هتل آپارتمان رواق

امتیاز 4 از 5 | از 101 کاربر

امکانات هتل آپارتمان رواق

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

هتل آپارتمان رواق از هتل های نوسازی است که در سال 1393 تاسیس شده است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 10 قرار دارد و دسترسی مناسبی به حرم علی ابن موسی الرضا دارد. افزون بر مرقد ملکوتی امام هشتم، مکان های دیگری از شهر مشهد نیز در اطراف هتل آپارتمان رواق قرار دارند که عبارت اند از:
-مجتمع تجاری الماس شرق 10 دقیقه
-بازار رضا 1 دقیقه
-آرامگاه فرودوسی 40 دقیقه
-پارک کوهسنگی 16 دقیقه
-مجتمع تجاری زیست خاور 35 دقیقه
-سرزمین موج های آبی 25 دقیقه
-فرودگاه شهید هاشمی نژاد 50 دقیقه
-راه آهن مشهد 10 دقیقه
-پایانه مسافربری 5 دقیقه
از امکاناتی که در هتل آپارتمان رواق موجود می باشد می توان به ترانسفر، اینترنت رایگان، اعلام حریق، لابی، رستوران، خدمات خانه داری، آسانسور، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته و خشکشویی اشاره کرد که مورد استفاده گردشگران تور مشهد قرار می گیرد. گردشگران تور داخلی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهند و از طعم دلپذیر آن ها لذت ببرند.
هزینه اقامت در اتاق های هتل آپارتمان رواق بین 130 الی 325 هزار تومان می باشد که بر اساس نوع اتاق متفاوت است. همچنین نرخ هر نفر اضافه 65 هزار تومان می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به امکانات اولیه ای همچون: حمام اختصاصی با دوش مخصوص، تلفن، مبلمان، تخت های استاندارد، تلویزیون، یخچال و ظروف مورد نیاز می باشد و مسافران تور مشهد با استفاده از آن ها سفر بهتری را تجربه می کنند.
طبق مقررات هتل آپارتمان رواق اتاق ها در ساعت 2 بعدازظهر تحویل داده می شوند و در روز تعیین شده راس ساعت 12 هم باید تخلیه شوند. اقامت کودکان زیر 3 سال در این هتل رایگان است. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است