هتل نسیم

امتیاز 4.8 از 5 | از 101 کاربر
هتل نسیم مشهد
هتل نسیم مشهد
هتل نسیم مشهد
هتل نسیم مشهد
هتل نسیم مشهد
هتل نسیم مشهد
هتل نسیم مشهد تصاویر بیشتر

امکانات هتل نسیم

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین

هتل نسیم مشهد

شهر مشهد به دلیل دارا بودن امکانات تفریحی، فرهنگی، تاریخی، تجاری  و بازرگانی هرساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. اکثر افراد حتما برای یک بار هم که شده برای زیارت یا مسائل کاری خود به این شهر زیبا سفر کرده اند. از این رو شهر مشهد به دلیل این که شهری گردشگر پذیر است، مکان های اقامتی بسیاری دارد به طوری که وقتی به این شهر سفر می کنید، از لحاظ مکانی برای اسکان مشکلی نخواهید داشت و در هر نقطه از شهر که مدنظرتان باشد، می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. 
اگر  در شهر مشهد دنبال مکانی بسیار خوب و شیک برای اسکان می گردید، ما به شما هتل نسیم مشهد را پیشنهاد می کنیم. این هتل یکی از  بهترین هتل های 3 ستاره و لوکس مشهد می باشد که در سال 1397 افتتاح شده و یکی از نوسازترین هتل های مشهد بوده که جدیدترین خدمات هتلی را برای زائران ارائه داده است.این هتل 3 ستاره در خیابان  امام رضا، یکی از اصلی ترین خیابان های مشهد واقع شده و دارای 6 طبقه و 60  اتاق می باشد که امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار زائران و مسافران قرار می دهد. از ویژگی های بسیار خوب هتل نسیم، می توان نزدیک بودن به حرم مطهر و مراکز خرید مشهد، مانند بازار رضا اشاره کرد. به طوری که از هتل تا حرم با پیاد روی سه دقیقه ای به آن جا خواهید رسید. از این رو اگر به مشهد سفر کردید می توانید با اقامت در این هتل خاطرات بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید. 
در ادامه بنا داریم شما را بیشتر با هتل نسیم مشهد آشنا کنیم، اگر شما هم مایل به رزو اتاق و اقامت در این هتل هستید در ادامه با ما همراه باشید 

امکانات و خدمات هتل نسیم مشهد

همانطور که در بالا گفتیم هتل نسیم مشهد خدمات و امکانات بسیار خوبی را به زائران مسافرانی که به این شهر سفر می کنند ارائه می دهد تا بتوانند اقامتی به یاد ماندنی را در محیطی زیبا و با صفا در شهر مشهد تجربه کنند. برخی از این خدمات و امکانات عبارتند از: نمازخانه، روم سرویس، اینترنت رایگان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و اتاق چمدان، لباسشویی، اطفای حریق، خودپرداز، سونا و جکوزی در برخی اتاق ها، خدمات خانه داری، فکس، فتوکپی، خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان و... 
پذیرش 18 ساعته، وجود لاندری برای تحویل لباس های کثیف  و دریافت لباس هایی شسته شده و تمیز، رمپ ویژه برای جانبازان و خدمات ویلچر برای معلولین و خدمات پزشکی نیز از دیگر ویژگی های بی نظیر این هتل می باشد. از دیگر نکات مثبت هتل نسیم مشهد می توان به وجود سونا و جکوزی در اتاق های رویال این هتل اشاره کرد که مهمانان می توانند پس از گردش در شهر زیبای مشهد و برای رفع خستگی از آن استفاده کنند.
رستوران هتل  با ظرفیت 150 نفر در بالاترین قسمت مجموعه قرار داشته تا چشم انداز زیبای شهر را بتوان مشاهده کرد. همچنین این هتل تمام وعده های غذایی را ارائه داده و برای ناهار و شام نیز منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بسیار خوبی در اختیار مهمانان قرار می دهد که تمام مواد اولیه غذاها تازه بوده و روزانه تهیه می شود. همچنین در کافی شاپ هتل که در همکف قرار داشته و فضایی دنج و آرامی دارد، می توانید انواع نوشیدنی های مورد علاقه خود را سفارش دهید. 
 
 

تور مشهد - برای سفر به مشهد حاضری؟ تورهای تخفیف خورده مارو دیدی؟

 

اتاق های هتل نسیم مشهد

هتل نسیم مشهد دارای 60  واحد اقامتی است که  با ارائه امکانات رفاهی بی نظیر پذیرای مسافران هستند. ظرفیت این واحدهای اقامتی از یک نفر تا 4 نفر متغیر است و شما می توانید بسته به تعداد افراد و نوع محیطی که می خواهید، هر یک از آن ها را رزرو کنید. اتاق ها و ظرفیت های این هتل به صورت : اتاق یک تخته،دو تخته، دو تخته vip،  اتاق های 3 تخته ، سه تخته vip ،  اتاق یک تخته  و دوتخته فولبرد، اتاق دو تخته vip فولبرد ، اتاق سه تخته فولبرد، اتاق سه تخته vip فولبرد و  اتاق چهار تخته فولبرد
برخی از امکانات این اتاق ها عبارتند از: مبلمان، آباژور، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، دراور، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، تلفن، چای ساز، اینترنت، سیستم اطفاء حریق، مینی بار با هزینه، روم سرویس، سیستم اعلام حریق، و...

    فاصله هتل نسیم از مکان های مهم شهر مشهد

    همانطور که در بالا نیز گفتیم یکی از امکانات بسیار خوب این هتل نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا  است. همچنین برخی بازارها نیز در فاصله کمی از این هتل قرار دارند. از دیگر اماکن نزدیک به این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
    • حرم مطهر 0.5 کیلومتر
    •  بازار رضا : 0.75 کیلومتر
    • رامگاه فردوسی مشهد : 35.60 کیلومتر
    • نمایشگاه بین المللی مشهد : 18.50 کیلومتر 
    • فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد : 8 کیلومتر 
    • ایستگاه راه آهن مشهد : 6 کیلومتر
    • مرکز خرید الماس شرق : 12.5 کیلومت
    • پارک کوهسنگی : 4.8 کیلومتر

    قوانین هتل نسیم

    هتل نسیم مشهد نیز مانند تمامی هتل ها قوانین خاص خود را دارد که باید برای اقامت در آن جا قوانین را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از: 

    • ساعت تحویل ساعت 14:00 بوده و ساعت تخلیه 12:00 ظهر می باشد
    •  پذیرش خانم ها در این هتل تنها با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار امکان پذیر می باشد.
    • هتل از پذیرش صیغه نامه معذور بوده و پذیرش زوجین تنها با ارائه سند ازدواج محضری ، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین صورت می پذیرد.
    • برای کودکان زیر 3 سال، هزینه اقامت در صورت استفاده نکردن از سرویس اضافه که به صورت مبل تخت خواب شو و یا تخت تاشو می باشد به صورت رایگان است و برای کودکان بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می شود.
    • قانون کنسلی هتل نیز بدین صورت است که تا 48 ساعت قبل از تاریخ ورود، جریمه بسته به نظر هتل و بعد از 48 ساعت با حداقل یک شب جریمه  اعمال خواهد شد.
    تورهای مرتبط

    متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

    تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است