هتل آوازه

امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر
هتل آوازه
هتل آوازه
هتل آوازه
هتل آوازه
هتل آوازه
هتل آوازه

امکانات هتل آوازه

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

مشهد به عنوان پرجمعیت ترین و بزرگ ترین شهر زیارتی ایران، همه ساله پذیرای زائران و گردشگران بسیاری است که برای زیارت حرم امام رضا(ع) و بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر به مشهد سفر می کنند. نکته مهم پیش از سفر به این شهر، رزرو یک هتل مناسب و با کیفیت است. شهر مشهد همیشه مملو از مسافران بسیاری می باشد و به همین دلیل هتل های متعددی در این شهر ساخته شده اند، با این حال در برخی از ایام سال به ویژه در تعطیلات، اکثر این هتل ها اتاق خالی برای رزرو ندارند، به همین خاطر بهتر است پیش از حرکت به سوی مشهد، به صورت اینترنتی در یک هتل مناسب اتاق رزرو کنید.

یکی از هتل های نوساز این شهر مذهبی، هتل دو ستاره آوازه مشهد است که در خیابان اندرزگو 2 واقع گردیده و فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد و از همین رو افراد زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. هتل آوازه مشهد در سال 1396 در چهار طبقه احداث شده است و از آن زمان تا کنون به مسافران و زائران گرامی خدمت رسانی می کند.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان آوازه مشهد

هتل آپارتمان آوازه مشهد با اینکه جز هتل های دو ستاره محسوب می شود اما امکانات مطلوبی ارائه می کند و می توان گفت از بهترین هتل های دو ستاره مشهد به شمار می آید. این هتل در تلاش است تا با فراهم کردن انواع خدمات و تسهیلات رفاهی، اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران به وجود بیاورد. 

در ابتدای ورود به هتل، کارکنان خوش برخورد میز پذیرش از شما استقبال می کنند پس از آن می توانید مدت زمان کوتاهی را در لابی استراحت کنید و منتظر بمانید تا پذیرش شما انجام شود. میز پذیرش به صورت 24 ساعته خدمات رسانی می کند. 

هتل آوازه مشهد، خدمات ترانسفر فرودگاهی و همچنین بدرقه رایگان میهمانان تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه را به عنوان خدمات ویژه ارائه می کند. میهمانانی که با اتومبیل شخصی به این شهر سفر کرده اند می توانند از پارکینگ هتل استفاده کرده و از امنیت خودروی خود آسوده خاطر باشند. این پارکینگ ظرفیت ده خودرو را دارد. همچنین شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز، از میز پذیرش درخواست تاکسی سرویس کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما تاکسی ارسال گردد.

اینترنت پر سرعت وای فای در لابی هتل و در تمامی اتاق ها قابل دسترسی می باشد و شما برای انجام امور اینترنتی خود نیاز ندارید که به کافی نت مراجعه کنید. علاوه بر این، در صورتی که اسناد و مدارک مهم یا اشیای قیمتی به همراه دارید، می توانید آن ها را با خیال راحت به صندوق امانات موجود در لابی بسپارید و بدون هیچ نگرانی به گردش در شهر و زیارت حرم امام رضا(ع) بپردازید.

هتل آوازه مشهد خدمات خشکشویی(لاندری) نیز ارائه می دهد پس در صورتی که لباس های شما حین سفر کثیف شدند و وقت کافی برای شستشوی آن ها نداشتید، کافیست سری به خشکشویی هتل بزنید.

در رستوران هتل آوازه مشهد که حدود 70 نفر گنجایش دارد صبحانه، ناهار و شام با بهترین کیفیت سرو می شوند و غذاهای لذیذ این رستوران رضایت همه افراد با هر ذائقه و سلیقه ای را جلب می کند. همچنین کافی شاپ هتل برای صرف میان وعده و انواع و اقسام نوشیدنی های خوشمزه پذیری شما میهمانان گرامی می باشد.

خدمات خانه داری  و نظافت اتاق ها و لابی توسط خدمه مجرب و ماهر این هتل انجام می گیرد. افزون بر این، هتل مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و برای اقامت در تمامی فصول سال مناسب است.

