هتل دوستان

امتیاز 3.9 از 5 | از 102 کاربر
هتل دوستان
هتل دوستان
هتل دوستان
هتل دوستان
هتل دوستان
هتل دوستان
هتل دوستان تصاویر بیشتر

امکانات هتل دوستان

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین

همه ی ما از دیرباز مشتاق سفر به مشهد و همچنین بازدید از حرم مطهر امام رضا (ع) بوده ایم. از این رو در اینجا به معرفی یکی از اقامتگاه های خوب مشهد در صورتی که تصمیم سفر به این شهر مقدس را گرفتید، می پردازیم. نام این اقامتگاه هتل آپارتمان دوستان است.

هتل آپارتمان دوستان، یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر می باشد که مسافران می توانند آن را برای اقامت خود در نظر بگیرند. مهمانان این هتل می توانند به راحتی خود را به حرم برسانند و نیازی به انجام پیاده روی های طولانی و یا استفاده از تاکسی سرویس های مختلف نخواهند داشت. می توان گفت فاصله هتل دوستان تا حرم امام رضا (ع)، چیزی حدود 4 دقیقه پیاده روی می باشد.

این هتل از امکانات عمومی خوبی برخوردار است و لازم است بدانید که هتل دوستان، یکی از هتل های نوساز شهر مشهد نیز می باشد. آسانسور، اینترنت، رستوران، صندوق امانات، تلویزیون و اسپیلت و ... از جمله امکاناتی است که در اتاق های این هتل وجود دارد. کادر مجرب هتل دوستان، ارائه دهنده انواع خدمات به مهمانان و مسافران می باشند. هتل آپارتمان دوستان در کوچه چهنوی شهر مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته است.

اگر بخواهیم به قوانین موجود در این هتل نیز اشاره ای داشته باشیم، باید بگوییم که کادر هتل دوستان، قوانین خاص و سخت گیرانه ای برای مهمانان خود لحاظ نکرده اند؛ اما برای مثال اگر شما قصد داشته باشید اقامت خودتان را در هتل لغو کنید، هتل می تواند هزینه ی یک شب اقامت را تا 72 ساعت قبل از ورود به هتل، از شما دریافت کند.

ساعت تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق ها در هتل دوستان مانند دیگر هتل های شهر مشهد است؛ این هتل اتاق های خود را در ساعت 12 از مهمانان تحویل می گیرد و بعد از انجام شدن نظافت اتاق و تعویض شدن وسایل توسط خدمه، راس ساعت 14، اتاق را به مهمانان بعدی ارائه می کند.

در ادامه چند مورد از قوانین دیگر که شاید دانستنش برای شما مفید باشد را ذکر کرده ایم : 

هتل دوستان مشهد، پذیرش خانم‌ های تنها را بلا‌مانع می داند. هنگام تحویل گرفتن اتاق، مسافران باید حتما کارت ملی و شناسنامه ی خود را تحویل دهند؛ ارائه ی پاسپورت برای مسافران خارجی نیز الزامی است. صیغه ‌نامه تنها با مهر برجسته ی سازمان ذیربط امکان ‌پذیرش دارد. برای کودکان زیر 3 سال، هزینه ی اقامت رایگان و کودکان بالای 3 سال نیز هزینه ی اقامت کامل است.

برای هزینه ی اقامت در هتل دوستان نیز باید اشاره کنیم که تقریبا اقامت برای هر فرد در این هتل، چیزی حدود 140 الی 230 هزار تومان است؛ باید در نظر داشت که این مبلغ برای امکانات عمومی و خوب هتل و همچنین کیفیت اتاق ها و نزدیکی هتل به حرم، قیمت بسیار مناسبی می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی امکانات و خدمات هتل آپارتمان دوستان بپردازیم و همچنین انواع اتاق های آن را برای شما شرح دهیم؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان دوستان مشهد

این هتل امکانات خوب و معمولی را به مهمانان خود ارائه می دهد؛ برای مثال وجود اینترنت در لابی و همچنین اتاق ها، صندوق امانات، خدمات لاندری یا خشکشویی، خدمات تاکسی سرویس، رستوران، سرویس فرنگی، نمازخانه، دستگاه خودپرداز، کافی شاپ و.... از جمله امکانات و خدماتی است که توسط هتل به مسافران ارائه می شود. هتل دوستان به صورت شبانه روزی به پذیرش افراد می پردازد و بنابراین شما می توانید بدون هیچ مشکلی در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به تحویل گرفتن کلید اتاق خود کنید.

هتل دوستان یک رستوران نیز دارد که با طبخ انواع غذاهای لذیذ و منوی متنوع می تواند به مسافران خدمت رسانی کند. شما می توانید هنگام رزرو اتاق خود، درخواست وعده  ناهار و شام را  نیز داشته باشید که این درخواست با پرداخت هزینه همراه است. اگر هم که به غذا های هتل علاقه مند نیستید و دوست دارید غذای خود را در رستوران های دیگر میل کنید، می توانید از سالن های غذاخوری اطراف هتل دوستان استفاده نمایید.

اتاق های هتل آپارتمان  دوستان مشهد 

این هتل سه نوع اتاق دو تخته، سه تخته و همچنین چهار تخته دارد. همه ی اتاق های هتل آپارتمان دوستان، فضای باز و شیکی دارند و دکوراسیون زیبای آن ها می تواند برای مسافران بسیار لذت بخش باشد. این اتاق ها، فارغ از تعداد تخت هایشان، امکاناتی مانند سیستم تهویه ی مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام تمیز به همراه وسایل یکبار مصرف مخصوص، مبلمان راحتی و صندلی، تخت های استاندارد و... دارد.

فاصله هتل آپارتمان دوستان از مکان های مهم مشهد

فاصله این هتل تا برخی از مکان ها مهم شهر مشهد را در این قسمت ذکر کرده ایم:

  • فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع): تقریبا یک کیلومتر / 2 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا بازار رضا: تقریبا 0.450 کیلومتر / 5 دقیقه پیاده روی
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: 3 کیلومتر /  4 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: 6 کیلومتر / یک ساعت و هشت دقیقه پیاده روی 
  • فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی: حدود 21 کیلومتر / 30 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی: 22 و نیم کیلومتر / 33 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا امامزادگان یاسر و ناصر: 60 کیلومتر / 1 ساعت و 26 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا پارک ملت: حدود 7 و نیم کیلومتر / 15 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: 6 کیلومتر /  11 دقیقه با ماشین 
  • فاصله هتل تا سرزمین موج های خروشان: 61 کیلومتر /  1 ساعت و 32 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی: هفت و نیم کیلومتر /  15 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا مجتمع تفریحی توریستی چالیدره: 66 و نیم کیلومتر /  1 ساعت و 44 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا منطقه ییلاقی طرقبه: 61 کیلومتر و 800 متر / تقریبا 1 ساعت و 32 دقیقه با اتومبیل 
  • فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: 51 دقیقه پیاده روی
  • فاصله هتل تا راه آهن شهر مشهد: 42 دقیقه پیاده 
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری: 28 دقیقه پیاده روی
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است