هتل آپارتمان معرفت

امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر
هتل آپارتمان معرفت
هتل آپارتمان معرفت
هتل آپارتمان معرفت
هتل آپارتمان معرفت
هتل آپارتمان معرفت
هتل آپارتمان معرفت
هتل آپارتمان معرفت تصاویر بیشتر

امکانات هتل آپارتمان معرفت

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار

شهر مشهد در دل خود آثار زیارتی، تاریخی، فرهنگی، تفریحی، تجاری و بازرگانی نهفته بسیاری دارد که این موجب شده است، هر ساله زائران و گردشگران بسیاری به این شهر سفر کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که تا به حال به مشهد سفر نکرده اید، حتما در تعطیلات خود برنامه سفر به شهر زیبای مشهد برای زیارت امام رضا و گشت و گذار در این منطقه دیدنی را بگنجانید.

اگر تصمیم سفر به شهر زیارتی، سیاحتی مشهد را گرفتید و قصد دارید در نزدیک ترین هتل به حرم اسکان داشته تا راحت تر به زیارت امام رضا بروید، پیشنهاد ما به شما هتل آپارتمان معرفت می باشد که از مزایای آن نزدیکی به حرم است. به طوری که فاصله زمانی آن تا حرم 3 دقیقه می باشد. این هتل  1 ستاره در سال 1394 در خیابان نواب صفوی احداث گردیده و دارای 7 طبقه و 24 اتاق متنوع و مجهز می باشد که شروع اتاق های آن از طبقه 1 تا 4 بوده و امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی را برای گردشگران و زائران در نظر گرفته است.

از طرفی چون حرم مطهر در مرکز شهر قرار داشته و هتل آپارتمان معرفت نیز در نزدیکی آن است، بنابراین از مرکز شهر دسترسی به تمام نقاط دیگر از جمله بازارهای معروف شهر مشهد و مکان های تفریحی آن بسیار راحت می باشد.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان معرفت

همانطور که گفتیم اگر چه هتل آپارتمان معرفت هتلی 1 ستاره می باشد، اما خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می دهد. برخی از این خدمات و امکانات عبارت است از: یخچال، تلویزیون، رستوران، کافی شاپ، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، تلفن و...

همچنین برای اقامت در این هتل نگران جای پارک نباشید، زیرا هتل معرفت پارکینگی اختصاصی کوچکی با ظرفیت 6 ماشین را برای مسافران تدارک دیده است که جهت سهولت و امنیت بیشتر پارکینک در طبقه دوم قرار دارد. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این هتل نزدیک بودن به حرم است به طوری که اتاق ها و لابی مشرف به حرم بوده و صدای اذان پخش شده در حرم در سراسر هتل نیز طنین انداز می شود.

همچنین رستوران هتل نیز تمام وعده های غذایی را ارائه داده و برای ناهار و شام نیز منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی را در اختیار مهمانان قرار می دهد و بسته به ذائقه خود می توانید غذای دلخواهتان را انتخاب کنید. اگر می خواهید از شهر مشهد و هتل معرفت برای خود و یا عزیزانتان  هدیه و یادگاری تهیه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به فروشگاه صنایع دستی و سوغات داخل هتل بزنید.

اتاق های هتل آپارتمان معرفت

هتل آپارتمان معرفت، 24 اتاق متفاوت داشته که در هر اتاق امکانات مورد نیاز مسافران وجود دارد. این هتل دارای 6 نوع اتاق می باشد که بسته به تعداد نفرات و سلیقه تان می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید.

اتاق های دو تخته، اتاق های دو تخته فولبرد، اتاق های 3 تخته، اتاق های سه تخته فولبرد، آپارتمان 4 تخته و آپارتمان 4 تخته فولبرد

قوانین هتل آپارتمان معرفت

هتل آپارتمان معرفت در مشهد نیز مانند تمامی هتل ها قوانین خاص خود را دارد که باید برای اقامت در آن جا قوانین را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از:

  1. ساعت تحویل ساعت14 بوده و ساعت تخلیه 12 ظهر می باشد.
  2. پذیرش خانم ها در این هتل تنها با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار امکان پذیر می باشد.
  3. هتل از پذیرش صیغه نامه معذور بوده و پذیرش زوجین تنها با ارائه سند ازدواج محضری ، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین صورت می پذیرد.
  4. هزینه اقامت کودکان بالای دوسال به صورت فرد بزرگسال و کامل محاسبه می شود.
  5. قانون کنسلی هتل نیز بدین صورت است که تا 72 ساعت قبل از تاریخ ورود، با یک شب جریمه و بعد از 72 ساعت با صد در صد جریمه ابطال می شود.
  6. همچنین هتل آپارتمان معرفت در ایام پیک مسافر، مانند اربعین و شهادت امام رضا کم تر از یک شب رزرو را نمی پذیرد.  

فاصله هتل آپارتمان معرفت از مکان های مهم مشهد

همانطور که گفتیم قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر به جهت دسترسی راحت به تمام اماکن مهم یکی از مزیت های مهم آن محسوب می شود. در زیر فاصله چند نمونه از مکان های مهم تا هتل معرفت را بیان می کنیم.

  • فاصله  هتل تا حرم مطهر، 0.37 کیلومتر است که زمانی حدود 5 با پیاده روی و  چند ثانیه با ماشین می باشد. 
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد 23.16 کیلومتر است که 32 دقیقه با ماشین در راه خواهید بود.
  • فاصله هتل معرفت تا نمایشگاه بین المللی مشهد 23.89 کیلومتر است که این مسیر را با ماشین در کم تر از 33 دقیقه می توانید بروید.
  • اگر به دنبال بازاری برای تهیه سوغات و یادگاری می گردید، می توانید به بازار رضا در نزدیکی هتل بروید که در فاصله 0.951 کیلومتری از حرم قرار داشته و با ماشین حدود یک دقیقه و پیاده روی حدود 11 دقیقه رسیدن به بازار زمان می برد.
  • اگر به مشهد رفتید، حتما برای گردش به پارک ملت و پارک کوه سنگی که یکی از زیباترین پارک های مشهد است نیز بروید این پارک ها به ترتیب در فاصله 8.92  و 7.33 کیلومتری از هتل آپارتمان معرفت قرار داشته که حدود 20 دقیقه با ماشین تا رسیدن به آن جا زمان می برد.
  • فاصله هتل آپارتمان معرفت تا منطقه ییلاقی و زیبای طرقبه 63.28 کیلومتر بوده که به راحتی می توانید با تاکسی در عرض 1 ساعت نیم خود را به آن جا برسانید.
  • فاصله  هتل تا سرزمین موج های آبی نیز همان 8.92 کیلومتر است که حدود 20 دقیقه می باشد و اگر به مشهد سفر کردید از تفریح در سرزمین موج های آبی غافل نشوید.
  • فاصله از هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق نیز 7.22 کیلومتر است که رفتن به آن جا پیاده یک ساعت ولی با ماشین کم تر از ده دقیقه زمان می برد.
  • فاصله هتل تا مجتمع تفریحی توریستی چالیدره 67.94 کیلومتر بوده که با وسیله نقلیه 1 ساعت و 47 دقیقه تا رسیدن به مجتمع در راه خواهید بود.
  • همچنین از پایانه های مسافربری نیز می توانید به راحتی با کرایه تاکسی به هتل آپارتمان معرفت بروید. فاصله  هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد 2.94 کیلومتر، تا راه آهن 2.2 کیلومتر و تا پایانه مسافربری 3.87 کیلومتر است که طی این مسافت ها با وسیله نقلیه کم تر از یک ساعت زمان می برد.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است