هتل مارین

امتیاز 4.3 از 5 | از 101 کاربر
هتل مارین
هتل مارین
هتل مارین
هتل مارین
هتل مارین
هتل مارین
هتل مارین تصاویر بیشتر

امکانات هتل مارین

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق

شهر مشهد دومین شهر بزرگ ایران است که به دلیل وجود آثار زیارتی، تاریخی، فرهنگی، تفریحی، تجاری و بازرگانی بسیاری که دارد شهری زیارتی و سیاحتی محسوب می شود. طوری که هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن آثار بی شمار آن به این شهر سفر می کنند و می توان آن را قطعه ای از بهشت نامید.

اکثر افراد برای یک بار هم که شده برای زیارت و یا مسائل کاری و غیره به مشهد سفر کرده اند، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که تا به حال به  این شهر سفر نکرده اید، حتما در تعطیلات خود برنامه سفر به شهر زیبای مشهد برای زیارت امام رضا و گشت و گذار در این منطقه دیدنی را بگنجانید.

وقتی حرف از مسافرت می شود، جدا از دغدغه های چگونگی سفر، شهر مقصد، وسیله نقلیه و ... دغدغه بسیار مهم دیگری که بوجود می آید، در مورد محل اسکان می باشد. اما وقتی صحبت از سفر به مشهد می شود می توان گفت این شهر به خاطر این که گردشگر پذیر است و هر ساله افراد زیادی به آن جا سفر می کنند از لحاظ محل اقامت مشکلی نخواهند داشت و در هر نقطه ای از شهر که مدنظرتان باشد، می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر تصمیم سفر به شهر زیارتی، سیاحتی مشهد را گرفتید و قصد دارید در نزدیک ترین هتل به حرم اسکان داشته تا راحت تر به زیارت امام رضا(ع) بروید و همچنین اقامتی مقرون به صرفه داشته باشید ، پیشنهاد ما به شما هتل آپارتمان مارین می باشد که از مزایای آن نزدیکی به حرم است. به طوری که فاصله زمانی آن تا حرم کم تر از 7 دقیقه می باشد. این هتل 4 ستاره در سال 1393 در خیابان  امام رضا 5 احداث گردیده و در سال 1398 نیز مورد بازسازی قرار گرفت و بعد از آن نیز با ارائه خدماتی عالی و فضایی لوکس و زیبا به کار خود ادامه داد. این هتل آپارتمان دارای 4 طبقه و 24 اتاق متنوع و مجهز می باشد که امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی را برای گردشگران و زائران در نظر گرفته است.

از طرفی چون حرم مطهر در مرکز شهر قرار داشته و هتل آپارتمان مارین نیز در نزدیکی آن است، بنابراین از مرکز شهر دسترسی به تمام نقاط دیگر از جمله بازارهای معروف شهر مشهد و مکان های تفریحی آن بسیار راحت می باشد.

از این رو اگر به مشهد سفر کردید، می توانید با اقامت در این هتل خاطرات بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید.

در ادامه بنا داریم شما را بیشتر با هتل آپارتمان مارین آشنا کنیم، اگر شما هم مایل به رزرو اتاق و اقامت در این هتل هستید در ادامه با ما همراه باشید.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان مارین

همانطور که گفتیم، اگر چه هتل آپارتمان مارین هتلی 4 ستاره می باشد، اما خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می دهد. برخی از این خدمات و امکانات عبارت است از: یخچال، تلویزیون، رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، تلفن، اینترنت، خدمات خانه داری، لاندری، تاکسی سرویس، مینی بار، ترانسفر استقبال و بدرقه با هزینه و...

همچنین برای اقامت در این هتل نگران جای پارک نباشید، زیرا هتل مارین پارکینگی اختصاصی کوچکی را برای مسافران در نظر گرفته است.

همچنین رستوران هتل مارین نیز تمام وعده های غذایی را ارائه داده و برای ناهار و شام نیز منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی مانند زرشک پلو با مرغ، چلو کباب کوبیده، چلو خورشت سبزی، ته چین، جوجه کباب، شنیسل، رولت گوشت، چلو کباب بختیاری، سبزی پلو با ماهی، چلو قیمه، چلو لقمه نگین، چلو پاچین، کوکو سبزی و ... را در اختیار مهمانان قرار می دهد و بسته به ذائقه خود می توانید غذای دلخواهتان را انتخاب کنید.

اتاق های هتل آپارتمان مارین

هتل آپارتمان مارین 24 اتاق متفاوت داشته که در هر اتاق امکانات مورد نیاز مسافران وجود دارد. این هتل دارای 5 نوع اتاق می باشد که بسته به تعداد نفرات و سلیقه تان می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید.

سوئیت دو تخته فولبرد، سوئیت 3 تخته فولبرد، سوئیت 4 تخته فولبرد، آپارتمان یک خوابه 5 تخته فولبرد و آپارتمان یک خوابه 6 تخته فولبرد

برخی از امکانات این اتاق ها عبارتند از: مبلمان، آباژور، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، دراور، یخچال و سیستم سرمایش و گرمایش.

قوانین هتل آپارتمان مارین

هتل آپارتمان مارین در مشهد نیز مانند تمامی هتل ها قوانین خاص خود را دارد که باید برای اقامت در آن جا قوانین را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از: 

ساعت تحویل ساعت 14 بوده و ساعت تخلیه 12 ظهر می باشد. 

پذیرش خانم ها در این هتل تنها با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار امکان پذیر می باشد.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس که به صورت مبل تخت خواب شو و یا تخت تاشو می باشد رایگان و بالای 5 سال نفر کامل محاسبه می شود.

قانون کنسلی هتل نیز بدین صورت است که تا 48 ساعت قبل از تاریخ ورود، جریمه بسته به نظر هتل و بعد از 48 ساعت با حداقل یک شب جریمه  اعمال خواهد شد.

فاصله هتل آپارتمان مارین از مکان های مهم مشهد

همانطور که گفتیم قرار گرفتن هتل مارین در مرکز شهر به جهت دسترسی راحت به تمام اماکن مهم یکی از مزیت های مهم آن محسوب می شود. در زیر فاصله چند نمونه از مکان های مهم تا هتل مارین را بیان می کنیم.

  • فاصله  هتل تا حرم مطهر: 1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد: 38.31 کیلومتر
  • فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد: 17.7 کیلومتر 
  • فاصله هتل تا بازار رضا: 0.82 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک ملت: 17.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک کوه سنگی: 6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا منطقه ییلاقی و زیبای طرقبه: 26 کیلومتر
  • فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی: 22.4 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: 9.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: 7.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا راه آهن: 3.9 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری: 5.4 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است