن آزاد در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپائی، شبکه پخش فیلم، پاور سوئیچ، یخچال، مبلمان، سیستم اطفاء حریق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش( اسپیلت، شوفاژ)، سیستم تهویه هوای مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق

نظافت اتاق ها توسط بخش خدمات به صورت مرتب صورت می پذیرد و این نشانه اهمیت مسئولین هتل به نظافت می باشد. اتاق ها منظم و تمیز در اختیار مسافران قرار می گیرد که در آن احساس راحتی داشته باشند و خاطرات خوب و لحظات دلنشینی را در ذهن خود ثبت نمایند.

فاصله هتل آپارتمان شریفی حسینی از مکان های مهم شهر

فاصله این هتل تا حرم مطهر به صورت پیاده 15 دقیقه می باشد. اگر قصد رفتن به فرودگاه را دارید باید 20 دقیقه فاصله را با ماشین طی نمایید و اگر می خواهید به راه آهن بروید باز هم 20 دقیقه مسافت را با ماشین باید بگذرانید.

دسترسی آسان و راحت این هتل آپارتمان به بازارهای شهر و مجتمع های تجاری از جمله بازار رضا سبب می شود که مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است