هتل یاقوت شرق

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر

امکانات هتل یاقوت شرق

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

اگر از هریک از ما بپرسند که چه چیزی بعد از ساعت‌ها گشت‌وگذار در شهر برایمان اهمیت دارد، قطعاً جواب هریک از ما این است که بتوانیم در مکانی مناسب استراحت کنیم و خستگی‌مان را به در کنیم. هتل یاقوت شرق که یک هتل زیبا و نوساز در مشهد است، قطعاً یک انتخاب مناسب برای مسافرانی است که می‌خواهند مدت اقامت خود در مشهد را در فضایی آرامش‌بخش و تمیز سپری کند و نگران امنیت و امکانات محل اقامتشان نباشند. در این مقاله با ما در لحظه آخر همراه باشید تا بیشتر با هتل یاقوت شرق مشهد آشنا شویم. به شما اطمینان می‌دهیم که پس از خواندن این مقاله، هتل یاقوت شرق تبدیل به یک گزینهٔ اقامتی خوب برای تور مشهد در ذهن شما خواهد شد.

معرفی هتل یاقوت شرق

شهر مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشورمان است که سالانه میلیون‌ها نفر برای زیارت حرم امام رضا (ع) به آن سفر می‌کنند و به همین خاطر است که تعداد بسیار زیادی هتل در آن تاسیس شده است. هتل یاقوت شرق که یکی از هتل‌های نسبتاً نوساز مشهد است در سال 1396 در مرکز این شهر و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) تأسیس شده است. این هتل دو ستاره در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 28 اتاق و 108 تخت  و لابی با ظرفیت 60 نفر است. اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته است که افراد می‌توانند از سرویس  فولبرد اتاق نیز استفاده کنند و نگران وعده‌های غذایی خود نباشند. از جمله امکانات دیگر هتل می‌توان به وجود کافی‌شاپ و چایخانه نیز اشاره کرد که ای خود به اقامت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با خوردن یک نوشیدنی خوشمزه  از زمان خود لذت بیشتری ببرند. هم چنین برای افرادی که ترجیح می‌دهند قسمتی از اوقات سفرشان را به مطالعه بگذرانند، این هتل دارای کتابخانه‌ای با صدها جلد کتاب ادبی و علمی و دینی است که افراد می‌توانند از آن فضا استفاده کند.

امکانات هتل یاقوت شرق

هتل یاقوت شهر باوجوداینکه جز هتل‌های دوستارهٔ شهر مشهد است، امکانات مناسبی را به مسافران تور داخلی و افرادی که به‌صورت مستقل سفر می‌کنند، ارائه می‌دهد که این خود باعث شده که همواره هتل یاقوت شرق مورد استقبال مسافران شهر مشهد قرار گیرد. از جمله امکانات هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فکس و فتوکپی
  • اتاق چمدان
  • پله اضطراری
  • تاکسی‌سرویس
  • صندوق امانات
  • پذیرش 24 ساعته
  • دستگاه واکس کفش
  • خدمات برای معلولین
  • سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
  • پارکینگ
  • سرویس حرم
  • اینترنت در لابی و اتاق‌ها با هزینه محدود

قوانین و مقررات هتل یاقوت شرق

هتل یاقوت شرق از زمان تاسیس تا به اکنون تمام تلاش خود را کرده است تا تجربهٔ اقامت میهمانان هتل راحت و بدون مشکل باشد و میهمانان قادر باشند تا زمان خود را با آرامش سپری کنند. در همین خصوص است که هتل یاقوت شرق برای اقامت‌کنندگان خود قوانینی را طرح کره است که به شرح زیر هستند.

  • پذیرش در این هتل اگر همراه با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین باشد، امکان‌پذیر است.
  • ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 14ظهر می باشد.
  • خانم‌های مجرد و تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند به‌راحتی در این هتل اقامت کنند.
  • ورود حیوانات خانوادگی در هتل ممنوع است.
  • اقامت رایگان و نیم‌بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد.
  • اقامت کودک زیر 4 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می‌باشد و هزینه‌ی اقامت کودک بالای 4 سال به طور کامل محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است : اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد.
  • باتوجه‌به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل‌های مختلف متفاوت است، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل برای افراد مشخص می‌گردد.

موقعیت مکانی هتل یاقوت شهر

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب مسافران تور مشهد در محل اقامتشان موثر است، موقعیت مکانی خوب هتل محل اقامتشان است. هتل یاقوت شهر یکی از هتل‌های واقع در خیابان هفده شهریور در مشهد است که افراد می‌توانند با خطوط اتوبوس یا ماشین شخصی یا تاکسی‌های اینترنتی از هر نقطه از شهر به آن دسترسی پیدا کنند. هم چنین از نظر دسترسی به خط مترو، این هتل به ایستگاه قطار شهری هفده شهریور که یکی از ایستگاه‌های خط ۱ قطار شهری مشهد در بلوار فدائیان اسلام، چهارراه نخ‌ریسی قرار دارد، دسترسی دارد.

آدرس: مشهد، میدان هفده شهریور، عنصری شرقی ۱، بین نسترن ۲ و ۴، پلاک ۴۲

فاصله هتل یاقوت شهر تا حرم امام رضا (ع)

هتل یاقوت شهر یکی از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است که این خود باعث افزایش انتخاب این هتل توسط گردشگران تور داخلی مشهد شده است. مسافران تور مشهد می‌توانند با 5 دقیقه رانندگی از این هتل به حرم مطهر امام ثامن الحجج دسترسی پیدا کنند و از آن زیارت کنند.

فاصله تا حرم ورودی باب‌الرضا: 4 دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۸۸۸ متر)

فاصله تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی: ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۸۹ متر)

فاصله تا حرم ورودی باب الجواد: 4 دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۱۱۴ متر)

فاصله هتل یاقوت شرق تا مراکز مهم شهر

اگر برای شما هم مهم است که برای رسیدن از هتل محل اقامتتان تا مراکز مهم شهر به‌صرف زمان زیادی نیاز نداشته باشید، باید این خبر خوب را شما بدهیم که هتل یاقوت شرق قطعاً یک انتخاب مناسب برای شما است. این هتل دو ستاره در مشهد دارای فاصله کمی از مراکز خرید و پارک‌های مشهد است و این خود یک موقعیت عالی است تا هر وقت که اراده کنید به آنها بروید.

فاصله تا مرکز خرید آسمان: ۴ دقیقه پیاده‌روی (۲۸۰ متر)

فاصله تا مرکز خرید اطلسیه: 4 دقیقه پیاده‌روی (۲۸۸ متر)

فاصله تا پارک میرزا کوچک‌خان: 8 دقیقه پیاده ‌روی(۶۵۸ متر)

فاصله تا باغ خونی: ۹ دقیقه پیاده‌روی (۶۹۸ متر)

فاصله تا موزه آستان قدس رضوی ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۱۴۰ متر)

فاصله تا کلیسای مسروپ مقدس ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۲۰۲ متر)

رزرو اتاق در هتل یاقوت شهر

باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌ها با امکانات متفاوتی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین شهر مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل یاقوت شرق، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید. هم چنین می‌توانید با بررسی تورهای داخلی در سایت، مقاصد سفر دیگری  را که برای سفرهای بعدی‌تان دوست دارید را پیدا کنید.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است