هتل حدیث

امتیاز 4.6 از 5 | از 104 کاربر
تصاویر بیشتر

امکانات هتل حدیث

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

هتل حدیث (Hadis) یکی از هتل های داخلی است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در مشهد انتخاب می کنند. هتل حدیث هتلی 2 ستاره در مشهد است و با توجه به 2 ستاره بودن این هتل می توانید اقامت با امکانات پایه ای را در این هتل داشه باشید. از امکانات این هتل می توان به نظافت روزانه، پذیرش، تلویزیون، تخت های راحت، لاندری و رستوران اشاره کرد. با انتخاب هتل نام برده شده میتوان اقامتی راحت با امکاناتی متوسط و هزینه معقول داشت.

حدیث
مشهد در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، است. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور مشهد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با مشهد به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (حدیث) را انتخاب نمایید. مشهد دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه است که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • محسن بختیاری محسن بختیاری 1398/09/23
    12 نفر پسندیدند
    بنده سال گذشته اسفند ماه برای ماموریت عازم مشهد شدم شرکت هتل حدیث مشهد رو برای من و همکارانم رزرو کرده بود اول که شنیدیم هتل حدیث مشهد 2 ستاره است زیاد خوشایندمون نبود تا اینکه رسیدیم و ترانسفر فرودگاهی هتل اومد استقبالمون خیلی تعجب کردیم فکرشو نمیکردیم تا اینکه به هتل رسیدیم لابی هتل خیلی شیک و تمیز بود و امکانات هتل خیلی خوب بود به ما اتاق های 2 تخته دادن که هر دو نفر یه اتاق داشتیم اتاق ها بسیار تمیز و با امکانات بود واقعا فکرشو هم نمیکردیم که انقدر هتل خوبی باشه.
  • فاطمه سلطانی فاطمه سلطانی 1398/09/11
    9 نفر پسندیدند
    من به همراه همسرم سالی یک بار به مشهد زیارت امام رضا میریم و هر بار هتل حدیث مشهد رو رزرو می کنیم وقعا نسبت به قیمت خوی که داره امکانات خیلی خوبی رو ارائه میده و از همه مهم تر تمیزیه اتاق ها و رسیدگی پرسنل هست که خیلی خوب و خوش برخورد بودن. هتل حدیث مشهد با اینکه هتل 2 ستاره هست اما امکانات اتاق ها و رستوران هتل بسیار خوبه. رستوران هتل بسیاری از غذاها رو سرو می کنند که بسیار خوشمزه بودن. نکته ی مثبت ابن هتل که باعث شده مسافرای بسیاری داشته باشه اینه که تا حرم دو دقیقه بیشتر راه نیست و به راحتی میرفتیم حرم.
  • نوری نوری 1398/07/02
    5 نفر پسندیدند
    اصلا امانت و اتاق چمدان امنی نداره و کلی سوغاتی که خریده بودیم با اینکه درخواست کردیم اسم یا شماره اتاقمون رو روی تمام وسایلمون درج کنن ادعا کردن امن هست در صورتیکه یه نایلون که ۴تا زعفران و۲کیلو زرشک و زردچوبه و کلی ادویه و کشمش و توت و ...که روی وسایل یک مانتو هم گذاشته بودیم از ما دزدیده شدو اصلا بعهده نگرفتن و باعث ناراحتی ما شدند
  • سارا حیاتی سارا حیاتی 1398/06/31
    9 نفر پسندیدند
    یکی از اقوام ما که چند وقت پیش رفته بود مشهد این هتلو واسه اسکانشون انتخاب کردن، اون که اصلا راضی نبود و همش می گفت هتلش هیچی ندارشت و کلی ام غر زد. ولی من امسال با یکی از دوستام میخواستم برم زیارت، دوستم گفت بریم هتل حدیث، من اولش گفتم نه ولی دوستم گفت اونقدرام بد نیست و خلاصه منو راضی کرد، وقتی اومدم دیدم واقعا در حد یه هتل 1 ستاره خیلی خوبه و نسبتا شیک هم هست. اتاقاشم که تمیز و مرتب بود، دیگ آدم از یه هتل یه ستاره چه توقعی باید داشته باشه مگه؟!
  • امیرعلی امیرعلی 1398/06/31
    10 نفر پسندیدند
    برادرم وقتی بهم گفت که قراره مارو ببره مشهد من کلی خوشال شدم، البته بعدشم بهمون گفت که هتلمون یه ستارست و خیلی مجهز نیست، من عکساشو نگاه نکرده بودم ولی تو ذهنم فکر می کردم که یه هتل کوچیک و داغون باشه، اما وقتی وارد لابی هتل شدیم، خیلی تعجب کردم. لابی هتل خیلی بزرگ بود و منم از اونجا امیدوارم شدم که اتاقمونم خوب باشه. خداروشکر اتاقشم خوب و تمیز بود و خیلی بهمون خوش گذشت. ما معمولا می رفتیم حرم زیارت و بعدشم که خرید می کردیم میومدیم هتل که استراحت کنیم. به من که خوش گذشت.