هتل ایران مشهد

امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر
هتل ایران
هتل ایران
هتل ایران
هتل ایران
هتل ایران
هتل ایران
هتل ایران تصاویر بیشتر

امکانات هتل ایران مشهد

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق

شهر مشهد همواره مملو از مسافران و زائرانی است که به قصد زیارت بارگاه مطهر امام رضا(ع) و گردش و تفریح به این شهر سفر می کنند. مشهد دارای هتل های متعددی می باشد که با توجه به سطح امکانات و خدماتشان در دسته های مختلفی قرار می گیرند و مسافران می توانند با توجه به شرایط خود از میان آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنند. چنانچه شما نیز قصد سفر به این شهر را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با یکی از هتل های مجلل مشهد آشنا شوید.

هتل ایران مشهد هتلی 4 ستاره واقع در خیابان خسروی نو می باشد که به علت خدمات درجه یک و همینطور نزدیکی به حرم، از محبوبیت زیادی درمیان مسافران برخوردار است. این هتل در سال 1350 احداث شده و در سال 1397 نیز مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند به نحو احسن به میهمانان خدمت رسانی کند. می توان گفت این هتل از حدود 50 سال پیش تا کنون به خوبی توانسته است جایگاه خود را حفظ کند و با ارائه امکانات و خدمات رفاهی عالی، رضایت مشتریان را جلب نماید. دکوراسیون و معماری داخلی این هتل بسیار زیبا و چشم نواز بوده و محیطی دنج و سرشار از آرامش را برای میهمانان فراهم می آورد. هتل ایران مشهد مجموعا دارای 164 واحد اقامتی در 10 طبقه است و تمامی واحد ها از امکانات رفاهی کامل برخوردارند.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان ایران مشهد

هنگامی که وارد هتل ایران مشهد می شوید، کارکنان میز پذیرش با خوشرویی و احترام از شما استقبال می کنند و امور پذیرش شما به سرعت انجام می گیرد. در این حین می توانید در لابی منتظر بمانید. در هتل ایران، خدمات حمل چمدان و اتاق چمدان ها هم ارائه می گردد.

لابی هتل محلی مناسب برای استراحت و تماشای جمعی تلویزیون است. اینترنت وای فای در لابی قابل دسترسی می باشد و تجهیزات لازم برای شارژ کردن دستگاه های الکترونیکی نیز وجود دارد. در صورتی که با اتومبیل شخصی سفر کرده اید، می توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید و از بابت امنیت خودروی خود مطمئن باشید. سایر میهمانان نیز می توانند از خدمات تاکسی سرویس بهره مند شوند. در ضمن، ترانسفر و بدرقه از دیگر خدمات این هتل لوکس است.

این هتل همچنین تمامی امکان لازم برای اقامت معلولین را هم ارائه می کند، از جمله رمپ ورودی هتل و امکان ورود ویلچر به سرویس بهداشتی و اتاق ها. بنابراین معلولین عزیز می توانند به سادگی در این هتل اقامت کرده و از تمامی امکانات موجود در آن بهره مند شوند. هتل ایران مشهد دارای یک سالن همایش با تجهیزات روز دنیا می باشد و میهمانان می توانند برای برگزاری جلسات کاری خود، از این سالن استفاده کنند. هتل ایران دارای فکس و فتوکپی نیز می باشد تا میهمانان گرامی بتوانند در اسرع وقت امور اداری خود را انجام دهند.

وجود فروشگاه و غرفه ها در این هتل سبب می شود که شما بدون نیاز به خروج از هتل بتوانید همه اقلام مورد نیاز خود را تهیه فرمایید. لازم به ذکر است تمامی پرسنل این هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و به خوبی میهمانان خارجی را راهنمایی می کنند. دستگاه واکس کفش از دیگر خدماتی است که در لابی هتل وجود دارد.

هتل آپارتمان ایران مشهد دارای نمازخانه تمیز و با امکانات کامل است. در لابی و در راهروهای تمام طبقات، کپسول آتش نشانی به تعداد لازم وجود دارد. این هتل 4 ستاره مجهز به آسانسور می باشد که رفت و آمد در طبقات را آسان نموده است.

در لابی هتل یک صندوق امانات وجود دارد که شما می توانید اشیای قیمتی و ارزشمند یا اسناد و مدارک مهم خود را در آن به امانت بگذارید و با خاطری آسوده به گردش در شهر و زیارت حرم بپردازید. چنانچه لباس های شما در حین سفر احتیاج به شستشو پیدا کردند اصلا نگران نباشید، لاندری(خشکشویی هتل) در کمترین زمان ممکن لباس هایتان را سالم و تمیز تحویل می دهد.

رستوران هتل ایران مشهد با انواع غذاهای خوش طعم و بهداشتی از میهمانان پذیرایی می کند. این غذاها توسط سرآشپزهای ماهر و با استفاده از مواد اولیه درجه یک طبخ و سرو می شوند و بی شک تجربه ای تکرار نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

کافی شاپ هتل نیز با خوراکی ها و میان وعده های پر انرژی و نوشیدنی های گرم و سرد متنوع آماده پذیرایی از شما می باشد. بعد از یک روز طولانی، کافی شاپ بهترین محل برای استراحت و رفع خستگی است.

