هتل کارن

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر
هتل کارن
هتل کارن
هتل کارن
هتل کارن
هتل کارن
هتل کارن
هتل کارن تصاویر بیشتر

امکانات هتل کارن

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

همه ی ما قبل از اینکه به شهری سفر کنیم،ترجیح می دهیم که محل اقامتمان را معین کنیم تا در سفر خود نگران این موضوع مهم نباشیم. یکی از محل های اقامت مناسب در سفر، ماندن در هتل های دو ستاره است زیرا هم قیمت مناسبی دارند و هم امکانات مورد نیاز را در اختیار مسافران قرار می دهند. هتل کارن مشهد که یکی از هتل های دوستاره ی شناخته شده در این شهر است ، به یکی از محل های مناسب اقامت برای تور مشهد در سال های اخیر تبدیل شده است. در ادامه با ما در لحظه آخر همراه باشید تا با هتل Karen مشهد و شرایط اقامت در آن بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل کارن مشهد

شهر مقدس مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) دارای تعدادی زیاد با امکانات در موقعیت های مکانی مختلف است. یکی از هتل های دو ستاره مشهد که بسیار مورد تایید مسافران این هتل می باشد، هتل کارن است که در سال 1396 در خیابان امام رضا تاسیس شده است. ساختمان هتل دارای 10 طبقه است که 164 تخت در 65 واحد اقامتی هتل در هشت طبقه از این هتل قرار دارند و دو طبقه دیگر به لابی ، رستوران و دیگر امکانات هتل اختصاص داده شده است. هتل Karenدارای یک رستوران با ظرفیت 100 نفر در طبقه منهای یک است که به مهمانان این امکان را می دهد تا وعده های غذایی خود را در این قسمت از هتل میل کنند و در طول تور مشهد نگران وعده های غذایی خود نباشند. این رستوران هر روز از ساعت 8 تا 10:30 صبحانه، از ساعت 13 تا 14:30 ناهار و از ساعت 20 تا 21:30 شام را برای مهمانان سرو می‌کند. برای استراحت و گذراندن اوقاتی آرام در هتل کارن می‌توانید روی کافی‌شاپ این هتل حساب کنید. این کافی‌شاپ همه روزه از ساعت 10:30 تا 21:30 باز است و خدمات رایگان را به مهمانان هتل کارن ارائه می دهد. لابی هتل دارای ظرفی 20 نفر است که به مهمانان هتل امکان استراحت و استفاده از اینترنت رایگان هتل کارن در زمان فراغت آنها در طی سفر را می دهد. اتاق های هتل شامل اتاق های ی تخته، دو تخته( دبل، توئین) ، سه تخته می باشد که شما می توانید انتخاب کنید که امکانات را به صورت فولبرد( همراه با سرو سه وعده غذا) یا معمولی( همراه با سرو صبحانه) دریافت کنید.

امکانات هتل کارن مشهد

 هتل کارن برخلاف اینکه یک هتل دو ستاره است، همواره سعی کرده که با مدیریت صحیح و پرسنل خوش برخورد و حرفه ای خود، بهترین امکانات را به مهمانان خود ارائه دهد تا رضایت آن ها را در طی اقامت در هتل کسب کند. برخی از امکانات هتل Karen شامل موارد زیر می شوند:

  • اینترنت رایگان در لابی و اتاق
  • فکس و فتوکپی
  • روم سرویس
  • صندوق امانات داخل اتاق
  • شبکه پخش فیلم و تلویزیون و تلفن در اتاق
  • دستگاه واکس کفش
  • تلویزیون در لابی
  • خودپرداز
  • سرویس حرم
  • اتاق چمدان
  • خدمات پزشکی
  • خدمات باربری
  • صندوق امانات
  • ترانسفر رفت و برگشت با هزینه
  • پذیرش 24 ساعته
  • لازم به ذکر است که این هتل فاقد استخر و پارکینگ است!

