هتل هومن

امتیاز 3.9 از 5 | از 103 کاربر
هتل هومن مشهد
هتل هومن مشهد
هتل هومن مشهد
هتل هومن مشهد
هتل هومن مشهد
هتل هومن مشهد
هتل هومن مشهد تصاویر بیشتر

امکانات هتل هومن

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

هتل هومن (Hooman Apartment Hotel) یکی از هتل های داخلی است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در مشهد انتخاب می کنند. هتل هومن هتلی 1 ستاره در مشهد است و با توجه به 1 ستاره بودن این هتل می توانید اقامتی کم امکانات در این هتل داشته باشید و تقریبا مخصوص مسافرانی است که صرفا هتل را جهت مکانی برای خوابشان انتخاب می کنند و نیاز به استفاده از امکانات هتل ندارند. از امکانات این هتل می توان به بر خورد مناسب پرسنل، رستوران، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تاکسی سرویس، سرویس حمل چمدان و اتاق چمدان اشاره کرد.

هومن
مشهد در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، است. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور مشهد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با مشهد به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (هومن) را انتخاب نمایید. مشهد دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه است که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • سحر سحر 1398/09/11
    18 نفر پسندیدند
    یه ایراد خیلی بزرگ که این هتل داره اینه که دوره، حتی به جاذبه های شهرم خیلی دوره و باید کلی راه بریم تا برسیم بهشون. من میخواستم برم حرم، توی فصل پاییزم بود و هوا خیلی سرد بود، حدود 5 دیقه ئایسادم که ماشین گیرم بیاد چون پیاده نمیشد برم هم به خاطر سرمای هوا و هم به خاطر مسافت طولانیش. خلاصه که اگر نزدیکی به حرم براتون مهمه انتخاب خوبی نیست اما اگر ماشین همراتون هست می تونید بدون مشکل این هتل رو برای اقامت انتخاب کنید.
  • عاطفی عاطفی 1398/09/11
    6 نفر پسندیدند
    هتل خیلی خوب و تمیزیه. همونطوری که می دونیم مهمونای عرب زبان هم زیاد به مشهد میرن و معمولا هم هتلای خیلی خب رو انتخاب می کنن چون مشکل مالی ندارن، اما با اینکه این هتل 3 ستاره بود مهمون عرب هم زیاد داشت. من خودم به شخصه توی اون 3 روزی که این هتل بودیم خیلی بهم خوش گذشت و برام خاطره انگیز شد سفرم. اتاقاش تمیزِ توی حمومشم شامپو داره اگرم تموم بشهو لازم داشته باشید می تونید بگید که براتون بیارن و شارژش کنن دوباره.
  • شهیاد شهیاد 1398/09/11
    10 نفر پسندیدند
    من آدمِ معتقدی هستم ولی نظرم اینه که هر چیزی باید سرجاش باشه. مثلا متوجه نمیشم که چرا نمیزارن توی هتلای کشورمون سگ یا گربه ببریم با خودمون؟! مگه این حیوونا چه آزاری به بقیه مهمونا میرسونن؟ هرچی آدابی داره و نگهداری از حیوونا هم آداب خاص خودشو داره. کاش یه روزی این مسئله توی کشورمون جا بیفته تا حیوونای بیچاره ام همش توی خونه نباشن و بتونیم با خودمون ببریم مسافرت. هتل هومنم دقیقا همین مشکلو داشت و ما مجبور شدیم سگمونو بزاریم پانسیون و کلی پول در ازاش پرداخت کنیم.
  • تارا تارا 1398/09/05
    10 نفر پسندیدند
    یه بدی که این هتل داره اینه که از جاذبه های شهر دوره و به همین خاطر ما خیلی به مشکل خوردیم یعنی هرجا که می خواستیم بریم باید کلی پول کرایه تاکسی میدادیم و این خیلی آزارمون میداد. موقع رزرو فقط به امکانات هتل توجه کرده بودیم و اصلا این موضوع رو در نظر نگرفته بودیم که به جاهای دیدنی نزدیک باشه بتونیم راحت بریم و بیایم؛ ولی شما حتما این نکته رو در نظر بگیرید که به مشکل نخورید.