هتل ایران مشهد دارای خدمات تفریحی همچون سونا، جکوزی و سالن ورزشی می باشد که در اوقات فراغت خود می توانید از آن ها بهره مند شوید و لحظات خوشی را در کنار خانواده یا دوستانتان سپری کنید.

اتاق های هتل آپارتمان ایران مشهد

هتل ایران مشهد دارای 164 اتاق می باشد که به انواع زیر تقسیم می شوند:

  1. اتاق های یک تخته، هزینه اقامت به ازای هر شب: 305,000 تومان
  2. اتاق های یک تخته فولبرد، هزینه اقامت به ازای هر شب: 440,000 تومان
  3. اتاق های دو تخته دبل، هزینه اقامت به ازای هر شب: 359,000 تومان
  4. اتاق های دو تخته تویین، هزینه اقامت به ازای هر شب: 359,000 تومان
  5. اتاق های دو تخته فولبرد، هزینه اقامت به ازای هر شب: 604,000 تومان
  6. اتاق های سه تخته، هزینه اقامت به ازای هر شب: 454,000 تومان
  7. اتاق های سه تخته فولبرد، هزینه اقامت به ازای هر شب: 824,000 تومان
  8. اتاق های چهار تخته، هزینه اقامت به ازای هر شب: 564,000 تومان
  9. اتاق های چهار تخته فولبرد، هزینه اقامت به ازای هر شب: 1,095,000 تومان

از جمله خدمات موجود در اتاق های این هتل می توان به حمام خصوصی به همراه لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی وفرنگی، تلفن، یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد. علاوه بر این، اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که منظره شهر زیبای مشهد از بالای آن قابل مشاهده است.

واحد های اقامتی هتل ایران مشهد با کاناپه های نرم و راحت مبلمان شده اند و آسایش و راحتی شما را به بهترین نحو فراهم می کنند.

ساعت تحویل اتاق ها، 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه، 12 ظهر است.

همچنین لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر دو سال در این هتل رایگان محسوب می گردد.

هزینه اقامت کودکان 2 الی 12 سال در صورت عدم استفاده از خدمات به صورت نیم بها محاسبه می شود.

فاصله هتل آپارتمان ایران از مکان های مهم مشهد

هتل ایران مشهد در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی از شهر مشهد قرار گرفته و به بسیاری از اماکن مهم شهر دسترسی آسانی دارد. بدین ترتیب برای بازدید از جاذبه های دیدنی و مراکز خرید لازم نیست مسافت زیادی را طی کنید یا در ترافیک معطل شوید. در زیر نام تعدادی از مکان های مهم شهر مشهد به همراه فاصله آن ها از هتل ایران ذکر شده است:

  • فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا(ع): 1.258 کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه فرش: 1.876 کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه مردم شناسی: 1.876 کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه تمبر، اسکناس و سکه: 1.876 کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ خونی: 3.514 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آرامگاه شیخ بهایی :1.922 کیلومتر
  • فاصله هتل تا گنبد خشتی: 2.95 کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ پرندگان: 8.957 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مقبره پیر پالان دوز: 3.59 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مسجد هفتاد و دو تن: 2.489 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: 7.531 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی: 38 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بوستان وحدت: 3.740 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آرامگاه نادر شاه افشار: 0.8 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آرامگاه شیخ نخودکی: 2.405 کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج سلمان: 3.859 کیلومتر
  • فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی: 22 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بازار گوهرشاد: 4.841 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بازار رضا: 2.211 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

نظرات کاربران

  • غلامرضا ابدی غلامرضا ابدی 1398/10/17
    14 نفر پسندیدند
    هتل بدی نیستا ولی به نظر من که در حد یه هتل 4 ستاره نیست. از نظر امکانات و خدمات همه چی خوب بود ولی من حس و حال خیلی خوبی نداشتم توش و انگار اومده بودم هتل 2 ستاره. بعد به نظر من هزینه هایی ام که از مسافرا می گیرن زیاده و هتلای بهتری ام توی مشهد وجود داره که هم لوکس تر از این هتل باشه و هم اینکه هزینه کمتری از مسافر بگیرن. من به شخصه این هتلو پیشنهاد نمی کنم ولی بازم هر کسی خودش باید تصمیم بگیره.
  • حمیده حمیده 1398/03/07
    8 نفر پسندیدند
    من و خواهرم پارسال رفته بودیم مشهد و اصلا به ذهنمون نرسیده بود که از اینجا هتلمونو رو رزرو کنیم و بعدش بریم، وقتی رفتیم اونجا هر هتلی رفتیم بهمون گفتن که پر شده و جا نداره واسه اسکان البته ناگفته نمونه که بعضیاشونم کلا با اقامت خانم مجرد مشکل داشتن. در نهایت رفتیم هتل ایران و اونجا موفق شدیم یه اتاق بگیریم. هر چند که اتاقمون خیلی مجلل و لوکس نبود ولی امکانات هتلش خوب بود و ماام راضی بودیم.