هتل آپارتمان آوازه مشهد خدمات خاصی ویژه افراد معلول و ناتوان جسمی تدارک دیده است تا این عزیزان نیز بتوانند به بهترین نحو از امکانات هتل بهره مند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

ساختمان هتل آوازه مشهد چهار طبقه است اما با این حال مجهز به آسانسور می باشد. پس اگر همراه یک فرد مسن سفر کرده اید که استفاده از راه پله برایش دشوار است، نگران نباشید. آسانسور رفت و آمد را برای شما آسان می کند.

در این هتل روزنامه رایگان، نمازخانه و سیستم اطفای حریق وجود دارد. به طور کلی هتل آوازه مشهد مناسب افرادی است که می خواهند اقامتی با امکانات مناسب و هزینه ای مقرون به صرفه داشته باشند. اما اگر به دنبال هتلی هستید که خدمات لوکس ارائه دهد، احتمالا این هتل خواسته های شما برآورده نمی کند.

اتاق های هتل آپارتمان آوازه مشهد

هتل آوازه مشهد با واحد های اقامتی متعدد، ظرفیت اسکان 95 مسافر را دارد. اتاق های این هتل به انواع زیر تقسیم می شوند:

  1. اتاق دو تخته با ظرفیت 2 نفر، هزینه یک شب اقامت به ازای هر نفر: 160,000 تومان
  2. اتاق سه تخته با ظرفیت 3 نفر، هزینه یک شب اقامت به ازای هر نفر: 240,000 تومان
  3. اتاق چهار تخته با ظرفیت 4 نفر، هزینه یک شب اقامت به ازای هر نفر: 320,000 تومان

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام هستند. هم سرویس بهداشتی ایرانی و هم سرویس بهداشتی فرنگی در همه اتاق ها موجود می باشند. اینترنت پرسرعت در اتاق ها با هزینه اضافی در اختیار شما قرار می گیرد. 

همچنین اتاق ها با مبلمان راحت و تمیز چیدمان شده اند و یک تلویزیون ال سی دی نیز در اتاق وجود دارد تا در اوقات فراغت خود به تماشای برنامه های تلویزیونی بنشینید. یک یخچال کوچک هم در هر واحد وجود دارد و علاوه بر این، همه اتاق ها دارای تلفن هستند. 

ساعت تحویل اتاق ها 14 بعدازظهر و ساعت تخلیه، 12 ظهر می باشد.

مهلت کنسل کردن رزرو اتاق، دو روز پیش از ورود به هتل است.

در ضمن اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل آپارتمان آوازه مشهد، رایگان می باشد.

فاصله هتل آپارتمان آوازه از مکان های مهم مشهد

یکی از امتیازهای هتل آوازه مشهد که سبب می شود افراد زیادی اقامت در آن را انتخاب کنند، نزدیکی هتل به حرم مطهر امام رضا(ع) است. این هتل تنها 640 متر با حرم فاصله دارد و با پنج دقیقه پیاده روی می توانید به ورودی حرم برسید. هتل آوازه مشهد به سایر مراکز مهم شهر و همچنین جاذبه های دیدنی مشهد نیز دسترسی آسانی دارد. در زیر تعدادی از اماکن مهم شهر به همراه فاصله آن ها تا هتل آوازه مشهد ذکرشده است:

  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد: 6000 متر
  • فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن: 3900 متر
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری: 5000 متر
  • فاصله هتل تا بازار فرش مشهد: 367 متر
  • فاصله هتل تا مسجد هفتاد و دو تن: 465 متر
  • فاصله هتل تا زورخانه شهدا: 308 متر
  • فاصله هتل تا موزه مردم شناسی مشهد: 450 متر
  • فاصله هتل تا رستوران الماس مشهد: 190 متر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید الماس شرق مشهد: 9600 متر
  • فاصله هتل تا بازار رضا: 401 متر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: 4000 متر
  • فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی: 38000 متر
  • فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: 8000 متر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است