اتاق های هتل آپارتمان Karen مشهد

هتل کارن دارای 65 اتاق با مجموعا 164 تخت خواب در 8 طبقه می باشد. ساعت تحویل اتاق 14:00 و ساعت تخلیه اتاق نیز 12:00 می باشد. هر یک اتاق های هتل Karen مشهد دارای امکانات زیر هستند:

کمد لباس، شبکه پخش فیلم، صبحانه، یخچال، روم سرویس، پاور سوئیچ، رخت آویز، آب رایگان، دراور، لوازم بهداشتی، تلویزیون، تلفن، آباژور، حمام، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

قوانین و مقررات هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد برای حفظ آرامش و رفاه میهمانان خود قوانینی وضع نموده است تا در ارتقای هر چه بیشتر کیفیت سفر مسافران نقشی موثر داشته باشد. در ادامه در لحظه آخر به قوانین هتل کارن برای تور داخلی یا افراد شخصی می پردازیم:

  1. پذیرش  در این هتل همراه با ارائه صیغه نامه امکان‌پذیراست.
  2. ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 14ظهر می باشد. اگر شرایط برای شما متفاوت بود، امکان استفاده از نیم‌شارژ در هتل Karen مشهد وجود دارد. شما با استفاده از قوانین نیم‌شارژ می‌توانید کمی بیشتر از اتاق‌تان استفاده کنید. در هتل با پرداخت پنجاه درصد هزینه، زمان گرفتن اتاق می‌تواند راس 8 صبح و خروج شما تا قبل از ساعت 18 باشد.
  3. خانم‌های مجرد و تنها اجازه اقامت در هتل هما را با ارائه مدارک معتبر دارند.
  4. بهای اقامت کودک زیر 3 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می‌باشد و بازه سنی برای اقامت کودک بین 3 الی 6 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می‌گردد.لازم به ذکر است : اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد.
  5. با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف، متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.
  6. نرخ قیمت اتاق ها برای مهمانان خارجی متفاوت است.

هتل کارن مشهد کجاست؟

سفر به مشهد با قطار طرفداران زیادی دارد؛ اگر با قطار به مشهد سفر می کنید، با طی 4.7 کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن می‌توانید به هتل دو ستاره Karen برسید. تنها فرودگاه این شهر، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، 7.1 کیلومتر از هتل کارن فاصله دارد و شما در کمتر از یک ربع با خودرو می توانید به هتل برید. هتل کارن مشهد در خیابان امام رضا و در مسیر بازار رضا قرار دارد. شما پس از عبور از کوچه امام رضا 8 می توانید به راحتی ساختمان بزرگ و زیبای هتل را ببینید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، نبش رجب زاده ۳

فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع)

هتل کارن یکی از هتل های نزدیک حرم است و این خود یکی از بزرگترین مزیت ای هتل در نظر کاربران محسوب می شود. در صورت اقامت در این هتل با کمتر از 5 دقیقه می توانید با هر وسیله ی نقلیه ای خود را به حرم امام ثامن الحجج برسانید و زیارت خود را به جا بیاورید.

  • فاصله تا حرم ورودی باب الرضا: 2 دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۴۳ متر)
  • فاصله تا حرم ورودی باب الجواد: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۶۹ متر)
  • فاصله تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی: 4 دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۷۶۸ متر)
  • فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی: ۵ دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۶۷۲ متر)

فاصله هتل تا مراکز دیدنی مشهد

اگر ترجیح می دهید که از هتل محل اقامت تان به راحتی به مراکز دیدنی شهر دسترسی پیدا کنید، از نظر لحظه آخر هتل کارن می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو بسیج و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس حرم مطهر می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. هم چنین شما می توانید با تاکسی های مسیری یا اینترنتی نیز به هرجای شهر که بخواهید، بروید.

  1. فاصله تا بازار رضا: 7 دقیقه پیاده ‌روی(۵۱۳ متر)
  2. فاصله تا کلیسای مسروپ مقدس : ۴ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۹۸۶ متر)
  3. فاصله تا بازار مرکزی: 5 دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۳۴۲ متر)
  4. فاصله تا پارک باغ ملی: 5 دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۵۲۳ متر)
  5. فاصله تا موزه بزرگ خراسان: 12 دقیقه با خودرو(۷ کیلومتر و ۸۲ متر)
  6. فاصله تا پارک ملت: 11 دقیقه با خودرو(۹ کیلومتر و ۴۲۷ متر)
  7. فاصله تا سرزمين عجايب: 13 دقیقه با خودرو(۱۱ کیلومتر و ۴ متر)
  8. فاصله تا سرزمین موج های آبی: 25 دقیقه با خودرو (۲۲٫۴ کیلومتر)

رزرو اتاق در هتل کارن مشهد

باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌ها با امکانات متفاوتی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین تور مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل Karen، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید. هم چنین می‌توانید با بررسی تورهای داخلی در سایت لحظه آخر، مقاصد سفر دیگری  را که برای سفرهای بعدی‌تان، دوست دارید را پیدا کنید. 

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است