هتل پرستاره

امتیاز 4.3 از 5 | از 101 کاربر
هتل پرستاره
هتل پرستاره
هتل پرستاره
هتل پرستاره
هتل پرستاره
هتل پرستاره
هتل پرستاره تصاویر بیشتر

امکانات هتل پرستاره

تاکسی سرویس
رستوران
لابی
نمازخانه
پذیرش
نظافت اتاق
تهویه هوا
اتاق چمدان

مشهد مقدس، یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است و سالانه مقصد بسیاری از گردشگران و زائران محسوب می شود. در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) که یکی از دلایل اصلی گردش جذب گردشگران است، فروشگاه های تخصصی و معروف، جاذبه های طبیعی بسیار و آثار باستانی منحصر به فردی نیز وجود دارد.

اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال هتلی مناسب و به صرفه می گردید، همراه ما باشید چرا که می‌ خواهیم هتل پرستاره مشهد را به شما معرفی کنیم.

هتل پرستاره مشهد، هتلی دو ستاره می باشد که در میان زائران محبوب است و اقامتگاهی مناسب به شمار می رود. این هتل در سال 1385 به بهره برداری رسید و بعد از آن در سال 1394 مرمت و بازسازی شد. این هتل که در پنج طبقه احداث ‌شده حدودا 35 اتاق مجهز و با کیفیت را در خود جای داده است. هتل پرستاره دارای امکانات به صرفه و خوبی می باشد و با ارائه خدمات به بهترین شکل، محبوبیتی ارزشمند میان مسافران به دست آورده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر، چندان زیاد نبوده و با حدود نیم ساعت پیاده روی و یا ده دقیقه رانندگی با اتومبیل به مرقد شریف دسترسی خواهید داشت. هتل پرستاره در خیابان امام رضای 18 واقع شده و بسیاری از بازارهای معروف و جذاب مشهد در نزدیکی این هتل قرار گرفته می باشد. یکی دیگر از ویژگی های عالی این هتل، قیمت مناسب آن است و با توجه به خدمات و امکانات بالا، انتخاب هتل پرستاره، انتخابی بسیار به صرفه است. 

امکانات و خدمات هتل پرستاره مشهد 

در هتل پرستاره مشهد، لابیِ بزرگ و زیبایی با ظرفیت حدود 25 نفر دارد که بسیاری از امکانات هتل در همین بخش واقع شده است. امکاناتی همچون نمازخانه، اتاق چمدان، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی در لابی و خدماتی مثل پذیرش بیست و چهار ساعته، روم سرویس، خدمات تاکسی سرویس، خدمات گردشگری و غیره در دسترس می باشد. این هتل دارای یک رستوران با ظرفیت 60 نفر می باشد که غذاهایی بسیار با کیفیت در آن سرو می شود، این رستوران همواره توانسته رضایت مشتری های خود را جلب کند. غذاهای مختلف ایرانی با طعمی اصیل و خوشمزه در تمامی وعده های غذایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. یک کافی شاپ خوب و مناسب هم، در قسمت لابی وجود دارد که برای مهمانان خود، نوشیدنی ها و دسر هایی خوش طعم سرو می کند. 

اتاق های هتل پرستاره مشهد 

هتل پرستاره مشهد، اتاق هایی مناسب و مدرن برای اقامت دارد و خدماتی مطلوب در هر واحد به چشم می خورد. تنوع واحد های اقامتی هتل پرستاره به نسبت زیاد بوده تا برای تمامی مهمانان مورد مناسب وجود داشته باشد. این هتل مجهز به اتاق های دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد. هر اتاق دارای تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس، سیستم اعلام و اطفا حریق، سرو صبحانه، مینی بار و پاور سوئيچ است. حمام تمیز و اختصاصی به همراه پک بهداشتی در تمامی اتاق ها وجود دارد. اتاق ها مرتب نظافت شده و بهداشتی می باشند و مطمئن باشید که اقامتی آرام و لذت بخش در انتظارتان است. 

فاصله هتل پرستاره از مکان های مهم مشهد

همان طور که اشاره شد، این هتل در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و دسترسی به بسیاری از مکان های مهم مشهد، برای شخص آسان می باشد. در ادامه به فاصله برخی از مکان های مهم شهر تا هتل اشاره خواهیم کرد:

  • مسافت هتل تا فرودگاه هاشمی نژاد: 7.3 کیلومتر 
  • مسافت هتل تا مسجد گوهرشاد: 1.5 کیلومتر
  • مسافت هتل تا رستوران پدیده شاندیز: 41.1 کیلومتر
  • مسافت هتل تا پارک کوهسنگی: 5.7 کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است