هتل حجاب

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر
هتل حجاب
هتل حجاب
هتل حجاب
هتل حجاب
هتل حجاب
هتل حجاب
هتل حجاب تصاویر بیشتر

امکانات هتل حجاب

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

مسلما برای شما نیز مهم است که در سفر به شهر مقدس مشهد، هتلی را پیدا کنید که به حرم مطهر امام رضا(ع) نزدیک باشد و شما بتوانید به راحتی تا حرم رفت و آمد داشته باشید. ما امروز قصد داریم به بررسی هتلی بپردازیم که از حرم مطهر امام رضا تنها 500 متر فاصله دارد و مسافران به دلیل این فاصله ی کم، می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به حرم بروند. نام این هتل حجاب مشهد می باشد.

هتل حجاب مشهد که مجهز به 16 سوئیت می باشد در 4 طبقه ساخته شده است و امکان پذیرش 90 نفر مسافر را به مهمانان خود ارائه می دهد. سوئیت های این هتل از اتاق های 2 تخته تا 5 تخته را شامل می شود و همین موضوع می تواند این هتل را در میان هتل های میان رده ی شهر مشهد، به عنوان گزینه ی خوبی برای اقامت مسافران تبدیل نماید. جالب است بدانید که هزینه ی رزرو ارزان ترین واحد اقامتی در این هتل، 180 هزار تومان برای هر نفر و گران ترین آن نیز برای هر نفر 360 هزار تومان است.

هتل آپارتمانی حجاب مشهد در خیابان امام رضای 5 و انتهای کوچه ی چهنو واقع شده است. این هتل اتاق های نسبتا بزرگی دارد که برای تعداد مسافران 2 تا 5 نفر می تواند بسیار ایده آل باشد. اگر بخواهیم به امکانات کلی این هتل نیز اشاره داشته باشیم، می توانیم به مواردی نظیر کافی شاپ، رستوران، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق ها، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... اشاره کنیم.

قوانین موجود در هتل حجاب مشهد

این هتل نیز مانند دیگر هتل های شهر مشهد، از قوانین خاصی برای مسافران و مهمانان خودش برخوردار است از جمله ی این قوانین می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. اگر شما بخواهید رزرو خودتان را کنسل کنید، هتل می تواند هزینه ی اقامت یک شب را تا 72 ساعت قبل از ورود شما به هتل دریافت کند و مابقی وجه پرداختی شما را به شما برگرداند.
  2. پذیرش خانم های تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه امکان پذیر است. همچنین سند ازدواج با مهر رسمی و برجسته به همراه کارت شناسایی زوجین نیز از شروط اقامت گرفتن در این هتل می باشد.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان حجاب مشهد

در ادامه قصد داریم اطلاعات دیگری را برای شما شرح دهیم. این اطلاعات که شامل فاصله ی هتل از مکان های مهم شهر، اتاق های این هتل و همچنین امکانات و خدمات هتل حجاب می شود، می تواند برای شما در سفر به مشهد و انتخاب این هتل به عنوان مکان اقامتی خود مفید باشد؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

زمان تحویل اتاق در هتل حجاب مشهد

هتل حجاب مشهد، به کادر مجرب و آزموده ای که دارد، آماده ی پذیرایی از مهمانان گرامی شهر مشهد می باشد. به دلیل انجام نظافت در هر سوئیت، مسافران باید اتاق های خود را در زمان اتمام مهلت اقامتشان در ساعت 12 ظهر تحویل دهند. همچنین مسافرانی که قصد گرفتن اتاق های خود را دارند و تازه از راه رسیده اند نیز می توانند تنها در ساعت 14 اقدام به دریافت کلید سوئیت خود کنند. پس لازم توجه است که اگر شما نیز قصد دارید به این هتل بیایید، باید مطلع باشید که تا قبل از ساعت 14 در شهر مشهد باید طوری خودتان را سرگرم کنید تا در موعد تحویل اتاق هایتان، در هتل حاضر شوید.

لابی هتل حجاب

اگر بخواهیم در ارتباط با لابی هتل حجاب مشهد صحبت کنیم، باید بگوییم که این لابی زیبا است و امکانات خوبی نیز در آن تعبیه شده است، برای مثال اگر هنوز موعد دریافت اتاق های شما نشده است، می توانید در این لابی استراحت کنید و با برنامه های تلویزیونی که از طریق تلویزیون درون این لابی به مسافران ارائه می شود خودتان را سرگرم کنید. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان درون لابی، روزنامه ی رایگان و... از جمله مواردی دیگری هستند که می توانیم به وجود آن ها در لابی هتل آپارتمان حجاب مشهد اشاره کنیم.

رستوران هتل حجاب

این هتل یک رستوران نیز دارد که می توانید خیال شما را از بابت تامین شام و ناهار راحت کند. در این رستوران غذاهای مختلفی از جمله خوراک کوبیده، مرغ سوخاری، خوراک شنیسل مرغ، کوکو سبزی، رولت گوشت، استانبولی، پیتزا، فیله ی سوخاری، شامی کباب، پیراشکی و همچنین کتلت، با قیمت و کیفیت خوبی برای مسافران عزیز سرو می شوند. این غذاها همگی توسط سرآشپزها و آشپزهای ماهری طبخ می شوند. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم صبحانه ی هتل نیز در این رستوران و به صورت سلف سرویس ارائه می شود که مهمانان می توانند با این امکان، خودشان صبحانه ی خودشان را انتخاب کنند.

