هتل اسپینو

امتیاز 3.6 از 5 | از 101 کاربر
هتل اسپینو مشهد 1
هتل اسپینو مشهد 2
هتل اسپینو مشهد 3
هتل اسپینو مشهد 4
هتل اسپینو مشهد 5
هتل اسپینو مشهد 6
هتل اسپینو مشهد 7 تصاویر بیشتر

امکانات هتل اسپینو

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین

اهمیت وجود هتل ها در سراسر کشور، یکی از مواردی است که برای هیچ مسافری قابل اجتناب نیست. اگر هتل یا اقامتگاه مناسبی نباشد در شهری که به آن سفر می کنیم، وجود نداشته باشد ممکن است روزهای سفر ما همراه با نگرانی از این موضوع سپری شود که باید شب هایمان را در کجا بمانیم. در شهر مشهد که سالانه تعداد زیادی تور مشهد در آن برگزار می شود، همواره به اهمیت این موضوع توجه زیادی شده و به همین خاطر در هر جای شهر شما می توانید تابلوهای هتل های مختلف را مشاهده کنید. هتل اسپینو که یکی از هتل های شناخته شده ی شهر زیارتی مشهد است، از زمان تاسیس خود پذیرای مسافران زیادی بوده است. در ادامه این مطلب با ا در لحظه آخر همراه باشید تا بیشتر با هتل اسپینو آشنا شوید.

معرفی هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو یک مجموعه اقامتی در خیابان هفده شهریور شهر مشهد است که در سال 1393 افتتاح شده است و پس از آن نی بار دیگر در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته تا بر کیفیت اقامت مهمانان هتل بیشتر از قبل افزوده شد. ساختمان هتل Spino دارای 4 طبقه است، که در مجموع دارای 36 واحد اقامتی است که 115 تخت برای اقامت مسافران در اتاق های آن ترتیب داده شده است. هتل اسپینو دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است که در صورت درخواست مهمانان، خدمات فولبرد( همراه با سرو سه وعده غذایی) را نیز به آن‌ها ارائه می دهد. در این هتل در طبقه همکف رستورانی با ظرفیت 60 نفر قرار دارد که به مهمانان امکان میل کردن وعده های غذایی با انتخاب از منوی متنوع هتل را می دهد. هم چنین در هتل، لابی شیک با ظرفیت نزدیک به 20 نفر و یک کافی شاپ زیبا و لوکس قرار داده شده است که مهمانان هتل می توانند اوقات فراغت سفر خود را در آنجا بگذرانند.

امکانات هتل اسپینو مشهد

یکی از مهم ترین مواردی که در ساختن تجربه ای آرامش بخش برای مهمانان هتل بسیار موثر است، ارائه خدمات و امکانات مناسب به آن‌ها است. هتل سه ستاره اسپینو مشهد نزدیک ب ده سال است که در تلاش بوده تا این مورد مهم را به بهترین شکل ممکن به مهمانان خود ارائه دهد تا از رضایت هر چه بیشتر آن‌ها اطمینان حاصل نماید. در ادامه در لحظه آخر به بعضی از مهم ترین امکانات هتل اسپینو می پردازیم.

  • صندوق امانات
  • سونا غیر رایگان
  • روم سرویس ۲۴ ساعته
  • تلویزیون و اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
  • گشت غیررایگان
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی
  • خدمات خشکشویی و لباسشویی
  • سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم
  • خدمات خانه‌داری
  • تاکسی سرویس
  • جکوزی غیر رایگان
  • شبکه پخش فیلم و تلویزیون و تلفن در اتاق
  • دستگاه واکس کفش
  • خدمات برای معلولین
  • پذیرش 24 ساعته
  • استخر طبق تعرفه هتل
  • فاقد پارکینگ

قوانین و مقررات هتل Spino

یکی از مواردی که نشان دهنده ی مدیریت صحیح یک هتل است، وضع قوانین و مقررات مشخص برای مهمانان هتل است. هتل اسپینو با کادر مجرب و حرفه ای خود، همواره سعی نموده تا با اجرای قوانین در راستای برقراری آرامش اقامت کنندگان هتل قدم بردارد.

  1. پذیرش  در این هتل همراه با ارائه صیغه نامه امکان‌پذیراست.
  2. ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 14 ظهر است.
  3. خانم‌های مجرد و تنها اجازه اقامت در هتل هما را با ارائه مدارک معتبر دارند.
  4. اعلام کنسلی 48 ساعت قبل از ورود میهمان بدون جریمه است و ولی در صورتی که کنسلی رزرو اتاق 24 ساعت قبل از ورود میهمان باشد، هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق سوخت می شود.
  5. هزینه استفاده از خدمات هتل برای کودکان زیر 3 سال رایگان می باشد. هزینه کودکان 3 تا 6 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه ) نیم بها می باشد.
  6. سرویس اضافی بصورت کاناپه تخت خواب شو است.
  7. اینترنت در لابی رایگان و داخل اتاقها شامل هزینه است.

موقعیت مکانی هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو در مرکز شهر مشهد قرار دارد و مسافران تور داخلی به مشهد می توانند به راحتی این هتل را پیدا کنند. هتل اسپینو در خیابان هفده شهریور، واقع در خیابان عنصری شرقی است و شما می توانید با ورود به این خیابان به راحتی ساختمان شیک و لوکس این هتل را ببینید. موقعیت مکانی این هتل در خیابان 17 شهریور باعث می‌شود که مسافران به ایستگاه متروی ۱۷ شهریور دسترسی خوبی داشته باشند و در جابه جایی بین مناطق مختلف شهر با مشکلی روبرو نباشند.

آدرس: مشهد، خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی پلاک ۲۰

فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع)

بسیاری از افرادی که در فصول مختلف سال، شهر مشهد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، این سفر را به نیت زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) انجام می دهند. هتل اسپینو که در خیابان 17 شهریور قرار دارد در فاصله کمی از حرم واقع شده است و این امر دسترسی زائران به حرم را در هر ساعت از روز به راحتی ممکن می کند.

  1. فاصله تا حرم ورودی باب الرضا: 4 دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۹۴۱ متر)
  2. فاصله تا حرم ورودی باب الجواد: ۴ دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۱۶۷ متر)
  3. فاصله تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی: 5 دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۱۷۹ متر)
  4. فاصله تا حرم ورودی حرعاملی: 4 دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۳۴۵ متر)
  5. فاصله تا حرم ورودی خیابان شیرازی: ۶ دقیقه با خودرو(۳ کیلومتر و ۵۶۹ متر)

فاصله هتل تا مراکز دیدنی مشهد

تابه حال برایتان پیش آمده که در شهری مسافر باشید و هر بار برای رفتن از محل اقامتتان تا مرکز آن شهر وقت زیادی را در مسیر بوده باشید، برای هر مسافری آزاردهنده است که مجبور باشد در بازه زمانی چند روزه سفرش ساعات زیادی را صرف طی کردن مسیرها باشد. اگر شما هم این نگرانی را در تور مشهد خود دارید، اصلا نگران نباشید چون با رزرو اتاق در هتل Spino می توانید به راحتی به مراکز مهم شهر مشهد دسترسی پیدا کنید. بیمارستان شهید کامیاب هم با این هتل فقط ۳ دقیقه فاصله دارد. که به اقامت کنندگان هتل اسپینو این امکان را می دهد که در صورت بروز کسالت، به راحتی به مراکز درمانی دسترسی پیدا کنند. 

  • فاصله تا بازار رضا: ۴ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۸۳۵ متر)
  • فاصله تا موزه بزرگ خراسان: 11 دقیقه با خودرو(۸ کیلومتر و ۱۷۰ متر)
  • فاصله تا پارک ملت: 1۴ دقیقه با خودرو(۹ کیلومتر و ۸۶۷ متر)
  • فاصله تا کلیسای مسروپ مقدس: 4 دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۱۱۲ متر)
  • فاصله تا مصلي تاريخي مشهد: ۴ دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۱۴۵ متر)
  • فاصله تا مسجد گوهرشاد: 5 دقیقه با خودرو(۳ کیلومتر و ۲۲۶ متر)
  • فاصله تا بازار مرکزی: 6 دقیقه با خودرو(۳ کیلومتر و ۲۳۹ متر)

رزرو اتاق در هتل اسپینو مشهد

باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌ها با امکانات متفاوتی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین تور مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل اسپینو، اتاق موردنظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید. هم چنین می‌توانید با بررسی تورهای داخلی در سایت، مقاصد سفر دیگری  را که برای سفرهای بعدی‌تان، دوست دارید را پیدا کنید.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است