دسترسی هتل حجاب مشهد به اطراف

همان طور که در ابتدا نیز گفته شد، این هتل از دسترسی خوبی برخوردار است. برای مثال اگر شما دوست ندارید که از غذای هتل استفاده کنید، می توانید از رستوران ها و کترینگ های اطراف هتل حجاب مشهد سفارش غذا دهید. همچنین این هتل به پارک میرزا کوچک خان که یکی از قدیمی ترین پارک‌های مشهد است نزدیک می باشد و از همین رو شما می توانید به راحتی به این پارک و دیگر جاهای دیدنی شهر مشهد دسترسی داشته باشید. همچنین دسترسی این هتل به سبب موقعیت قرارگیری خود، به بسیاری از اماکن های اطراف حرم مطهر مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مسجد 72 تن و ...دسترسی راحت و بی دردسری است.

امکانات رفاهی دیگر هتل حجاب مشهد

در آخر این بخش قصد داریم به ذکر تیتروار امکانات رفاهی دیگر هتل حجاب مشهد بپردازیم :

در این هتل امکاناتی مانند تاکسی سرویس و همچنین پذیرش 24 ساعته وجود دارد.

وجود داشتن اتاق چمدان در هتل حجاب مشهد نیز یکی از امکانات خوب این هتل برای مسافران تازه ورود می باشد.

وجود نمازخانه و صندوق امانات در این هتل را نباید فراموش کرد.

هتل حجاب مشهد مجهز به ترانسفر حرم و گشت نیم روزی هزینه دار نیز می باشد که مسافران می توانند برای رفتن به حرم از آن بهره مند شوند.

علاوه بر رستوران هتل، این هتل مجهز به یک کافی شاپ نیز می باشد که شما می توانید در آن نوشیدنی های مختلفی را امتحان کنید.

متاسفانه اتاق های این هتل به اینترنت دسترسی ندارند و دسترسی به اینترنت، تنها در لابی این هتل قابل انجام است.

کادر فنی و پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل حجاب مشهد نیز یکی دیگر از مزیت های این هتل به شمار می رود.

اتاق های هتل آپارتمان  حجاب مشهد

اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنید، نباید انتظار امکانات بسیار مجللی از اتاق های آن داشته باشید. اتاق های هتل آپارتمان حجاب مشهد، نهایتا ظرفیت پذیرش 4 تا 5 نفر را دارند و نباید از آن ها انتظار امکانات و خدمات باور نکردنی که اتاق های یک هتل 5 ستاره دارند را داشت. در کل از هتل حجاب مشهد به عنوان یک هتل لوکس یاد نمی شود. همان طور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد، این هتل مجهز به 16 سوئیت می باشد که اتاق های 2 تخته، 3 تخته و همچنین 4 تخته را درون خود جای داده اند؛ برخی از اتاق ها بالکن یا تراس اختصاصی دارند.

فاصله ی هتل آپارتمان حجاب از مکان های مهم مشهد

حتما برای شما نیز ممکن است سوال پیش آمده باشد که فاصله ی این هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق یا نمایشگاه بین المللی مشهد چقدر است. این قسمت قصد داریم به بیان فواصل این هتل تا مکان ها و مراکز مهم شهر مشهد بپردازیم:

  • فاصله هتل تا حرم : 9 دقیقه پیاده روی /  794 متر 
  • فاصله هتل تا بازار رضا: 10 دقیقه پیاده روی / 922 متر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: 27 دقیقه پیاده روی / 2300 متر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: 1 ساعت و 3 دقیقه پیاده روی / 5300 متر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: 3 دقیقه با ماشین / 2300 متر
  • فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: 6 دقیقه با ماشین / 5400 متر
  • فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد: 28 دقیقه با ماشین / 21000 متر
  • فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد: 31 دقیقه با ماشین / 22000 متر
  • فاصله هتل تا امامزادگان یاسر و ناصر: 1 ساعت و 27 دقیقه با ماشین / 59000 متر
  • فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: 14 دقیقه با ماشین  / 7000 متر
  • فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: 9 دقیقه با ماشین / 5000 متر
  • فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: 1 ساعت و 4 دقیقه پیاده روی / 5000 متر
  • فاصله هتل تا سرزمین موج های خروشان: 1 ساعت و 32 دقیقه با ماشین / 61000 متر
  • فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی: 14 دقیقه با ماشین / 7000 متر
  • فاصله هتل تا مجتمع تفریحی توریستی چالیدره: 1 ساعت و 45 دقیقه با ماشین / 85000 متر
  • فاصله هتل تا منطقه ییلاقی طرقبه: 1 ساعت و 32 دقیقه با ماشین / 61000 متر
  • فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: 7 دقیقه با ماشین / 3000 متر
  • فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: 57 دقیقه پیاده روی / 4500 متر
  • فاصله هتل تا راه آهن: 4 دقیقه با ماشین / 2000 متر
  • فاصله هتل تا راه آهن: 47 دقیقه پیاده / 4000 متر
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری: 2 دقیقه با ماشین / 2000 متر
  • فاصله هتل تا پایانه مسافربری: 23 دقیقه پیاده / 2000 متر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است